Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

درب های روکش پی وی سی کاملا ضد آب نیستند!

اطلاعات موضوع

Kategori Adı عمران
Konu Başlığı درب های روکش پی وی سی کاملا ضد آب نیستند!
نویسنده موضوع novinmarketing
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan novinmarketing

novinmarketing

کـاربــر حـرفــه ای
تاریخ ثبت‌نام
Feb 15, 2016
ارسالی‌ها
452
پسندها
34
امتیازها
0

اعتبار :

تعریفی که از ضد آب بودن درب وجود دارد آن است که درب بر اثر رطوبت هیچ گونه آسیبی نبیند که این تعریف برای درب های پی وی سی به طور دقیق درست نیست.
ورق های پی وی سی قدرت مقاومت زیادی در مقابل رطوبت دارد به صورتی که این نوع ورق ها با ضخامت های ۱۶میل را جهت ساخت کابینت سرویسهای بهداشتی و کابینت زیر سینک آشپزخانه به کار برده می شود. به همین دلیل باعث شده که درب های روکش پی وی سی را به غلط تحت عنوان درب پی وی سی و ضد آب معرفی کنند همانطور که ورق های پی وی سی ضد آب کلا پی وی سی می باشند ولی ورق هایی که در ساخت درب استفاده می شوند در اصل ورق های ام دی اف هستند که با پی وی سی به ضخامتهای ۰٫۴ یا ۰٫۲ میلی متر روکش شده اند.
نکته ای که باید به آن توجه شود آن است که ، آب از سطح روی درب نفوذ ناپذیراست اما اگر که کلاف درب پی وی سی نشده باشد رطوبت از کلاف نفوذ خواهد کرد و همان اتفاقی که برای سایر درب ها از جمله دربهای“اچ پی ال “ و “اچ دی اف” پیش می آید برای این درب هم اتفاق خواهد افتاد واگر که کلاف روکش شود هرچند که نفوذ رطوبت کمتر خواهد شد اما به علت یک پارچه نبودن روکش از محل به هم رسیدن روکش ها امکان نفوذ آب وجود دارد .مثلا در مکان های مرطوب مثل حمام به دلیل وجود بخار آب و سطح بالای رطوبت و دما، رطوبت به ورق ام دی اف نفوذ می کند و در آخر باعث متورم شدن در و جدا شدن روکش پی وی سی از ام دی اف زیرین می شود.
به علاوه اینکه مواد اولیه و شرایط تولید نیز تاثیرات زیادی دارند و اگر که که شرایط تولید و استاندارد ها کاملا رعایت شود می توانیم بگوییم که این نوع درب ها مقاومت بالاتری در مقایسه با درب های HDF در برابر رطوبت دارند.


منبع : درب ضد سرقت
 
بالا پایین