Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

سئو سایت و برند شدن در گوگل

اطلاعات موضوع

Kategori Adı بخش تخصصی وب مسترها
Konu Başlığı سئو سایت و برند شدن در گوگل
نویسنده موضوع elnazsoltanimc
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan elnazsoltanimc

elnazsoltanimc

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 29, 2016
ارسالی‌ها
1
پسندها
0
امتیازها
0
وب سایت
mcseo.ir

اعتبار :

سئو سایت و برند شدن در گوگل

شاید دیده باشید که با جستجو آتلیه کودک در گوگل مواردی از آتلیه کودک ها به شما پیشنهاد می گردد و در واقع گوگل برند آنها را در زمینه کاریشان شناخته است. اما چگونه در پروسه سئو سایت خود می توانیم این امر را اجرا نماییم و در واقع برند خود را به گوگل بشناسانیم. اینکه کاربران برند شما را در نتایج ، جستجو نماید موجب شناساندن برند به گوگل می شود. اما در ادامه بیان خواهیم نمود که چگونه می توانید با اجرای فاکتورهای در پروسه سئو سایت ، شناساندن برند خود را به گوگل عملی نمایید.

جستجو برند توسط کاربران

مهم ترین عامل در شناساندن برند به گوگل این می باشد که کاربران نام تجاری و برند شما را جستجو نمایند. اگر کاربران با برند شما آشنا باشند پس برای اتصال نام شما را جستجو می نمایند و این جستجو می تواند موجب شناساندن برند شما به گوگل می شود.


متن انکر تکست در شناساندن برند

از دیگر مواردی که موجب شناساندن برند شما به گوگل می شود تولید لینک با انکر تکست متناسب با برند شما می باشد. لینک های با برند خود در فروم ها ، سایت های دیگر ، سایت های پر ترافیک و یا با انتشار خبر ایجاد نمایید.

شبکه های اجتماعی در شناساندن برند

ایجاد صفحات شخصی با نام برند شما در شبکه های اجتماعی مانند گوگل پلاس ، توییتر ، فیس بوک ، گوگل پلاس و اشتراک گذاری محتوا موجب می شود که گوگل برند شما را با اعتبار بیشتری بشناسد و میزان فعالیت شما می تواند متریکی در اعتباریابی بیشتر برند شما شود.


Google map در شناساندن برند

درج موقعیت مکانی خود در google map موجب می شود که موقعیت مکانی شما به گوگل شناسانده شود و در نتیجه گوگل با برند شما آشنا گردد و با اعتبار بیشتری به آن نگاه کند.


انتشار خبر در شناساندن برند

تولید خبر در خصوص برند شما و نیز با درج لینک در خبر، در سایت های معتبر و نیز خبرگزاری ها می تواند منجر شود که برند شما به گوگل شناسانده شود.
 
بالا پایین