Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

انتشار صفحه‌ کلید مایکروسافت برای ios

اطلاعات موضوع

Kategori Adı تازه های دنیای موبایل
Konu Başlığı انتشار صفحه‌ کلید مایکروسافت برای ios
نویسنده موضوع novinmarketing
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan novinmarketing

novinmarketing

کـاربــر حـرفــه ای
تاریخ ثبت‌نام
Feb 15, 2016
ارسالی‌ها
452
پسندها
34
امتیازها
0

اعتبار :

تقریبا حدود چند ماه پیش مایکروسافت Hub Keyoard را برای دستگاه‌های اندرویدی عرضه کرد. در آن هنگام معلوم نبود که این برنامه می تواند راهش را به سیستم‌عامل iOS باز کند، چون که بعضی از اپلیکیشن‌ها به صورت تخصصی فقط برای اندروید انتشار یافته اند. اما در هر صورت اگر از کاربران iOS هستید خبر خوبی برایتان داریم چراکه صفحه کلید Hub برای این سیستم‌عامل هم عرضه شده است.

مایکروسافت به تازگی اپلیکیشن مورد بحث را برای دستگاه‌هایی که از سیستم‌عامل iOS بهره می‌برند منتشر کرده است و بیشترین قسمت از بخش‌ها و امکانات‌ آن همانند نسخه اندروید است. پس چه چیزی در مورد Hub keyboard ویژه است؟ اما ممکن است برای کاربران معمولی iOS این سوال پاسخ شفافی نداشته باشد، ولی اگر جزء افرادی هستید که از برنامه ی آفیس 365 زیاد استفاده می‌کنید، شاید بیشتر از این صفحه کلید خوشتان بیاید.

اپلیکیشن مورد اشاره دقیقا با آفیس ۳۶۵ یکپارچه شده و به کاربرانش نیز اجازه می‌دهد به طور سریع محتوای مورد نظر خود را بیابند و آن‌ها را به اشتراک بگذارند. می توان از طریق صفحه کلید یاد شده همه ی این کارها را انجام داد. همچنین به روز ترین مواردی که در حافظه کلیپ‌برد ذخیره شده به وسیله ی این اپلیکیشن قابل دسترسی است و می‌توانید خیلی راحت این موارد را در جایی که دلتان میخواهد قرار دهید.

با وجود اینکه تمامی صفحه کلید های یاد شده تا به الان به روش‌های متفاوتی مورد بررسی قرار گرفته است، اما در پایان می‌توانیم بگوییم که همه موارد بسته به راه و روش و چگونگی استفاده ی شما دارد. همانطور که بیان شد انگار که کاربران آفیس 365 از جمله افرادی هستند که Hub Keyoard برای آن‌ها واقعا کاربردی است. دانلود کردن این اپلیکیشن رایگان است .


نظرتان در مورد این اپلیکیشن چیست؟

منبع : طراحی سایت
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: eLOy
بالا پایین