Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

نکاتی در مورد خرید درب ضد سرقت

اطلاعات موضوع

Kategori Adı گالری تصاویر دکوراسیون و مبلمان
Konu Başlığı نکاتی در مورد خرید درب ضد سرقت
نویسنده موضوع novinmarketing
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan Masoudd

novinmarketing

کـاربــر حـرفــه ای
تاریخ ثبت‌نام
Feb 15, 2016
ارسالی‌ها
452
پسندها
34
امتیازها
0

اعتبار :

شما باید برای خرید درب ضد سرقت نکات مهمی را رعایت کنید تا بتوانید بهترین درب را خریداری نمایید. این موضوع را بدانید که درب ضد سرقت از نظر ظاهر همانند سایر دربها می باشد اما تفاوت هایی در جنس مواد اولیه و ساختار داخلی دارد, در این متن می خوایم برای شما نکاتی در حین خرید درب ضد سرقت بیان کنیم.
با توجه به تفاوت هایی که در درب ضد سرقت وجود دارد همین باعث شده که این درب را از سایر دربها متمایز کند و همچنین کسانی که به ساختمان سازی و عملیات عمرانی مشغول می باشند, برای کیفیت بیشتر ساختمان خود از دربهای ضد سرقت استفاده می کنند و ایمنی و امنیت ساختمان را تا حد زیادی افزایش می دهند, همچنین دربهای ضد سرقت بهترین نوع درب برای ورودی یک ساختمان می باشد.
اجزای تشکیل دهنده ی این نوع درب از بهترین مواد اولیه می باشد به عبارت دیگر در واقع چارچوب درب ضد سرقت از بهترین فلز می باشد و در حفظ مقاومتدرب ضد سرقت موثر است, ضخامت چارچوب درب نیز در افزایش مقاومت درب تاثیر دارد, بنا بر این باید ضخامت چارچوب درب ضد سرقت از یک و نیم متر بیشتر باشد.
مورد دیگر در افزایش مقاومت درب ضد سرقت,لولا ها می باشد , به این صورت که جنس لولا ها در افزایش کیفیت درب ضد سرقت تاثیر زیادی دارد و همچنین با توجه به نوع لولا هایی که استفاده می شود بسیارمهم است دلیلش هم این است که لت درب بر روی لولاها می چرخد و تحمل وزن لت و باز و بسته شدن درب به راحتی به جنس لولاها بستگی دارد.بهترین نوع لولایی که در درب ضد سرقت مورد استفاده قرار می گیرد استفاده از لولاهای بلبرینگ دار است زیرا می توان درب را به راحتی باز و بسته کرد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت http://www.zhabyz.com/ مراجعه نمایید.
 

meysammmm

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Jan 10, 2020
ارسالی‌ها
2
پسندها
0
امتیازها
1

اعتبار :

به نقل از فارس نیوز اگرچه تعطیلات فرصت خوبی برای مسافرت های خانوادگی و دور شدن از شلوغی شهر است اما یکی از مسائلی که همیشه هنگام مسافرت ذهن افراد را درگیر می کند نگرانی از سرقت وسایل و اجناس گرانقیمت خانه است زیرا آمار سرقت های خانگی بخصوص در فصل تابستان و تعطیلات بسیار افزایش می یابد.
رعایت نکات ایمنی قبل از مسافرت بسیار مهم است اما توصیه ما این است برای حفظ امنیت همیشگی خانه خود با صرف مقداری هزینه برای همیشه از این نگرانی رها شوید.
آیا می دانستید امروزه بیش از 70 درصد سرقت ها از طریق درب های خانه صورت می گیرد که می تواند شامل درب اصلی، در پاسیو یا حتی درب گاراژ باشد.
خوشبختانه تاکنون محصولات مختلفی در این زمینه به بازار عرضه شده که از آن جمله می توان به درب ضد سرقت، سیستم های هوشمند با سنسورهای حساس و استفاده از دوربین های امنیتی اشاره کرد اما رعایت برخی نکات ساده نیز به حفظ امنیت و ضد سرقت کردن درب خانه کمک زیادی می کند.


