Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

نکاتی برای اسباب کشی و حمل اثاثیه

اطلاعات موضوع

Kategori Adı خانه داری
Konu Başlığı نکاتی برای اسباب کشی و حمل اثاثیه
نویسنده موضوع taninbar
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan taninbar

taninbar

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Jul 28, 2016
ارسالی‌ها
1
پسندها
0
امتیازها
0

اعتبار :


نکاتی که در اسباب کشی
وسایل منزل حائز اهمیت هستند را برای شما آماده کرده ایم ، اگر این نکات اسباب کشی را به درستی رعایت کنید در اسباب کشی دچار هیچگونه اعصاب خوردی و جنگ اعصاب نمی شوید و بارهای شما طبق برنامه پیشرفت می کنند.

اول از هر چیزی که در اسباب کشی مهم است خانه ای که قصد جابجایی را دارید آن خانه را تمیز کنید و اگر دیوار های آن احتیاج به رنگ کردن دارند و خراش برداشته اند بهتر است قبل از جابجایی وسایل آنها ها ترمیم کنید و اگر موکت های اتاق خواب ها احتیاج به شستشو دارند و یا اینکه احتیاج به عوض کردن دارند بهتر است این کار ها را انجام دهید.
وقتی که بسته بندی وسایل منزل را انجام می دهید وسایل ضروری را در یک کارتن و وسایل غیر ضروری را در کارتن دیگر قرار دهید یعنی جای اینگونه وسایل باهم فرق داشته باشند و سعی کنید اول وسایل که به آنها احتیاج دارید بسته بندی کنید و بعدا وسایل غیر ضروری را در یک کارتن بگزارید.
پیش از بسته بندی وسایل بهتر است اگر احتیاج به شسشتو دارند آنها را بشوید و اگر احتیاج به تمیز کردن دارند آنها را با دستمال نمناک تمیز کنید. بسته بندی نمایید.
نکته ای که در اسباب کشی قابل اهمیت فراوانی است این است وقتی وسیله ای را در کارتنی می گذارید بهتر است نام آن وسیله را بر روی کارتن بنویسد تا در باز کردن آنها در خانه جدیدتان دچار مشکل نشوید.
ظروف آشپرخانه و وسایل داخل ویترین را وقتی بسته بندی می کنید با روزنامه های باطله یا کاغد و یا بارچه را در لای آنها قرار دهید تا در حین جابجایی دچار آسیبی نشوند
نکته ای که بسیار حائز اهمیت است این است که وقتی وسایل را می خواهید در کارتن بگزاید از محکم بودن آن کارتن و لایه های آن اطمینان پیدا کنید.هر چه بیشتر در بسته بندی وسایل دقت کنید در خانه جدیدتان وسایل را به صورت سالم تری تحویل می گیرید.
بهتر است وسایلی که در کارتن ها جای می دهید سبک باشند تا در حین حمل و نقل دچار آسیب دیده گی نشوند برای مکم تر کردن وسایل از چسپ های نواری پهن استفاده کنید.
جعبه هایی که بزرگ هستند آنها را با کتاب و وسایل سنگین پر نکنید زیرا در حمل اثاثیه برای باربران مشکل ایجاد می شود.
وقتی که بسته بندی انجام شد بهتر است با ماژیک نام هر وسیله ای که در آن کارتن جای گرفته را بر روی آن بنویسید این کار برای در آوردن وسایل در کارتن ها به شما بسیار کمک شایانی می کند.

انتخاب باربری مطمن برای اسباب کشی یکی از نکات مهمی است که باید آن را رعایت کرد .

منبع : باربری طنین

 
بالا پایین