Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

ادیت صفحه اصلی برای سئو سایت

اطلاعات موضوع

Kategori Adı ترفند گوگل
Konu Başlığı ادیت صفحه اصلی برای سئو سایت
نویسنده موضوع malihemc
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan malihemc

malihemc

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 6, 2016
ارسالی‌ها
2
پسندها
0
امتیازها
0
وب سایت
mcseo.ir

اعتبار :

اغلب سایت ها صفحه اصلی خود را به منظور قرار گرفتن در نتایج جستجو و سئو سایت ادیت و تنظیم می نمایند. برای مثال اگر فعالیت اصلی سایت شما سئو سایت باشد در این صورت صفحه اصلی خود را با تایتل و عنوان سئو سایت تنظیم می نمایید. حال چه ادیت هایی می بایست در صفحه اصلی سایت خود اجرا نمایید. در ادامه به بیان گام به گام انجام سئو صفحه اصلی سایت خواهیم پرداخت.

عنوان سایت در سئو صفحه اصلی

عنوان سایت خود را متناسب با کلمه کلیدی خود انتخاب نمایید. اگر کلمه کلیدی شما سئو سایت است پس عنوان سایت خود را سئو سایت قرار دهید. در کنار آن می توانید دیگر کلمات کلیدی خود که در یک حوزه هستند را نیز بذارید. برای مثال سئو وب سایت یا کلمه سئو.


H1 در سئو صفحه اصلی

H1 عنوان و تایتل صفحه اصلی را دربرمی دارد. پس تگ h1 را در صفحه سایت خود حتما درج نمایید و در آن کلمه کلیدی خود را بگذارید.

تگ توضیحات و عنوان در سئو سایت
H2در سئو صفحه اصلی سایت

علاوه بر h1 در سایت خود تگ های h2 را نیز بگذارید و در این تگ ها کلمه کلیدی خود را بگنجانید. برای مثال اگر کلمه کلیدی شما سئو سایت است و در تگ h1 آن را گذاشته اید در تگ h2 کلماتی همچون سئو سایت حرفه ای ، سئو سایت پیشرفته ، سئو سایت جوملا ، سئو سایت وردپرس را قرار دهید.

تگ توضیحات و عنوان در سئو سایت
قرار دادن محتوا در سئو صفحه اصلی

در صفحه اصلی خود محتوا متناسب با زمینه کاری خود فراهم نمایید و در این محتوا کلمات کلیدی خود را بگذارید. اگر صفحه اصلی خود را پر از عکس های متنوع نموده اید و محتوا را در قالب عکس گنجانده اید باید بدانید که از نظر سئو سایت جایگاه مناسبی نخواهید داشت.


قرار دادن لینک در فوتر

کلمه کلیدی خود را به صورت لینک در فوتر قرار دهید که در نتیجه در تمامی صفحات قرار می گیرد.
 
بالا پایین