Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

درب های ضد سرقت

اطلاعات موضوع

Kategori Adı دکوراسیون
Konu Başlığı درب های ضد سرقت
نویسنده موضوع novinmarketing
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sakbari

novinmarketing

کـاربــر حـرفــه ای
تاریخ ثبت‌نام
Feb 15, 2016
ارسالی‌ها
452
پسندها
34
امتیازها
0

اعتبار :

ضد حریق بودن این دربها برای افزایش ایمنی ساختمانها بسیار لازم میباشد.
این گونه درب ها در ساختمانها برای داشتن فرصت و زمان لازم برای افراد جهت فرار از آتش سوزی و همچنین جهت محافظت از سازه و اجزای ساختمان از این نوع درب استفاده می شود. این نوع دربها که در قسمت پاگرد پله اضطراری ساختمان ها نصب می شوند وظیفه شان محافظت از ساکنین در هنگام آتش سوزی است. در ساختار قسمت های داخلی دربهای ضد حریق از پشم سنگ نسوز جهت عایق حرارتی استفاده شده و قادر هستند تا زمان زیادی پس از آتش سوزی از ورود آتش و دود به پله های اضطراری جلوگیری نمایند.
اگر به دنبال درب های ضد حریق مرغوب هستید این گونه درب ها دارای دستگیره آنتی پانیک ترجیحا ساخت KALE ترکیه باشند و موادی که در آن استفاده شده از ورق فولادی ۱٫۵ میلیمتر در لنگه ها و در چارچوب از ورق ۲ میلیمتر استفاده شده باشد و حتما باید دور تا دور لنگه درب با لاستیک درزگیر پوشیده شده باشد تا زمانی که آتش سوزی رخ می دهد با منبسط شدن خود مانع از عبور دود و گازهای سمی به داخل پاگرد پله اضطراری شود.
نکته ای بسیار مهم می باشد آن است که به طور عموم باید بدون سطح شیشه خور باشند مگر در مواردی خاص که طبق مقررات مرجع وجود شیشه مجاز شناخته شده باشد. بر طبق مباحث سوم مقررات ملی ساختمان، این نوع درب ها می بایست در مسیرهای خروج اضطراری جانمایی و نصب شود. دربهای ضد حریق مانند دربهای ضد سرقتی که در بازار ایران وجود دارد از نوع بی کیفیت تا با کیفیت موجود می باشند که همه ی آن ها از نظر ظاهری به بکدیگر شبیه می باشند و فقط زمانی می توانیم تفاوت آنها را ببینیم که کارآیی آنها را درمقابل با حریق مشاهده کرد.
از این رو در انتخاب درب ضد حریق موارد زیر را در نظر داشته باشید:
۱-قطر ورق فولادی کار شده در داخل درب که باید زیر ۱ میل باشد.
۲-مقاومت در برابر حریق بر حسب ساعت و دقیقه که از یک ساعت نباید کمتر باشد.
۳-وزن درب مهم است که باید بالای ۱۰۰ کیلوگرم وزن داشته باشد.
۴-وجود دستگیره آنتی پانیک که به صورت ضربه ای در را باز می کند و ساخت KALE ترکیه باشد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت http://www.zhabyz.com/ مراجعه نمایید
 

antitheftdoor

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Nov 19, 2016
ارسالی‌ها
5
پسندها
0
امتیازها
0
وب سایت
www.antitheftdoor.ir

اعتبار :

ممنون از توضیحاتتون.فقط کاش عکس از این درب ها میزاشتید تا دوستانی که آشنایی ندارن با ظاهر درب ضد سرقت هم آشنا میشدن خیلی خوب میشد.
 

Masoudd

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Jul 15, 2021
ارسالی‌ها
5
پسندها
0
امتیازها
1

اعتبار :

دوستان عزیز درب ضد سرقت به دربی گفته می شود که مانع از ورود سارقین به داخل ساختمان شده و در مقابل هر گونه دستکاری و اهرم نمودن ایمن و در کل قابل اطمینان باشد همچنین باید به این موضوع نیز توجه کرد این اطمینان صد در صد نبوده ولی در مقایسه با درب های معمولی میتوان تفاوت بسیار زیادی را مشاهده نمود و به استحکام درب های ضد سرقت پی برد.
جهت آگاهی از اطلاعات بیشتر و دانلود کاتالوگ قیمت روز این درب ها و همچنین دیدن عکس درب های ضد سرقت وارد سایت دژ درب شوید

درب ضد سرقت | فروش برترین دربهای ضد سرقت ایرانی و ترک -دژ درب تهران
 

sakbari

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Aug 31, 2021
ارسالی‌ها
37
پسندها
4
امتیازها
8

اعتبار :

جهت بالا رفتن ایمنی در داخل درب های ضدسرقت از ورق های کامل فلزی با ضخامت ۲ میلیمتر و به صورت شبکه ای استفاده شده است و با توجه به قرار گرفتن پشم سنگ ما بین شبکه های فلزی داخل درب این درب ها عایقی مناسب در برابر حرارت و صوت می باشند.در درب های ضد سرقت از ورق های MDF با ضخامت ۱۰ میلیمتر با روکش چوب طبیعی مانند گردو و زیتون و…. استفاده شده که در دو طرف درب کار می شود که با توجه به تنوع بسیار زیاد و طرح های روز اروپایی ظاهری بسیار زیبا را به این درب ها داده است تا در کنار ایمنی بالا پاسخگوی سلایق مختلف مشتریان خود باشد.
 
بالا پایین