Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

خرید انواع ایزوگام استاندارد و مرغوب

اطلاعات موضوع

Kategori Adı عمران
Konu Başlığı خرید انواع ایزوگام استاندارد و مرغوب
نویسنده موضوع novinmarketing
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan novinmarketing

novinmarketing

کـاربــر حـرفــه ای
تاریخ ثبت‌نام
Feb 15, 2016
ارسالی‌ها
452
پسندها
34
امتیازها
0

اعتبار :

خریدن مدل های مختلف ایزوگام استاندارد و با کیفیت و مرغوب در اصفهان ، اتهران ، تبریز ، کرمان ، شیراز ، قشم ، کیش، یزد ، قم ،مشهد ، دلیجان ، اراک ، همدان، خوزستان و سراسر ایران در سایت ایزوگام ایرانی ، با ما همراه باشید.
عایق ها چگونه ارزیابی می شوند؟
آیتم های مهمی که در انتخاب عایق ها مد نظر قرار دارد ، میزان مقاومت حرارتی آن هاست هر چه قدر مقاومت بالاتر باشد ، عایق آن حرارت را به میزان کمتری از خود عبور می دهد و میزان صرفه جویی که به دنبال دارد بالاتر می رود ، پس به جای ضخامت عایق ها ، بایستی مقاومت حراتی آن ها با یکدیگر مقایسه شوند.
عایق های مختلف با مقاومتهای حرارتی مساوی ، از نظر مقدار صرفه جویی در انرژی مانند هم هستند و فقط اختلاف آنها در قیمت و محل کاربرد است.
مقدار عایق کاری اجباری:
بر اساس قانون، همه ی ساخت و ساز هایی كه در كشور انجام میگیرد بایستی بر اساس مقررات ملی ساختمان باشد كه در سال 1370 به تصویب رسیده است مبحث نوزدهم این مقررات مربوط به انرژی و صرفه جویی در آن است كه اجرای آن از تیرماه سال 1381 اجباری شده است با توجه به این مقررات، مقاومت حرارتی اجزا خارجی ساختمان نباید از حد مشخصی پایین تر باشد.
منظور از اجزای خارجی ساختمان ، دیوار ها و سقفهایی است كه از طرفی با قسمتی داخل ساختمان و از طرفی دیگر با هوای آزاد در تماسند باقی دیوارها یا سقفها مثل دیوارهایی كه اتاقها را از یکدیگر جدا میكنند یا سقفهای بین طبقات شامل این مقررات نمی شوند.
برای تعیین کردن حد مجاز مقاومت حرارتی اجزای خارجی، ساختمانها را تقسیم میكنند و به 4 دسته تقسیم بندی می شوند این نوع دسته بندی با توجه به موقعیت جغرافیایی، نوع كاربری، اندازه شهری كه ساختمان در آن قرار دارد و زیربنای ساختمان انجام می گیرد سپس میزان عایق مورد نیاز در هر یك از این گروه های چهارگانه تعیین میشود.
رعایت این حداقل ها در ساختمان هایی كه از این به بعد در مناطق شهری ساخته میشوند الزامی می باشد و شهرداری ها كه بر اجرای این مقررات نظارت می کنند،گواهی پایان كار را فقط در صورتی صادر میكنند كه این موارد رعایت شده باشد.
عایقكاری بیش از مقدار اجباری:
همان گونه كه گفته شد مبحث نوزدهم مقررات ملی ساختمان تنها فقط حد اقل ها را تعیین كرده است، اما می توانیم ساختمان را بیش از اینها هم عایق كرد و در نتیجه انرژی بالاتری صرفه جویی نمود و قبل از از اجرای عایقكاری می بایست هزینه های خرید و نصب عایق و صرفه جویی حاصل از این كار را در نظر گرفت و اقتصادی ترین مقدار عایق را تعیین كرد.


منبع : خرید ایزوگام
 
بالا پایین