Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

با مصرف کلم بروکلی بدنتان را برابر بیماری های کشنده ایمن کنید‎

  • نویسنده موضوع sting
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı تغذیه و سلامت
Konu Başlığı با مصرف کلم بروکلی بدنتان را برابر بیماری های کشنده ایمن کنید‎
نویسنده موضوع sting
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sting

sting

معـاون ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
27,708
پسندها
5,661
امتیازها
113
محل سکونت
تهـــــــــــران
وب سایت
www.biya2forum.com
تخصص
کیسه بوکس
دل نوشته
اگه تو زندگی یکی از سیم های سازت پاره شد... آهنگ زندگیتو رو جوری ادامه بده هیچکس نفهمه به تو چی گذشت ، حتی اونیکه سیم رو پاره کرد!
بهترین اخلاقم
نــــدارم
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

[h=1][/h]

شفقنا زندگی- برای ما یارانی ها اغلب مصرف کلم منحصر می شود به سالاد و این سبزی پر خاصیت جای چندانی در سبد غذایی ما ندارد، اشتباهی که ما را از خواص بی نظیر کلم بروکلی و داشتن جسمی سالم محروم می کند.
به گزارش سرویس ترجمه شفقنا زندگی، شاید تصورش دور و حتی قدری سخت باشد ولی کلم بروکلی با کاهش احتمال ابتلا به بسیاری از بیماری های خطرناک به طولانی تر شدن عمر ما کمک می کند. بنا بر آخرین تحقیقات انجام شده، این سبزی لذیذ تأثیری به سزایی در پیشگیری از بروز مشکلاتی هم چون: بیماری های قلبی و عروقی، انواع سرطان ها، دیابت نوع 2 و تنگی نفس ایفا می کند.
بخش زیادی از این ویژگی ها به وجود آنتی اکسیدان در کلم بروکلی مربوط می شود، ترکیبی که بر اساس شواهد موجود تأثیر شگفت انگیزی در کاهش التهاب های بدنی دارد. به همین خاطر، افرادی که در رژیم غذایی خود به مصرف خوراکی هایی دارای آنتی اکسیدان توجه می کنند کمتر از دیگران با برخی بیماری های خطرناک و حتی کشنده دست و پنجه نرم می کنند.
علاوه بر این، مصرف کلم بروکلی موجب آزاد شدن مقادیر قابل توجهی فلانوئید در خون می شود؛ فرایندی که به حفظ سلامت ریه ها و پپیشگیری از رشد سلول های سرطانی در این ارگان کمک می کند. به همین دلیل، آن دسته افرادی که در خفته سه یا چهار بار از کلم بروکلی استفاده می کنند در برابر بیماری ها و مشکلات گفته شده ایمن تر هستند. سبیزی دارای ویتامین K، ویتامین C و انواع مواد معدنی که می تواند به صورت خام یا بخار پز مصرف شود و بع زندگی سالم ما کمک کند.
 
بالا پایین