در ب ضد سرقت
در ادامه به نکات مهم برای بهبود امنیت خانه از طریق ضد سرقت کردن درب خانه و جلوگیری از ورود سارقان اشاره خواهیم کرد. با درکو همراه باشید.
1. جنس درب
همه درب های خانه باید ضد ضربه و محکم باشند. به این معنا که در باید از جنس چوب محکم بوده یا حداقل هسته آن چوب محکمی داشته باشد، گزینه های دیگر شامل فایبر گلاس یا فلز هستند. اگر درب فلزی انتخاب می کنید مطمئن شوید که از قفل بلاک استفاده شود تا سارقان نتوانند با جک ماشین آن را خم کنند.
درب های فولادی تقویت شده گزینه عالی هستند اما نیاز به نگهداری بیشتری دارند تا از زنگ زدن آن ها جلوگیری شود.
نکته: هنگام خرید درب به سایر نکات امنیتی نیز توجه داشته و در صورت نیاز گزینه های دیگر همچون درب ضد حریق برای جلوگیری از خسارات ناشی از آتش سوزی را نیز در نظر بگیرید.
2. درب های بدون پنجره
اگرچه پنجره روی درب منزل به افزایش روشنایی منزل کمک می کند اما یک خطر امنیتی جدی نیز محسوب می شود مخصوصا اگر نزدیک قفل داخلی درب قرار گرفته باشد در این صورت سارقان به راحتی و با شکستن شیشه می توانند از داخل قفل را باز کنند.
اگر تصمیم به خرید درب جدید دارید حتما درب بدون پنجره انتخاب کنید و اگر درب پنجره دار در منزل دارید با رعایت مواردی همچون تقویت شیشه ها، استفاده از میله های تزیینی یا تقویت میله ها خطر سرقت های خانگی را کاهش دهید.
روش دیگر در اقدامات ضد سرقت استفاده از قفل دوم در پایین درب است البته در صورتی که با این کار نکات ایمنی آتش نشانی نقض نشود.
3. فضای سبز اطراف منزل
فضای سبز و محوطه درختی اطراف منزل اگرچه ایده آل است اما به این نکته نیز توجه داشته باشید که در صورتی که بوته ها و درخت ها فضای جلوی درب خانه را بپوشانند، سارقان به راحتی پشت آن ها پنهان شده، منتظر می مانند تا در لحظه مناسب و دور از دید عابران اقدام به ورود به منزل کنند.
4. قفل ضد سرقت و قفل کلید (Deadbolt)
ضرب المثلی است که می گوید درب خانه تنها به اندازه ای قابل اعتماد است که قفل آن محکم و قابل اعتماد باشد و نه بیشتر! به این معنا که حتی اگر از بهترین درب های فولادی نیز استفاده کنید، در صورتی که قفل به خوبی در چارچوب محکم نشده باشد با یک ضربه قدرتمند سارقین به راحتی باز می شود. توصیه می شود از قفل های ضد سرقت و قفل کلید استفاده کرده و هنگام خرید حتما بهترین نوع آن را تهیه کنید چون پشیمان نخواهید شد!
5. قفل ثانویه
برای ایجاد امنیت تضمینی ضد سرقت می توانید از قفل کلید دوم یک طرفه نیز استفاده کنید. این قفل کلیدها فقط از داخل خانه قابل باز شدن هستند و نمی توان از بیرون با کلید آن را باز کرد. این اقدام ضد سرقت باعث می شود ورود سارقین از طریق درب خانه تقریبا غیرممکن شود.
6. درب های شیشه ای کشویی
اگر از درب های کشویی شیشه ای استفاده می کنید حتما لازم است اقداماتی انجام دهید تا آن را به درب ضد سرقت و امن تبدیل کنید زیرا سارقان به درب های شیشه ای به عنوان دعوت نامه ورود به منزل نگاه می کنند!
دقت کنید که از شیشه تقویت شده یا پلاستیک (مانند پلی کربنات) برای درب منزل استفاده شده باشد، همیشه درب های شیشه ای را قفل کنید. برای جلوگیری از باز شدن در با ضربه پا، از پرچ فلزی یا چوبی در شیار استفاده کنید.
در صورتی که از سیستم هشدار هوشمند استفاده می کنید مطمئن شوید که شرکت حتما هشدار دهنده ارتعاشی و حرکتی تعبیه کرده باشد تا در صورت شکسته شدن شیشه ها هشدار دهد.
و آخرین نکته استفاده از پرده داخلی برای درب های شیشه ای است تا داخل منزل به راحتی قابل مشاهده نباشد.
7. لولا و چارچوب در
اگر هنوز برای تهیه درب ضد سرقت اقدام نکرده اید به لولای در توجه زیادی داشته باشید، لولای در پوسیده گزینه عالی برای هر سارقی محسوب می شود تا بتواند به راحتی و با وارد کردن ضربه به لولا وارد منزل شود.
 

Masoudd

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Jul 15, 2021
ارسالی‌ها
5
پسندها
0
امتیازها
1

اعتبار :

دوستان عزیز درب ضد سرقت به دربی گفته می شود که مانع از ورود سارقین به داخل ساختمان شده و در مقابل هر گونه دستکاری و اهرم نمودن ایمن و در کل قابل اطمینان باشد همچنین باید به این موضوع نیز توجه کرد این اطمینان صد در صد نبوده ولی در مقایسه با درب های معمولی میتوان تفاوت بسیار زیادی را مشاهده نمود و به استحکام درب های ضد سرقت پی برد.
جهت آگاهی از اطلاعات بیشتر و دانلود کاتالوگ قیمت روز این درب ها و همچنین دیدن عکس درب های ضد سرقت وارد سایت دژ درب شوید

درب ضد سرقت | فروش برترین دربهای ضد سرقت ایرانی و ترک -دژ درب تهران
 
بالا پایین