Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

انواع قفل درب ضد سرقت‎

اطلاعات موضوع

Kategori Adı گالری تصاویر دکوراسیون و مبلمان
Konu Başlığı انواع قفل درب ضد سرقت‎
نویسنده موضوع novinmarketing
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan antitheftdoor

novinmarketing

کـاربــر حـرفــه ای
تاریخ ثبت‌نام
Feb 15, 2016
ارسالی‌ها
452
پسندها
34
امتیازها
0

اعتبار :

در بعضی از مکان ها برای بالا رفتن امنیت در درب های ضد سرقت علاوه بر وجود اجزا ی اصلی، سیستم های امنیتی اضافه تری نیز بر روی آنها نصب می کنند. این گونه سیستم ها البته با توجه به امنیتی که لازم داریم متفاوت است و قابل به کار بردن در انواع مختلف درب ضد سرقت هستند. از مهم ترین و کاربردی ترین انواع سیستم های امنیتی قفل های پیشرفته و قوی هستند. در این مطلب مدل های مختلف قفل های قوی و قابل نصب بر روی در ضد سرقت را برای شما توضیح می دهیم.


قفل اثر انگشتی: این مدل قفل امکان نصب ساده و راحت بر روی انواع درب ضد سرقت را دارند. مزیتی که این قفل دارد می توان به داشتن سیستم کنترل مرکزی بدون نیاز به سیم کشی و برق و دارای منبع تغذیه و همانطور که گفته شد سهولت در نصب ، اشاره کرد.البته نگران نباشید چون نصب قفل اثر انگشتی هیچ تداخلی با سیستم قفل و مغزی ندارد. طرز استفاده ی این قفل به گونه ای است که باید هر تعداد اثر انگشت که می خواهید را در حافظه آن ذخیره کنید. این قفل ها هیچ کلیدی ندارند و تنها راه باز شدن آن فقط با همین اثر انگشت است. در اکثراین قفل ها دارای یک آلارم هشدار نیز هستند. یک مدل از قفل اثر انگشتی نیز وجود دارد که علاوه بر درب ضد سرقت ، بر روی درب معمولی نیز نصب می شود.


قفل کارتی: از این نوع قفل غالبا در محل هایی که نیازمند امنیت بالا تر است و همچنین دارای تحت مدیریتی گسترده ای هستند مانند شرکت ،ادارات و هتل استفاده می شود. این نوع قفل معمولا برای تامین امنیت بیشتر بر روی درب ضد سرقت نصب می شود این نوع قفل نیز مانند قفل اثر انگشتی امکان نصب آن بر روی درب های معمولی نیز وجود دارد. قفل های کارتی دارای قابلیت های زیادی از جمله اعلام هشدار در صورت باز بودن درب ضد سرقت ، کد پذیری، دو عدد کلید یدک به منظور استفاده در موارد ضروری، سیستم کنترل مرکزی و در نهایت امکان از کار انداختن کارت در صورت گم شدن هستند.


پس باید میزان امنیت درب ضد سرقت را باید بر اساس محل مورد نظر تعیین کرد. این کار به صرفه جویی در هزینه کمک زیادی می کند.


منبع : درب ضد سرقت
 

antitheftdoor

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Nov 19, 2016
ارسالی‌ها
5
پسندها
0
امتیازها
0
وب سایت
www.antitheftdoor.ir

اعتبار :

برای آپارتمان ما از درب ضد سرقت مجهز به قفل اثر انگشتی استفاده میکنن امنیت خوبی دارن منتهی مراتب اگر انگشت شما بیش از حد خیس باشه اثر انگشتتون ثبت نمیشه و باید چند بار امتحان کنید ولی در صورت عادی یک بار بزنید درب ضد سرقت باز میشه و میتونید رد بشید.
 
بالا پایین