Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

چرا شما به عنوان یک دانشجو نیاز به داشتن وب سایت دارید؟

اطلاعات موضوع

Kategori Adı سیستم وردپرس
Konu Başlığı چرا شما به عنوان یک دانشجو نیاز به داشتن وب سایت دارید؟
نویسنده موضوع ehsannasr
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan ehsannasr

ehsannasr

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Apr 13, 2016
ارسالی‌ها
53
پسندها
7
امتیازها
0

اعتبار :

مهمترین ابزاری که شما به عنوان یک دانشجو میتوانید در زرادخانه خود داشته باشید چیست؟ در ابتدا به شما میگویم که رزومه شما نیست.
رزومه خسته کننده است. کارشناسان حرفه ای به شما میگویند رزومه خود را در یک صفحه، با فونت خاص، چاپ شده با جوهر سیاه و بدون تصویر آماده کنید. جدی؟ چطور قراره شما خودتان را با آن متفاوت معرفی کنید؟
بعلاوه، رزومه استاتیک است و زمانی که آن را به شخصی میدهید از رده خارج میشود. شما نمیتوانید رزومه خود را به روز کنید برای اینکه قبلا آن را تحویل داده اید، شما باید نسخه جدید آماده کنید.
به این خاطر است که شما نیاز به وب سایت دارید.
وب سایت دقیقا نقطه مقابل رزومه است. هر نکته بدی راجع به رزومه، دقیقا در وب سایت قابل حل است. من پا را فراتر گذاشته و ادعا میکنم، نداشتن وب سایت به منزله شلیک به پای خود است- اینقدر قابل استفاده است.
۴ دلیل که شما باید خودتان
وب سایت
ایجاد کنید.
وب سایت استاتیک نیست، پویا است. همیشه در حال تغییر است. زمانی که شما چیزی یا کاری را به اتمام میرسانید، می توانید آن را به وب سایت خود اضافه کنید. نیاز نیست نسخه های جدید تهیه کنید و به مخاتبان خود بارها و بارها ارسال کنید، فقط آن را به روز میکنید. مردم به صورت مستمر میتوانند موارد به روز شده را ببینند.
داشتن وب سایت باعث میشود شما قابل دسترس تر باشید. اگر همه چیزی که دارید، یک رزومه است، باید برید بیرون و رزومه خود را به شرکت های مختلف بدهید تا مردم نام شما را بدانند. اگر شخصی بخواهد شما را در اینترنت جستجو کند و وب سایتی نداشته باشید، تنها کاری که ممکن است انجام دهد جستجو در پروفایل فیسبوک و توییتر است.
با این حال اگر وب سایت داشته باشید، مخاتبان گسترده تری میتوانند شما را بیابند و کنترل آنچه آنها ابتدا میبینند در دست شماست. این کلیدی برای ایجاد نام تجاری شما و برجسته کردن موفقیت های آتی شما است.
به من شغل های متفاوتی پیشنهاد شده، با مشتریان متعددی برای طراحی وب سایت ملاقات کرده ام و با من مصاحبه های شغلی شده است. فقط به خاطر اینکه وب سایت داشته ام. اگر من زمان کافی برای طراحی آن نمیگذاشتم، مطمئنم کسی هم من را نمی یافت.
مطمئن شوید شما را میتوان یافت!
هنوز بسیاری از مردم وب سایت ندارند. این روزها برای موفقت نیاز است که شما از بقیه متمایز باشید، و داشتن وب سایت میتواند به شما در این زمینه کمک کند. این نشان میدهد شما وقت برای نحوه انجام دادن کاری نسبتا فنی گذاشته اید، و این نشان میدهد شما مهارت هایی دارید که دیگر افراد آن را ندارند.
شما مهارت های جدیدی به دست می آورید که در آینده میتوانند مفید باشند. یادگیری نحوه ایجاد وب سایت مهارت های متفاوتی را درگیر میکند، به خصوص اگر شما به سفارشی کردن و بهینه کردن آن بپردازید. حتی اگر شما به دنبال یک کار فنی نیستید، داشتن این مهارت ها به شما کمک میکند یک قدم جلوتر باشید.
شما برای یک شغل که در آگهی ها آن را یافته اید درخواست میدهید. اگر بتوانید به مصاحبه کننده بگویید که شما فقط یک بازاریاب حرفه ای نیستید و دانش وب هم دارید، یک نامزد بسیار جذاب تر برای آن شغل خواهید بود.
برای داشتن یک وب سایت شما باید مراحل زیر را انجام دهید:
نام
دامنه
و
میزبانی وب
برای سایت خود تهیه کنید.
به راحتی وردپرس را نصب نموده و تمام محتوای خود را بازگزاری نمایید بدون آنکه کوچکترین آشنایی با کد نویسی داشته باشید.
ظاهر وب سایت خود را با قالب های خوب، زیبا نمایید.
ما در پویاسازان خدمات خاصی به دانشجویان ارائه میدهیم، سرویس های
هاست
ما به نحوی تنظیم شده اند که دانشجویان نیز بتوانند از آنها استفاده نمایند، نصب وردپرس به صورت رایگان برای دانشجویان انجام میشود.

منبع: وبلاگ پویاسازان
 
بالا پایین