Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

ربات های قاتل مجهز به سلاح های اتوماتیک، تا 5 سال دیگر در میدان جنگ

  • نویسنده موضوع sting
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı معرفی جدیدترین نرم افزارها
Konu Başlığı ربات های قاتل مجهز به سلاح های اتوماتیک، تا 5 سال دیگر در میدان جنگ
نویسنده موضوع sting
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sting

sting

معـاون ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
27,708
پسندها
5,661
امتیازها
113
محل سکونت
تهـــــــــــران
وب سایت
www.biya2forum.com
تخصص
کیسه بوکس
دل نوشته
اگه تو زندگی یکی از سیم های سازت پاره شد... آهنگ زندگیتو رو جوری ادامه بده هیچکس نفهمه به تو چی گذشت ، حتی اونیکه سیم رو پاره کرد!
بهترین اخلاقم
نــــدارم
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

[h=2]
[/h]


عباس* واحدی یکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۰
رباتهای مجهز به سلاحهای خودکار، موشکهای ضدتانک و حتی نارنجک انداز در حال تمرین رژه نظامی بوده و اکنون بیش از هر زمان دیگری به میادین نبرد نزدیک شده اند. زیرا نشان داده اند که به خوبی از پس آنچه که برای اش ساخته شده اند، بر می آیند.

به تازگی چهار شرکت رباتیک HDT Robotics و iRobot و Northrop Grumman و QinetiQ به طور مشترک دست به کار شده و M240 را عرضه کرده اند. رباتهایی مجهز به مسلسل که نمایش زنده ای را در پایگاه نظامی Fort Benning به راه انداختند. نکته مهم این برنامه آن بود که افسران ارشد ارتش از نزدیک مشاهده کردند که چنین سیستم هایی تا چه حد می توانند توانمند و قابل اعتماد باشند.


ارتشی های شرکت کننده در این مراسم اظهار کردند که تکنولوژی هنوز نمی تواند رباتهای مسلح را جایگزین چکمه پوشها در میدان جنگ کند، اما به خوبی می توان از آنها برای همراهی سربازان در نبرد بهره جست.


سرهنگ دوم ویلی اسمیت، رئیس رسته ماشین های زمینی بدون سرنشین این پایگاه می گوید: «اینها تنها ابزار کار نبودند، بلکه آنها عضوی از جوخه نظامی خواهند شد، و این هدف ما است. رباتها به عضویت رسته های نظامی در خواهند آمد. این تمرین به خوبی قابلیت آنها را نشان داد.»


افسران بلندپایه نظامی شرکت کننده در این مانور هنگامی که دقت بالای ربات ها و شلیک های دقیق آنها از فاصله ۱۵۰ متری را مشاهده کردند، آن را کاملا رضایت بخش یافتند و اظهار امیدواری کردند که در ۵ سال آینده بتوان از رباتها در نبرد بهره جست.


سرهنگ اسمیت می گوید: «امیدوار بودیم چگونگی کنترل از راه دور سلاح های کشنده را روی آنها ببینیم. و آنچه به نمایش در آمد کاملا خوشایند بود. تکنولوژی امروزه هرجایی که لازم باشد، راه خود را باز می کند.»


این ربات ها بر اساس پلتفرم CaMEL شرکت Northrop Grumman تولید شده اند که می تواند سلاح های خودکار، موشک های ضدتانک و نارنجک انداز را حمل کند. این رباتها تنها با ۱۳ لیتر سوخت می توانند تا ۲۰ ساعت به فعالیت ادامه داده و تا ۴۵۰ کیلوگرم بار را حمل کنند. علاوه بر این با تعویض یا شارژ باتری ها هم، امکان تامین نیروی آنها وجود دارد.


در واقع CaMEL یک پلتفرم چندکاربردی است که به سرعت می تواند از نقش یک گروه پشتیبانی به یک گروه حفاظتی تغییر وضعیت داده و به سلاح های مختلف مجهز شود. اینگونه قدرت آتش دسته پیاده نظام را تا حد زیادی افزایش داده و با واحدهای در حال مانور همکاری نزدیکتری خواهد داشت.


به هر حال اگر جایی مشاهده کردید چیزی شبیه جنگجوی ویدیوی زیر به طرف تان می آید، بهتر است سریعترین شیوه فرار را انتخاب کنید. البته اگر دیر نشده باشد! منبع : نارنجی

دانلود ویدئو
 
بالا پایین