Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

با جناب خان بخندید!!!

اطلاعات موضوع

Kategori Adı بخش زنگ تفریح و سرگرمی
Konu Başlığı با جناب خان بخندید!!!
نویسنده موضوع somayye
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sabtesherkateviona

somayye

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 7, 2016
ارسالی‌ها
5
پسندها
1
امتیازها
0

اعتبار :

خندوانه
نام برنامه‌ای تلویزیونی به کارگردانی و اجرای رامبد جوان است که در هر قسمت با چهره‌های سینما، تلویزیون، ورزش، سیاست و ... در مورد خنده و شادی گفت و گو می‌کند. خندوانه یکی از پر مخاطب‌ترین برنامه‌های تلویزیونی ایران محسوب می‌شود.
این برنامه از هنرمندانِ محبوب و معروفِ دیگری نیز بی‌بهره نماند. و هفته‌ای چند شب یک خنداننده به برنامه می‌آید. همچنین، مهمانان دیگری نیز دارد و این افراد، افراد موفق جامعهٔ ایرانی هستند. این برنامه به برترین لبخند، تندیس به‌یادماندنی برنامه را تقدیم می‌کند. در این برنامه میهمانان، ۵ ثانیه به دوربین لبخند می‌زنند.

ایدهٔ اجرای برنامه، یک بار در سال ۱۳۸۳ توسط رامبد جوان به شبکهٔ دو داده شده‌بود، ولی به‌خاطر تأمین نشدن بودجه و مسائل این‌چنینی ساخت آن به تعویق افتاد.
ایده اولیه
از ۲۰۰۰ مقاله‌ای که دربارهٔ خندیدن و خنده در جهان تألیف و نوشته شده‌بود، تقریباً ۹۰۰ مورد استخراج و بن‌مایه علمی برنامه شد. بارزترین بخش این مقالات توجه به اثرات حیرت‌انگیز خنده در انسان‌ها بود.
[h=2]محتوای برنامه[/h]این برنامه از تماشاگرانی تشکیل شده که با تست خنده و از میان افراد متقاضی به برنامه وارد شده‌اند و در طول برنامه لبخند به لب دارند و به آن‌ها «هیئت داورانِ خندوانه» گفته می‌شود. برنامه با مقدمهٔ رامبد جوان شروع می‌شود و پس از آن او و حضار، ترانهٔ شاد برنامه را می‌خوانند. بعد، مهمان برنامه را همراه با تشویق به داخل دعوت می‌کنند. در میان مصاحبه، گفت‌وگویی با دوستان و همکاران وی نشان داده می‌شود. گفت‌وگو با مهمان با شوخی و خنده همراه است. از مهمان برنامه خواسته می‌شود که پنج ثانیه به سمت دوربین لبخند بزند و مردم با فرستادن پیامک، در برنامهٔ پایانیِ هر هفته بهترین لبخند را گزینش می‌کنند. در طی برنامه، نیما شعبان‌نژاد و جناب خان نقش آفرینی می‌کنند.
از بخش‌های دیگر برنامه می‌توان به استندآپ کمدی، مسابقه، میان‌برنامه (مصاحبه با مردم) انیمیشن، نماهنگ و... اشاره کرد.

[h=3]خنداننده برتر[/h]خنداننده برتر مسابقه‌ای بود که در سال ۱۳۹۴ از خندوانه پخش شد. این مسابقه با محوریت استندآپ کمدی میان ۱۶ کمدین و به صورت حذفی، با رای مردم برگزار می‌شد.
علی‌رضا خمسه، امین حیایی، سروش صحت، سید جواد رضویان، مهران غفوریان، رضا شفیعی جم، بیژن بنفشه‌خواه، سپند امیر سلیمانی، امیرمهدی ژوله، شقایق دهقان، الیکا عبدالرزاقی، امیر کربلایی‌زاده، سجاد افشاریان، علی‌رضا مسعودی، نادر سلیمانی و هومن حاجی عبدالهی ۱۶ کمدینی بودند که در این مسابقه شرکت کردند و در نهایت در آخرین قسمت برنامه به دلیل اتمام فصل دوم و نبودن فرصت برای اجرای فینالیست‌ها و رأی گیری که نیاز به ساختن چند قسمت دیگر از خندوانه بود رامبد جوان و عوامل برنامه تصمیم گرفتند که به صورت مشترک مهران غفوریان و امیرمهدی ژوله را به عنوان نفر اول خنداننده برتر معرفی کنند.
جناب خان
جناب خان شخصیتی عروسکی است که ابتدا در مجموعه نمایش خانگی کوچه مروارید در نقش لبو فروش جنوبی و سپس در سری دوم و سوم مجموعه خندوانه به عنوان یک استندآپ کمدین ظاهر شد. صدا پیشگی این عروسک به عهدهٔ محمد بحرانی و عروسک گردانی بر عهدهٔ مهدی برقعی و حامد ذبیحی می‌باشد. ابتدا قرار بود جناب خان به عنوان استدآپ کمدین در برنامه حاضر شود، اما رفته رفته عضو ثابتی از برنامه «خندوانه» شد. در هنگام اجرای برنامه عروسک گردان ها و صداپیشه در محلی جدا از هم هستند.





