Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

پایه ای ترین اصطلاحات انگلیسی

اطلاعات موضوع

Kategori Adı آموزش زبان های خارجی
Konu Başlığı پایه ای ترین اصطلاحات انگلیسی
نویسنده موضوع shekufegoli
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan shekufegoli

shekufegoli

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 8, 2016
ارسالی‌ها
60
پسندها
6
امتیازها
0

اعتبار :


اصطلاحات انگلیسی
تعداد زیادی از اصطلاحات انگلیسی غیر رسمی و به اصطلاح خودمانی هستند. برخی دیگر حالت غیر مودبانه و برخورنده دارند. باید بخاطر داشت که این دسته از اصطلاحات فقط بین دوستان نزدیک و یا کسانی که رابطه خیلی صمیمانه دارند به کار می رود و کاربرد آن ها در شرایط دیگر می تواند سبب رنجش و ناراحتی افراد شود. مثلا اصطلاح !Cut it out به معنای (دیگه بسه) فقط بین دوستان نزدیک و یا در حالت ناراحتی یا عصبانیت گفته می شود. لذا به هنگام یادگیری یک اصطلاح علاوه بر معنای آن باید مناسبت های اجتماعی آن را نیز فرا گرفت و دانست که کاربرد یک اصطلاح در چه موقعیت هایی مناسب یا نامناسب است.
درست است که زبان انگلیسی صدها اصطلاح انگلیسی دارد ولی این بدان معنی نیست که ما در گفتار یا نوشتار خود مرتبا و پشت سر هم از اصطلاح استفاده کنیم. همان گونه که بکار نبردن اصطلاح به گفتار ما حالت خشک و جدی می دهد. لذا باید توجه داشته باشیم که اگر متنی را می نویسیم یا گفتاری را آماده می کنیم از اصطلاحات به صورت متناوب و با فاصله طبیعی استفاده کنیم.
باید توجه داشت که Idiom با slang تفاوت هایی دارد. اسلنگ به اصطلاحاتی گفته می شود که بیش از اندازه غیر رسمی هستند و غالبا گروه های خاصی از جمله نوجوانان ، سربازان ، بزهکاران و …. از آن ها استفاده می کنند. برخی از این اصطلاحات انگلیسی ماندگارند ولی تعداد زیادی از آن ها به سرعت عوض شده و با اصطلاحات جدید جایگزین می شوند. آموختن این گروه از اصطلاحات برای زبان آموزی که اصطلاحات اصلی انگلیسی را نمی داند چندان ضرورتی ندارد و علاوه بر آن باید دقت کرد که استفاده از این اصطلاحات به اصطلاح خیابانی تاثیر چندان خوبی در شنونده ایجاد نمی کند در حالیکه اصطلاحات انگلیسی جزئ جدایی ناپذیر و ضروری آن است و کاربرد آن باعث ایجاد صمیمیت می شود. لذا به زبان آموزان توصیه می شود که ابتدا idioms را یاد بگیرند و آن گاه اگر ضرورتی باشد به slang بپردازند.
دیدن ویدئوی کامل :
پایه ای ترین اصطلاحات انگلیسی
 
بالا پایین