Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

میزبانی وب ( هاست – هاستینگ ) داخل ایران در مقایسه با خارج از ایران

اطلاعات موضوع

Kategori Adı سرویس دهندگان وب
Konu Başlığı میزبانی وب ( هاست – هاستینگ ) داخل ایران در مقایسه با خارج از ایران
نویسنده موضوع ehsannasr
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan ehsannasr

ehsannasr

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Apr 13, 2016
ارسالی‌ها
53
پسندها
7
امتیازها
0

اعتبار :

طی سالهای گذشته و با توجه به رشد روز افزون تقاضای میزبانی وب (خرید نمایندگی هاست ) در داخل ایران از یک سو و راه اندازی دیتاسنترهای منطبق با استانداردهای جهانی در داخل کشور از سوی دیگر این سرویس را به عنوان رقیب خدمات میزبانی وب (هاست – هاستینگ ) خارج کشور درآورده است. یکی از سوالات مهمی که ذهن مشتریان در هنگام خرید را به خود مشغول میکند این است که برای سایت خود هاست بر روی سرور داخل ایران خریداری کنند یا خارج از ایران؟
ویژگیهای هاست ایران و هاست خارج از ایران موجب شده تا هر یک مزایایی را نسبت به دیگری داشته باشند، به همین دلیل تعیین اینکه سرویس هاست داخل ایران بهتر است یا خارج از ایران، تقریبا غیر ممکن است. پویاسازان با استفاده از تجربیاتی که در طول سالها سرویس دهی میزبانی وب ( نمایندگی هاست ویندوز) بدست آورده است سعی نموده تا جای ممکن سرویسهای میزبانی وب ( هاست – هاستینگ ) داخل ایران خود را با مزایای سرویسهای خارج از ایران ارائه دهد در همین راستا در اینجا سعی داریم به بیان برخی مزایای هر یک از دو گروه سرویس بپردازیم تا کاربران بتوانند بسته به نیاز خود سرویسی که مناسبتر است را انتخاب کنند.

مزایای میزبانی وب (هاست - هاستینگ ) داخل ایران:
عدم امکان تحریم: به دلیل میزبانی سایتها در داخل ایران امکان قطع شدن سرور به دلیل تحریم وجود ندارد.
سرعت بالاتر سایتها برای مشاهده از داخل ایران: به دلیل وجود مسافت کمتر بین سرورهای داخل ایران و کاربرانی که از داخل ایران سایتها را مرور می کنند سرعت نمایش سایتهایی که بر روی سروی های داخل ایران میزبانی ( هاست ) شده اند به مراتب بالاتر است.
دسترسی به سایتها در صورت بروز اختلال شبکه اینترنت ایران برای بازدیدکنندگان از داخل ایران : در صورت بروز اختلال در اینترنت ایران که معمولا موجب بروز کندی یا عدم دسترسی به سایتهایی که روی سرورهای خارجی میزبانی می شوند برای بازدیدکنندگان داخل ایران، سایتهایی که روی سرورهای داخل ایران میزبانی می شوند بدون مشکل در دسترس خواهد بود.

مزایای میزبانی وب (هاست - هاستینگ ) خارج ایران:
پهنای باند و ترافیک ماهیانه بالاتر : به دلیل امکانات بیشتر در دیتاسنترهای خارجی خصوصا دیتاسنترهای آمریکایی و کانادایی، سرورهایی که در این دیتاسنترها قرار می گیرند دارای پهنای باند و ترافیک مجاز ماهیانه بسیار بیشتری هستند.
سرعت بالاتر سایتها هنگام مشاهده از خارج ایران : به دلیل شبکه با پهنای باند بیشتر در دیتاسنترهای خارجی سایتهایی که روی سرورهای خارجی میزبانی می شوند معمولا در خارج از ایران سرعت بالاتری دارند. همچنین میزان پایداری آنها معمولا به دلیل وجود چندین مسیر ارتباطی بیشتر است.
رتبه بالاتر در موتورهای جستجو و الکسا : به دلیل سرعت بالاتر سایتهایی که روی سرورهای خارج ایران میزبانی (نمایندگی هاست ویندوز) می شوند، در خارج از ایران و همچنین پایداری بیشتر آنها معمولا این سایتها رتبه بهتری در موتورهای جستجو و الکسا بدست می آورند.
 
بالا پایین