Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

مشخصات فنی دربهای hpl

اطلاعات موضوع

Kategori Adı عمران
Konu Başlığı مشخصات فنی دربهای hpl
نویسنده موضوع novinmarketing
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan novinmarketing

novinmarketing

کـاربــر حـرفــه ای
تاریخ ثبت‌نام
Feb 15, 2016
ارسالی‌ها
452
پسندها
34
امتیازها
0

اعتبار :

اچ پی ال (HPL) چیست ؟
فرمیکا با اسم اختصاری HPL مخفف HIGH PRESSUS LAMINATE می باشد. HPL یک ورقه است که از ترکیبات چندین لایه ساخته شده که از الیافی مانند کاغذ آغشته به رزین های عمل کننده در گرما که تحت تاثیرات حرارت و فشار ۵ مگا پاسکال به یکدیگر چسبیده اند . در ساخت شدن ورق های فرمیکا یا همان اچ پی ال از کاغذ دکوراتیور، رزین فنلیک ، کاغذ کرافت و رزین ملامین استفاده می شود.
خصوصیات اچ پی ال (HPL) :
۱- مقاومت های رطوبتی اچ پی ال (HPL) :
HPL در برابر ترک خوردگی ، آب و بخار و ورقه ورقه شدن استقامت دارد . جذب رطوبت HPL در حالت غوطه وری در آب کمتر از ۶ درصد و افزایش ضخامت ناشی از جذب آب HPL کمتر از ۱۰ درصد می باشد.
۲- مقاومت حرارتی اچ پی ال (HPL) :
HPL مقاوت در دمای خشک و شوک حرارتی تا ۱۸۰ درجه سانتی گراد را دارد . مقاومت HPL در مقابل حرارت سیگار بدون ماندن اثری بر روی ورقه ملامینه وبه علاوه نیز تغییرات ابعادی ورق هایHPL در دمای بالا پایین تر از ۳ درصد می باشد.
۳- سایرمقاومت های اچ پی ال (HPL) :
با توجه به استفاده از چسب رزین فنولیک در تولید و ساخت ورق های اچ پی ال (HPL) در برابر جریان الکتریسیته استقامت داشته و چون از چسب رزین ملامین در سطح لایه استفاده می شود باعث مقاومت رویه در برابر اسید های ضعیف شده است . این نوع ورق ها با قطرهای مختلف از جمله ۱۲،۸،۶،۳و… و با طرح ها ورنگ های مختلف در بازار وجود دارد که به علت مقاومت های رطوبتی و حرارتی و بقیه ی خواص ورق ها ی HPL از این ورقهای HPL بیشتر برای بخش بندی های فرودگاه – استخرها – و سایر اماکن عمومی که به روش پارتیشنی بنا می شوند استفاده می شود .
همچنین به دلیل خواص بی نظیر HPL برای ساخت لاکرهای استخر و کمدهای رختکن کارخانه ها و سایر اماکنی که استقامت واستحکام فوق العاده بهمراه زیبایی برایشان مهم است بسیارمورد استفاده قرار می گیرد.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت http://www.zhabyz.com/ مراجعه نمایید.
 
بالا پایین