Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

دستگاه تصفیه هوای ایرپروس در هتل‌ها و مراکز اقامتی

اطلاعات موضوع

Kategori Adı گرایش های زیست شناسی
Konu Başlığı دستگاه تصفیه هوای ایرپروس در هتل‌ها و مراکز اقامتی
نویسنده موضوع novinmarketing
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan novinmarketing

novinmarketing

کـاربــر حـرفــه ای
تاریخ ثبت‌نام
Feb 15, 2016
ارسالی‌ها
452
پسندها
34
امتیازها
0

اعتبار :

طی چند سال اخیر، با افزایش آلودگی هوا در کلان‌شهرها، تمام محیط‌های داخلی با مشکل آلودگی هوای داخلی دست و پنجه نرم کرده‌اند. هتل‌ها و مراکز اقامتی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. این مراکز به دلایلی از جمله مجاورت با اتوبان‌ها، تردد افراد مختلف و آلودگی هوای کلی، با طیف گسترده‌ای از آلاینده‌های معلق در هوا سر و کار دارند.
امروزه هتل‌ها و مراکز اقامتی معتبر در سراسر دنیا سعی در فراهم کردن محیطی امن و پاک برای میهمانان خود دارند. برای تحقق یافتن این هدف، بسیاری از هتل‌ها در حال حاضر از دستگاه‌های تصفیه هوای پرتابل استفاده می‌کنند. دستگاه‌های تصفیه هوای پرتابل می‌توانند مزیتی ویژه به هتل‌ها ببخشند، هوای اتاق‌ها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن مطبوع و پاک کنند و خاطره‌ای لذت بخش از اقامت در هتل در ذهن‌ها برجای بگذارند که به طبع در آینده نیز موجب انتخاب مجدد آن هتل خواهد شد.


منابع آلودگی هوای داخلی هتل‌ها و مراکز اقامتی


- هتل‌ها و مراکز اقامتی به علت تردد افراد مختلف، محیط‌های مساعدی برای پخش ویروس و باکتری هستند. در صورت وجود هرگونه ویروس و باکتری در هوای اتاق و عدم تصفیه و تعویض هوا قبل از ورود مهمانان جدید، این ذرات ‌به راحتی قابل پخش و انتقال‌اند.
- آلودگی هوای فضای بیرون که در اثر وجود مه دود، ترافیک وسایل نقلیه، سموم دفع آفات و ... ایجاد شده و به راحتی با باز و بسته شدن درها و پنجره‌ها به داخل انتقال می یابد.
- منابع داخلی از جمله مواد استفاده شده در وسایل ساختمانی، فرش‌ها و مبلمان
- دود تنباکو:اتاق‌هایی که استعمال دخانیات در آن‌ها آزاد است، در صورت نبود سیستمی برای تعویض و تصفیه هوا، پس از گذشت زمان، دچار بوی بسیار نامطبوعی می‌شوند که به سختی از بین می‌رود. ترکیب پیچیده آلاینده‌های شیمیایی، ذرات معلق و گازها همراه با دود تنباکو باعث ماندگاری این بو به خصوص روی مبلمان و سطوح پارچه‌ای می‌شود.
- ترکیبات آلی فرار حاصل از استفاده مواد شوینده، مواد ضدعفونی کننده و خوشبوکننده
- رطوبت داخلی که در مناطق دارای اقلیم گرم و مرطوب، نزدیک به محل آشپزخانه سوئیت‌ها و به خصوص در هتل‌هایی که دارای باشگاه، اسپا و استخر هستند افزایش می‌یابد و می‌تواند منجر به رشد قارچ شود.

استفاده از دستگاه‌های تصفیه هوای پرتابل در این اتاق‌ها به خصوص هنگام استعمال دخانیات، مانع از پخش بو می‌شود. هم چنین استفاده از دستگاهی که هوای محیط را به دفعات از فیلترهای خود عبور داده و تعویض می‌کند و انجام تصفیه هوای محیط به محض خروج مهمان از اتاق، باعث مطبوع شدن هوا و آماده شدن اتاق برای ورود مهمان بعدی می‌شود.


دستگاه تصفیه هوای ایرپروس در هتل‌ها و مراکز اقامتی


دستگاه‌های تصفیه هوای ایرپروس از روش مکانیکی تصفیه هوا برای از بین بردن آلودگی‌ها استفاده می‌کنند. به این معنا که در این فرایند هوای محیط تنها از فیلترها عبور داده شده و هیچ ذره ای به هوا اضافه و هیچ گاز سمی مانند اوزون تولید نمی‌شود.
تمام دستگاه‌های تصفیه هوای ایرپروس دارای یک پیش فیلتر برای جذب ذرات معلق درشت مانند گرد و خاک، پرز و ... هستند.
این دستگاه‌ها برای تصفیه آلودگی‌های گازی و شیمیایی (دی اکسید نیتروژن، دی اکسید گوگرد و ...) از فیلتر کربن اکتیو یا کربن فعال گرانولی و برای جذب ذرات معلق (ویروس، باکتری، میکروارگانیسم‌ها و ...) از فیلتر هپای کلاس H۱۳ پزشکی استفاده می‌کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت http://airproce-iran.com/ مراجعه نمایید
 
بالا پایین