ویژگیهای شخصیتی

جناب خان علاقه زیادی به خواندن ترانه‌های بندری دارد. او لبو فروشی را از کودکی آغاز کرده و از بیست سالگی عاشق دختری به نام احلام شده و طی این مدت هر هفته با خانواده به خواستگاری احلام می‌رود و هربار به دلیلی جواب منفی می‌گیرد. او با فروش لبو توانسته ثروت زیادی به دست آورد. او اصطلاحاتی برای خود دارد که بعضی از آنها عبارتند از: "میام براتا"، "هه هه و..." .از خصوصیات بارز جناب خان می‌توان به بیان مشکلات مردم ایران و خوزستان به زبان طنز اشاره کرد.



حاشیه‌ها
پس از شهرت یافتن این شخصیت عروسکی برخی مدعی شدند که در فرایند شکل گیری جناب‌خان از نمونه‌های خارجی نظیر الموو خرس فوزیالگو برداری شده‌است، که این شائبه تکذیب شد.
پس از اعتراض برخی از قومیت‌های ایرانی در قبال سیاست‌های صدا و سیما، شایعه شد که جناب‌خان به علت استفاده از لهجه آبادانی ممنوع‌التصویر می‌شود.

ویدئو های مرتبط:

خندوانه
خندوانه فصل سوم
خندوانه جديد
خندوانه جناب خان
خندوانه لباهنگ
جناب خان خندوانه
جناب خان در برنامه نود
جناب خان جديد
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: BlueBoy

sabtesherkateviona

کـاربـر جـد یـد
تاریخ ثبت‌نام
Aug 14, 2016
ارسالی‌ها
36
پسندها
1
امتیازها
0

اعتبار :

ثبت شرکت سهامی خاص
پایه‌گذاری شرکت سهامی خاص:
نكته: شرکت سهامی خاص شرکتی است كه تمام سرمایه آن موقع تاسیس منحصرا بوسیله موسسین تامین می گردد.
اول - تشریفات تشكیل شرکت سهامی خاص
نكاتی مهم برای شكل گیری شرکت سهامی خاص:
1. اساسنامه شرکت كه باید امضای كلیه سهام و گواهینامه بانكی حاكی از تادیه قسمت نقدی آن كه نباید كمتر از 35% كل سهام باشد.
2. همچنین تادیه و تقویم سرمایه غیر نقدی و تفكیك آن اظهارنامه و ذكر سهام ممتاز صورت وجود چنین سهامی.
3. انتخاب اولین مدیران و بازرس یا بازرسان شرکت كه باید صورت جلسه ای قید و امضای كلیه سهامداران رسیده باشد.
4. قبول سمت مدیریت و بازرسی با رعایت قسمت اخیر ماده 17
5. ذكر نام روزنامه كثیرالانتشار جهت درج آگهی های شرکت.
دوم- خصوصیات شرکت سهامی خاص
1. سرمایه شرکت هنگام تاسیس نباید كمتر از 1/000/000 ریال باشد و نیز شركای شرکت نباید كمتر از 3 نفر باشند.
2. سهام شرکت قابل معامله بازار بورس نمی باشد و نقل انتقال سهام شرکت مشروط موافقت مدیران یا مجامع عمومی صاحبان سهام است .
3. ضمنا این شرکت نمی تواد مبادرت صدور اوراق قرضه نماید.
برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت ثبت شرکت ویونا مراجعه فرمایید.
 
بالا پایین