Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

هتل های ۵ ستاره مسکو

اطلاعات موضوع

Kategori Adı روسیه
Konu Başlığı هتل های ۵ ستاره مسکو
نویسنده موضوع نازنین زهرا91
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan نازنین زهرا91

نازنین زهرا91

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
May 27, 2016
ارسالی‌ها
10
پسندها
5
امتیازها
0

اعتبار :

هتل های ۵ ستاره مسکو


روسیه یکی از کشور های زیبای اروپایی است که دارای جاذبه های گردشگری بسیار می باشد و هر ساله مقصد گردشگران بی شماری است. در شهر مسکو که پایتخت روسیه می باشد انواع دیدنی ها خود نمایی می کنند و مسافران را به شرکت در تور روسیه ترغیب می کنند. هتل های بسیاری در مسکو برای اقامت گردشگران وجود دارد که در این قسمت به معرفی لوکس ترین هتل های ۵ ستاره مسکو می پردازیم.


هتل متروپل مسکو( Metropol Hotel Moscow)
هتل متروپل یکی از بهترین و لوکس ترین هتل های مسکو است که در مرکز مسکو قرار دارد و دارای ساختمانی تاریخی است و بین سال‌های ۱۸۹۸ و ۱۹۰۳ ساخته شده است. از این هتل تا کاخ کرملین و میدان سرخ که از دیدنی های مسکو هستند پیاده تنها ۳ دقیقه فاصله دارد. این هتل دارای ۳۳۸ هتل اتاق و سوئیت با سبک معماری معاصر می باشد و با امکاناتی نظیر تلویزیون صفحه تخت، حوله حمام، تهویه مطبوع، اینترنت WiFi رایگان و کفش های راحتی تجهیز شده اند. هتل متروپل خدمات و امکاناتی در سطح جهانی در اختیار گردشگران تور مسکو قرار می دهد که از بارز ترین آن ها می توان به پذیرش ۲۴ ساعته، صرافی، خدمات تور، خدمات بلیط، دستگاه خودپرداز، تحویل و تخلیه خصوصی اتاق ها، لباسشویی، خشک شویی، خدمات اتوشویی، امکان برگزاری جلسات/ میهمانی ها، مرکز تجاری، فروشگاه هدیه و سوغات، روزنامه ها، گاوصندوق، فروشگاه، اتاق های بدون استعمال دخانیات، امکانات برای میهمانان دارای ناتوانی جسمی، آسانسور، اتاق های عایق صدا و سیستم گرمایشی اشاره کرد. همچنین هتل متروپل مسکو روسیه برای آرامش و استراحت، خدمات ماساژ و سونا و سالن برای زیبایی را به گردشگران ارائه می نماید . هتل دارای استخر، خدمات ماساژ، سونا، باشگاه ورزشی و پارکینگ رایگان برای مسافران می باشد. کارکنان و خدمه هتل به زبان روسی و انگلیسی با گردشگران صحبت می کنند. این هتل چندین رستوران دارد که در رستوران بویارسکی غذاهای سنتی روسیه و در رستوران اوروپیسکی غذاهای مدرن اروپایی و روسیه برای گردشگران تور روسیه سرو می شود.

هتل هالیدی این ساچفسکی مسکو( Holiday Inn Sachefski Hotel Moscow)
مسکو یکی از شهر های گردشگری روسیه است و در آن انواع هتل ها برای راحتی گردشگران تور مسکو تعبیه شده است یکی از این هتل های ۵ ستاره روسیه که بسیار لوکس و مجلل می باشد هتل هالیدی این ساچفسکی است که دارای ۳۱۲ اتاق می باشد و اتاق های آن به دسته اتاق های استاندارد، سوئیت های لوکس، اتاق های وی آی پی و اتاق هایی برای مسافران با نیازمندی های خاص تقسیم بندی می شوند. این هتل انواع خدمات و امکانات رفاهی را برای مهمانان خود فراهم می کند که می توان به موارد استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، استخر کودکان، باغ هتل، باغ مخصوص کودکان، مرکز ماساژ، زمین گلف، بیلیارد، تنیس، سالن ورزشی، رستوران با منوی عالی، صرافی، ترانسفر فرودگاهی، اینترنت بی سیم پر سرعت، اتاق جلسات، اتاق های مخصوص افراد معلول، مرکز نگهداری اطفال و کودکان، پارکینگ اختصاصی، کافی شاپ و در این هتل زیبا اشاره کرد. هتل هالیدی این ساچفسکی در سال ۲۰۰۶ در ۲۰ طبقه ساخته شده است.

