Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

گوگل ادورز در مقابل سئو سایت

  • نویسنده موضوع mcseo
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı ترفند گوگل
Konu Başlığı گوگل ادورز در مقابل سئو سایت
نویسنده موضوع mcseo
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan mcseo

mcseo

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Apr 16, 2016
ارسالی‌ها
34
پسندها
6
امتیازها
0
وب سایت
mcseo.ir

اعتبار :

گوگل ادورز google adwords در واقع پرداخت هزینه ای ماهانه است به گوگل تا سایت شما را در صفحه اول گوگل نمایش دهد. در واقع همان پروسه سئو سایت که نمایش لینک سایت در صفحه اول گوگل است را اجرا می نماید. البته موضوعی که مطرح می شود این است که گوگل ادورز برای مدت کوتاه شاید صرفه داشته باشد اما اگر بخواهید برای دراز مدت هر ماه هزینه ای را پرداخت نمایید، هزینه ی بالایی خواهد بود.




کار با گوگل ادورز
اگر می خواهید برای سایت خود گوگل ادور را داشته باشید می توانید به شرکت هایی که تبلیغ در گوگل را انجام می دهند مراجعه نمایید و یا اینکه خود اکانتی در گوگل ادورز ایجاد کنید. به آدرس سایت adwords.com بروید و اکانت خود را بسازید. به منظور انجام گوگل ادورز می توانید کمپین تبلیغات کلیکی و یا پولی را برای آغاز کار انتخاب نمایید و سپس کلمات کلیدی انتخابی خود را درج نمایید.


وب مستر تولز در سئو سایت
وب مستر تولز در سئو سایت
انتخاب کلمات کلیدی در گوگل ادورز
زمانی که ما کلمه کلیدی را در گوگل ادورز google adwords درج می کنیم ، لیست کلمات کلیدی مرتبط را نیز به شما نشان داده می شود. می توانید لیستی ا کلمات کلیدی که در ماه اخیر استفاده شده است را نیز مشاهده نمایید که می تواند در انتخاب شما کمک کننده تر باشد. پس از انتخاب کلمات کلیدی می توانید در گزینه advanced option اطلاعات بیشتری را مشخص کنیم. برای مثال می توانیم موقعیت مکانی کاربران را انتخاب نماییم تا افراد در موقعیت مکانی مشخصی ، تبلیغات نمایش داده شود.اینکه کاربران کامپیوتر شخصی باشند و یا موبایل نیز قابل تعیین می باشد.


منبع:
[h=1]گوگل ادورز در مقابل سئو سایت[/h]
 
بالا پایین