Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

کاربرد دستگاه تصفیه هوا برای مدارس

اطلاعات موضوع

Kategori Adı مقالات زیست شناسی
Konu Başlığı کاربرد دستگاه تصفیه هوا برای مدارس
نویسنده موضوع novinmarketing
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan novinmarketing

novinmarketing

کـاربــر حـرفــه ای
تاریخ ثبت‌نام
Feb 15, 2016
ارسالی‌ها
452
پسندها
34
امتیازها
0

اعتبار :


کودکان به طور خاص در برابر آلاینده‌های سمی آسیب‌پذیر ترند. نه تنها میزان تنفس آن‌ها در تناسب با وزنشان بیشتر است، بلکه رشد ریه‌هایشان نیز به طور مستقیم تحت تاثیر آلودگی است. قرار گرفتن در معرض آلودگی هوا در دوره‌ رشد می‌تواند منجر به مشکلات تنفسی در مراحل بعدی زندگی شود. آمار رو به رشد بیماری آسم، که عامل اصلی عدم حضور موثر کودکان در مدارس و مهد کودک‌ها است، مستقیما به افزایش آلودگی هوا بستگی دارد. تحقیقات اخیر هم‌چنین نشان می‌دهد که آلودگی هوای داخلی و کیفیت پایین هوای محیط ممکن است مستقیما کارایی ذهنی کودک، هنگام تمرکز، شمارش و کار با حافظه را کاهش دهد.
جدول زیر مراحل رشد ریه‌ها و سیستم تنفسی کودکان تا سن ۱۸ سالگی و تاثیرات آلودگی هوا بر این رشد در سنین مختلف را نشان می‌دهد.

عوامل آلاینده خارجی مانند ذرات ناشی از احتراق سوخت ماشین‌ها، صنایع تولیدی، کشاورزی و ...، عوامل آلاینده داخلی و تعداد زیاد دانش‌آموزان، باعث افت کیفیت هوای مدارس، مهدکودک‌ها، آموزشگاه‌ها و سایر مکان‌های آموزشی می‌شود. هم‌چنین کودکان به علت آسیب‌پذیری بالا، دفعات بیشتری دچار بیماری شده و در نتیجه حجم زیادی از ویروس و باکتری تمام اوقات در محیط کلاس‌ها وجود دارد. در نتیجه این امر، اگر یکی از دانش آموزان بیمار شود، در صورت نبودن مکانیزمی برای پاکسازی هوای محیط مانند یک دستگاه حرفه ای تصفیه هوا، بقیه کودکان نیز به سرعت بیمار می‌شوند.

استفاده از دستگاه تصفیه هوای کارآمدی مانند ایرپروس که در عین برخورداری از راندمان بالا در تصفیه هوا از روش‌های پرخطری هم‌چون تولید اوزون و یون استفاده نمی‌کند، می‌تواند تضمینی برای سلامت فرزندان شما باشد. راندمان این دستگاه تصفیه هوا در حذف ذرات معلق کوچکتر از ۱۰ و ۲.۵ میکرون ۱۰۰ %، حذف ذرات کوچکتر از ۰.۳ میکرون ۹۹.۹۷ % و حذف ذرات کوچکتر از ۰.۰۰۳ میکرون ۹۹.۹۵ % است و در این فرایند، تنها از روش فیلتراسیون برای تصفیه هوا استفاده می‌شود و این دستگاه تصفیه هوا هیچ آلاینده و ذره‌ای را به محیط وارد نمی‌کند.
دستگاه‌های تصفیه هوای ایرپروس هم‌چنین دارای فناوری اتصال به اینترنت هستند و شما می‌توانید با اتصال به دستگاه، از راه دور و در زمان‌های مختلف، به صورت لحظه ای میزان ذرات معلق زیر ۲.۵ میکرون (PM۲.۵)، ترکیبات آلی فرار، دی اکسید کربن، دما و رطوبت هوای کلاس را بسنجید و با مقایسه کیفیت هوای داخل و خارج، از میزان آلودگی کلاس و کارایی دستگاه تصفیه هوای خود و در نتیجه از حضور فرزند خود در محیطی امن مطمئن باشید.


منبع : دستگاه تصفیه هوا
 
بالا پایین