هتل ریتز کارلتون مسکو(The Ritz-Carlton Hotel Moscow)
هتل ریتز کارلتون یکی از هتل های ۵ ستاره مسکو برای استراحت گردشگران سونا، وان آب گرم، استخر سر پوشیده و ۱۴ اتاق درمان در نظر گرفته است و مرکز تناسب اندام و سالن زیبایی نیز از امکانات این هتل به شمار می روند. این هتل دارای ۳۳۴ اتاق با امکان کنترل الکترونیکی پرده ها و نور اتاق می باشد و اینترنت رایگان در تمامی فضا ها در دسترس می باشد. لانج O2 واقع در هتل انواع غذای ژاپنی و بین المللی را سرو می کند. کافه رستوران Russe نیز غذا های اصیل روسی را با دستور پخت اصلی طبخ می کند. کافی شاپ و رستوران نویکوف (Novikov) نیز انواع غذا های اروپایی و آسیایی را سرو می کند. این هتل ۵ ستاره دارای امکانات عمومی نظیر روزنامه ها، گاوصندوق، فروشگاه، اتاق های بدون استعمال دخانیات، تسهیلات برای مهمانان دارای ناتوانی جسمی، آسانسور، اتاق های عایق صدا و سیستم گرمایشی می باشد. در ضمن هتل ریتز کارلتون با مرکز خرید بزرگ گوم GUM یکی از مراکز خرید مسکو و بالشوی تئاتر یکی از دیدنی های مسکو پیاده تنها ۳ دقیقه فاصله دارد و در مجاورت میدان سرخ و در نزدیکی کاخ کرملین واقع شده است.

هتل رادیسون رویال مسکو(The Radisson Royal Hotel Moscow)
هتل رادیسون رویال با ۵۰۵ اتاق و سوئیت در انتظار گردشگران تور مسکو است تا به ارائه خدمات و امکانات رفاهی متنوع سفری به یاد ماندنی برای آنان بسازد. اتاق های این هتل بی نظیر هستند، اتاق های سوپریور این هتل دارای نور طبیعی و آرامش بخش هستند اتاق های دلوکس اتاق های مجللی هستند که مهمانان از آنجا رودخانه مسکو را تماشا می کنند همچنین سوئیت های رمانتیک مخصوص زوج های جوان است تا ماه عسل خود را در آنجا بگذرانند. این هتل، از هتل های ۵ ستاره مسکو می باشد که دارای یک مرکز کنفرانس ،استخر آب گرم و جکوزی است این هتل که به تازگی بازسازی شده است حال و هوای تاریخی خود را حفظ کرده است. این هتل در ۳۱کیلومتری فرودگاه ونوکووا و ۶۵ کیلومتری فرودگاه بین المللی دوموده دوو قرار دارد و با فرودگاه های دیگر مسکو فاصله چندانی ندارد. یکی دیگر از مزیت های این هتل دسترسی عالی آن به جاذبه های گردشگری مسکو از قبیل میدان سرخ ،کاخ کرملین ، تئاتر بولشوی و نگارخانه ترتیاکوف می باشد. هتل رادیسون رویال که به هتل اوکراین نیز معروف است دارای رستوران زیبای است که با انواع غذاهای محلی، اروپایی و آمریکایی از مهمانان خود پذیرایی می کند.

هتل کرون پلازا مسکو(Crowne Plaza Hotel Moscow)
هتل کرون پلازا مسکو یکی از شعب هتل های زنجیره ای است که در بیشتر شهر های توریستی شعبه دارد. این هتل یکی از بهترین هتل های ۵ ستاره مسکو می باشد که در تمام نقاط آن اینترنت رایگان در دسترس است. خدمات سونا و تناسب اندام هم در این هتل دایر است. ایستگاه های مترو نظیر ایستگاه های مترو ویستا وچنایا و آلیستا ۱۹۰۵ گودا که مستقیماً هتل کرون پلازا را به مرکز شهر مسکو و جاذبه ی کاخ کرملین ارتباط می دهند، ۱۰ دقیقه پیاده راه است. این هتل دارای ۷۲۴ اتاق است و در تمام اتاق ها می توانید از قهوه ساز، چای ساز، سرویس حمام و سرویس بهداشتی ویژه، سشوار، تلویزیون و تخت های راحت استفاده کنید. هتل دارای دکوراسیون شیکی است تا مشکل پسندان را راضی بدرقه کند. دو رستوران در هتل دایر است که می توانید انواع خوراکی ها را در آن سفارش دهید حتی در برخی منوها، غذاهای رژیمی نیز یافت می شود. با استفاده از کافی شاپ و بوفه نیز می توانید یک نوشیدنی مورد علاقه خود را خریداری کرده و میل کنید. پارکینگ اختصاصی در اختیار توریست های تور روسیه این هتل قرار می گیرد. برای ارتباطات بهتر در این هتل کافی است به یکی از زبان های روسی، انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی، عربی آشنایی داشته باشید.

 
بالا پایین