Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

بهترین دستگاه حذف نیترات و تصفیه سختی آب

اطلاعات موضوع

Kategori Adı گرایش های زیست شناسی
Konu Başlığı بهترین دستگاه حذف نیترات و تصفیه سختی آب
نویسنده موضوع novinmarketing
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan ریحانه صادقی

novinmarketing

کـاربــر حـرفــه ای
تاریخ ثبت‌نام
Feb 15, 2016
ارسالی‌ها
452
پسندها
34
امتیازها
0

اعتبار :

اطلاعات مهم درباره کیفیت آب آشامیدنی
کیفیت آب منبع، روی آب یونیزه قلیایی تأثیرگذار است. فیلترهای دستگاه تصفیه آب یونیزه قلیایی می تواند موادهای موجود در آب را تغییر دهد. تجزیه آب سخت و فیلتر شدن آن توسط دستگاه یونیزه آب قلیایی، خواص آب را افزایش می دهد.


بررسی ویژگی های آب یونیزه قلیایی


بهترین دستگاه حذف نیترات و تصفیه سختی آبویژگی های بسیار زیادی برای آب یونیزه قلیایی وجود دارد. بهتر است قبل از خرید دستگاه تصفیه آب، لیستی از ویژگی های مورد نظر خود را تهیه کنید و سعی کنید لیست خود را از مهترین ویژگی به کمترین مرتب کنید. با توجه به ویژگی های مهم مورد نظر خود می توانید قیمتی را برای خرید دستگاه تصفیه آب مشخص کنید.


بهترین دستگاه حذف نیترات و تصفیه سختی آب
ویژگی های مهم دستگاه تصفیه آب یونیزه
از نظر کیفیت


– کیفیت پایین – دارای ۵ پلیت یونیزاسیون
– کیفیت متوسط – دارای ۷ پلیت یونیزاسیون
– کیفیت بالا – دارای ۹ پلیت یونیزاسیون


از نظرعملکرد


– سطوحpH(حداقل تولید pH آب اسیدی تا حداکثر pH تولید آب قلیایی)
– سطح آنتی اکسیدان ها (ORP)


از نظر اختیارات


– تکنولوژی فراکوانسی
– دارای صفحات MESH
– پیش فیلتراسیون


از نظر کیفیت


کیفیت پایین دستگاه حاوی ۵ پلیت، کیفیت متوسط دستگاه حاوی ۷ پلیت و کیفیت بالای دستگاه یونیزه شامل ۹ پلیت می باشد. نوع پیشرفته آن، تعداد بیشتری پلیت یونیزاسیون دارد که اجازه می دهد آب در pH بالا تولید شده و سطح بالای آنتی اکسیدان (ORP) را در خود داشته باشد که برای شرب روزانه مناسب است. در نتیجه دستگاه های یونیزه کننده با ۹ پلیت، قدرت بالاتری دارد.


از نظرعملکرد


اندازه ORP و pH می تواند قدرت آب یونیزه شده را مشخص کند. اگر شما قصد دارید آب یونیزه قلیایی را به منظور برطرف کردن مشکلات جسمی و رفع بیماری خود مصرف کنید، این آب دارای خاصیت سم زدایی می باشد و فعالیت بدن را افزایش می دهد و قادر است با قدرت بالای قلیایی (pH9.5) با سطح بالای آنتی اکسیدان ها (از ۳۴۰- تا ۶۰۰- mv) را فراهم کند و همچنین رادیکال های آزاد را خنثی می کند و از آسیب دیدن سلول ها جلوگیری می کند.


شما می خواهید دستگاه تصفیه آب روی کابینت باشد یا زیر سینک ظرف شویی نصب شود؟ پیش فیلتراسیون نیز برای از بین بردن آلودگی ها و سختی آب ضروری می باشد،استفاده از پلیت های MESH اندازه ORP و pH را افزایش می بخشد.


انواع آب های بطری و آب آشامیدنی شهری دارای ORP+ یا اکسیداسیون هستند که به سلول ها آسیب می رسانند و باعث افزایش سریع بیماریها می شوند.


