Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

تکنیک های reading در IELTS

اطلاعات موضوع

Kategori Adı آموزش زبان های خارجی
Konu Başlığı تکنیک های reading در IELTS
نویسنده موضوع shekufegoli
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan shekufegoli

shekufegoli

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 8, 2016
ارسالی‌ها
60
پسندها
6
امتیازها
0

اعتبار :


reading در IELTS
در این مقاله به برخی از تکنیک های reading در IELTS اشاره میکنیم. بخش ریدینگ در عین سختی برای زبان آموزان و شرکت کنندگان آیلتس، از اهمیت بسیاری برخوردار است.
بخاطر داشته باشید یکی از تکنیک های reading در IELTS این است که توجه داشته باشید که تمامی پاسخهای خود را به پاسخ نامه خود انتقال دهید. زیرا هیچ پاسخی در برگه پرسشهای شما تصحیح نخواهد شد. شاید شما ترجیح دهید که در ابتدا پاسخها را در برگه پرسش های خود وارد و در انتها آنها را به پاسخنامه خود انتقال دهید، بخاطر داشته باشید که زمانی اضافه برای انجام این کار به شما داده نخواهد شد بنابر این یکی از تکنیک های ریدینگ آیلتس زمانبندی درست و دقیق شما برای پاسخدهی و انتقال پاسخهایتان به پاسخنامه است.
بخاطر داشته باشید که پاسخهای خود را با مداد در پاسخنامه وارد کنید.
یکی از تکنیک های reading در IELTS توجه به موضوع متن، کلید واژه ها و کلمات ایتالیک شده و جداول است. ازین روش شما با محتوای متن آشناتر میشوید.
یکی دیگر از موارد و تکنیک های ریدینگ آیلتس که دارای اهمیت است ، دقت به صورت سوال است که ببینید دقیقا از شما چه اطلاعاتی را خواسته است.
بخاطر داشته باشید که معانی واژگان و دانستن تمامی آنها مسیله اصلی بخش ریدینگ نیست بنابراین یکی از تکنیک های ریدینگ آیلتس اینست که در صورتی که مفهوم واژه یا واژگانی را نمیدانید از آن بگذرید و بدنبال مفهوم کلی متن باشید در غیر اینصورت زمان زیادی را از دست خواهید داد.
همچنین اگر پاسخ پرسشی را نمیدانید وقت خود را صرف پاسخ دادن به آن و پیدا کردن پاسخ نکنید. به پرسشهایی مراجعه کنید که پاسخشان را میدانید.
اگر موضوع متنی برای شما نا آشنا و جدی است، خونسردی خود را حفظ کرده و به متن رجوع کنید. در هر صورت پتسخها در متن است پس جای نگرانی وجود ندارد.
به پاسخهای خود از لحاظ املایی و ساختار گرامری بسیار دقت کنید.
در بخش کامل کردن جمله یا عبارت در سوالات، دقت داشته باشید که فقط پاسخ را وارد برگه کنید و از وارد کردن کل غبارت خودداری کنید.
یکی از تکنیک های ریدینگ آیلتس اینست که به صورت سوال دقت کنید و در بخشی که از شما خواسته شده است که تنها با استفاده از سه کلمه پاسخ دهید این مسیله را حتما در نظر بگیرید و آن را رعایت کنید.
بخاطر داشته باشید که آزمون آیلتس نمره منفی ندارد پس تمامی سوالات را پاسخ دهید زیرا در صورت وجود ایراداتی در آن نیز شما چیز بیشتری را از دست نخواهید داد.
دیدن ویدئوی کامل :
تکنیک های reading در IELTS
 
بالا پایین