Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

چگونه یک نام دامین می تواند کسب و کار شما را متحول کند؟

اطلاعات موضوع

Kategori Adı سرویس دهندگان وب
Konu Başlığı چگونه یک نام دامین می تواند کسب و کار شما را متحول کند؟
نویسنده موضوع ehsannasr
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan ehsannasr

ehsannasr

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Apr 13, 2016
ارسالی‌ها
53
پسندها
7
امتیازها
0

اعتبار :

چشم انداز اینترنت با راه اندازی دامنه های سطح بالای جدید به طور کامل تغییر کرد. این پسوند دامنه ها شامل گزینه هایی مثل .nyc ، .restaurant ، .web ، .email و … است. در فضای مجازی امروز کسب و کارهای جدید با اختصاص دادن یک تکه از وب به خودشان ایجاد می شوند و رونق می گیرند. در حال حاضر این امکان وجود دارد که با تخصص و نوع کسب و کار خود مستقیما بتوانید با وجود یک آدرس وب به راحتی ارتباط برقرار کرده و به نوعی کسب و کار خود را معرفی نمایید.
با این حال، با توسعه در نام دامنه این مسئله که امنیت کسب و کار خود را در برابر فعالیت های مخرب تضمین نمایید مشکل می شود.
به عنوان مثال، یک جرم مجازی با نام cybersquatting است که اشاره به عمل خرید دامنه ها دارد که سواستفاده می کند از نام کسب و کارهای موجود یا افراد، با قصد و نیت آسیب زدن و یا فروش دامنه به افراد دیگر برای سود شخصی.
اغلب آنها با هدف سرگرمی و یا آسیب زدن به شهرت شرکت ها و یا حتی انجام فعالیت های مخرب مانند ویروس ها یا گسترش سرقت اطلاعات مشتری این کارها را انجام می دهند.
خوشبختانه استراتژی خود برای محافظت از کسب و کار، مشتریان و حضور آنلاین خود از چنان آسیبی، را می توان قوی تر ساخت. با به دست آوردن بیش از یک نام دامنه ی هماهنگ با نام تجاری خود، شما می توانید از شهرت خود محافظت کرده و اطمینان حاصل کنید که ترافیک وب سایت و مشتریانتان را آنگونه که سزاوار است به دست می آورید.
برای تغییراتی که عبارتند از غلط املایی، نمادها، اختصارات پسوندهای مختلف باید مورد بررسی قرار گیرد. اگر یک مشتری تلاش برای پیداکردن انواع وب سایتهای شما در سریع ترین زمان دارد، فرض کنید یک کاراکتر را جا بیندازد یا فراموش کند از چه پسوند دامنه ای استفاده کند، این استراتژی تضمین خواهد کرد آنها همچنان بدون زحمت زیاد به سایت شما دسترسی پیدا کنند.
به عنوان مثال اگر نام دامنه ی شما Pouyasazan.org است شما نمونه هایی مثل Pouyasazaninternet.com یا Pouyasazan.web یا حتی Pooyasazan.org را می خواهید. با پوشش تمامی گزینه های ممکن و هدایت دامنه ها به سایت رسمیتان، شما می توانید نام تجاری خود را حفاظت کرده و مطمئن باشید ترافیک و مشتریانتان را که سزاوار آن هستید به دست می آورید.
با ارزیابی پسوندهای جدید وابسته که آماده برای خرید هستند همواره در دسترس باشید.
با این حال فراموش نکنید فعال باشید وآنهایی را که طرح ریزی شده اند برای راه اندازی در ماه های آینده، بررسی کنید.
پویاسازان نمایشگاه بزرگی به کاربران ارائه می دهد تا TLD های جدید در دسترس را مشاهده کرده و دامنه ی مورد نظرشان را ثبت نمایند.
بسیاری از کارشناسان این حوزه، توصیه می کنند همواره چندین ورژن از آدرس آنلاین کسب و کار خود را داشته باشید. داشتن چندین دامنه تنها برای اهداف تجاری و جستجو مفید نیست بلکه علاوه بر آن امنیت را برای کسب و کار شما و مشتریانتان به ارمغان می آورد.

منبع : وبلاگ پویاسازان
 
بالا پایین