خدمات پس از فروش دستگاه های آب تصفیه کن
– آیا شرکت پاسخگوی سوالات شما می باشد؟
– آیا سمیناری جهت اطلاع رسانی وجود دارد؟
– آیا تکنسین ها جهت پاسخگویی به سوالات مشتریان حضور دارند؟
قبل از خریداری دستگاه تصفیه آب یونیزه قلیایی، با شرکت تماس بگیرید. ببینید آیا پاسخ گوی شما هستند؟ آیا تکنسین ها پاسخ گوی شما هستند؟ آیا سمینار های علمی و قابل توجیه و کمک کننده برگزار می کنند؟


گارانتی دستگاه تصفیه آب خانگی
یافتن یک شرکت قابل اطمینان
سابقه کاری شرکت مورد نظر خود را که قرار است از آنجا دستگاه را خریداری کنید، بررسی کنید. آیا آنها تاییدیه مراکز دولتی را (وزارت بهداشت و آب فاضلاب ایران) دارند؟ آیا شرکت گواهی کیفیت محصول را دریافت کرده است؟ سئوالات مهمی وجود دارد که در صورت پاسخ گویی درست می توانید به کیفیت و ماندگاری یک شرکت اطمینان کنید.


(آنتی اکسیدان) ORP
دستگاهایی که بهترین عملکرد یونیزاسیون را دارند، دارای جریان یونیزاسیون بالای ۳۰۰ وات هستند. در حالیکه بیشتر دستگاه های یونیزه کننده، قدرت یونیزاسیون پایین تری را تولید می کنند. بهترین راه برای تشخیص عملکرد دستگاه ها آزمایش ORP است. عملکرد یونیزاسیون دستگاه های ۹ پلیت با جریان بالای ۳۰۰ وات قادر به تولید بالاترین رنج ORP منفی (آنتی اکسیدان)می باشد.


فیلترهای دستگاه تصفیه آب
کیفیت آب بسیار مهم است. فیلتراسیون ضعیف و نامناسب باعث می شود که طول عمر دستگاه کم شده و آب ناسالم را تولید کند. آب سخت تنها نگرانی شما برای سلامتی تان نیست، تقریباً همه آب شهری و سایر ذخایر آب دارای آلودگی هایی با مواد شیمیایی می باشد. نوع فیلتراسیون بسیار مهم است و تعیین کننده این است که چه مقدار از آلودگی از منبع آب شما را از بین می برد.
آلودگی های خطرناک که شامل غلظت کلر، کلرامین و سایر مواد شیمیایی استفاده شده در آب، طی فرایند ضدعفونی کننده از بین می رود.
نگرانی هایی در مورد فلزات سنگین و سایر آلودگی های موجود در آب وجود دارد. فیلتراسیون بهتر آب، باعث از بین رفتن آلودگی ها، باکتری ها و سایر ذرات بسیار زاید موجود در آب می شود.
مناسب ترین فیلتراسیون آن است که توسط دو فیلتر داخلی و یک پیش فیلتر اضافی انجام شود. بهترین شرکت ها، آنهایی هستند که گزارشی درباره آلودگی های آب مصرفی شما در اختیارتان قرار دهند و اگر مشکلی وجود داشت، کمپانی یک پیش فیلتر رایگان در اختیار شما قرار دهد تا قبل از ورود آب به سیستم فیلتراسیون یونیزاسیون تمیز گردد.


اسمز معکوس
اگر آب مصرفی شما آلودگی زیاد دارد بهتر است که شما از سیستم اسمز معکوس (RO) برای خالص کردن آب استفاده کنید. در هنگام استفاده از یونیزاسیون با سیستم RO ، شما باید از کارتیج های معدنی جهت معدنی کردن آب استفاده کنید. زیرا آب با سیستم RO دارای حداقل مینرال و املاح است که در صورت استفاده باید آب را دوباره املاح سازی کنید.
تحقیات نشان می دهد که کمبود املاح موجود در آب، باعث ایجاد کمبود در بدن شما و بوجود آمدن مشکلات سلامتی می شود.


پیش فیلتراسیون
با توجه به محل زندگی و منبع آب مصرفی، آلودگی های آن متفاوت است. ما در طی آزمایشات خود، مشاهده کردیم در صورت استفاده از پیش فیلتراسیون، آب نوشیدنی شما تمیز و سالم می شود. با صرف نظر از نوع برند خریداری شده، ما به شما پیشنهاد می دهیم که حتماً از پیش فیلتر برای سالم تر کردن آب مصرفی خود استفاده کنید.
مقایسه دستگاه یونیزاسیونی که روی سینک نصب می شود با دستگاهی که زیر سینک نصب می شود
این خصوصیت کاملاً بستگی به افراد دارد. دستگاه روی میز از این نظر مطلوب است که شما براحتی می توانید در سفر از آن استفاده کنید زیرا براحتی قابل حمل است. اما دستگاه زیر سینک دارای خاصیت قابل تبدیل است که توسط شرکت Tyent تولید شده و شما می توانید در روی میز نیز از آن استفاده کنید


منبع : تصفیه آب خانگی
 
بالا پایین