Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

توربینی که دنیا را نشانت می دهد؟

اطلاعات موضوع

Kategori Adı بخش اطلاعات گردشگری و سفر
Konu Başlığı توربینی که دنیا را نشانت می دهد؟
نویسنده موضوع setyia
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan setyia

setyia

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Nov 9, 2015
ارسالی‌ها
26
پسندها
25
امتیازها
0

اعتبار :

گردشگری، سیاحت یا توریسم به طور کلی به عنوان مسافرت تفریحی در نظر گرفته می‌شود. هر چند که در سال‌های اخیر شامل هرگونه مسافرتی می‌شود که شخص به واسطه آن از محیط کار یا زندگی خود خارج شود. به کسی که گردشگری می‌کند گردشگر، سیاح یا توریست گفته می‌شود. واژه گردشگر از زمانی پدید آمد که افراد طبقه متوسط اقدام به مسافرت کردن نمودند. از زمانی که مردم توانایی مالی بیشتری پیدا کردند و عمرشان طولانی‌تر شد، این امر ممکن شد.
اغلب گردشگرها بیش از هر چیز به آب و هوا، فرهنگ یا طبیعت مقصد خود علاقمند هستند. ثروتمندان همیشه به مناطق دوردست سفر کرده‌اند، البته نه به صورت اتفاقی، بلکه در نهایت به یک منظور خاص. به طور مثال برای دیدن ساختمان‌های معروف و آثار هنری، آموختن زبان‌های جدید و چشیدن غذاهای متفاوت. گردشگری سازمان‌یافته امروزه یک صنعت بسیار مهم در تمام جهان است.

درباره توربین
«توربین»یک وب‌سایت جامع در زمینه گردشگری است که هدف اصلی خود را تسهیل و تسریع خدمات گردشگری برای خدمات گیرندگان و خدمات دهندگان قرار داده است. عمده فعالیت سایت، مرجعیت تورها، هتل ها و پروازهای داخلی و خارجی است به نحوی که سایت هیچ دخالتی در برگزاری آنها ندارد و فقط به عنوان یک رابط عمل میکند.
رابط کاربری سریع، روان و زیبای سایت در مد دسکتاپ، موبایل و تبلت، بر سرعت و جذابیت سایت برای خدمات گیرندگان می افزاید و کمک میکند آنها در کوتاهترین زمان اطلاعات یا خدمات مورد نظر خود را پیدا کنند و همچنین باعث میشود خدمات دهندگان در سایت با صرف کمترین هزینه، وقت و پرسنل فروش و کاهش نیاز به تماس‌های مکرر، به خدمات گیرندگان خود سرویس دهند.

توانمندی های تیم توربین
تجربه چند ساله مدیریتی و کاری در حوزه گردشگری در کشورهای مختلف
انجام پروژه های آنلاین مختلف در زمینه گردشگری در ایران و خارج از ایران
در اختیار داشتن کانال های ممتاز آنلاین تبلیغات در شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک، یوتیوب، اینستاگرام، توییتر، گوگل پلاس و… با میلیونها بازدید روزانه
در اختیار داشتن بهترین و مجربترین بازاریاب های آنلاین و آفلاین در حوزه تخصصی گردشگری
ویدئو های مرتبط:
توربین


سامانه گردشگری توربین


راهکارهای آنلاین توربین


داشبورد آژانس ها در توربین


پلن های توربین


توربین چیست


درباره توربین


توانمندی های توربین


Tourbin

Tourbin.net


Tour


تور


گردشگری
 
بالا پایین