Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

آنچه شما نیاز دارید در هنگام انتخاب نام دامنه در نظر بگیرید

اطلاعات موضوع

Kategori Adı سرویس دهندگان وب
Konu Başlığı آنچه شما نیاز دارید در هنگام انتخاب نام دامنه در نظر بگیرید
نویسنده موضوع ehsannasr
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan ehsannasr

ehsannasr

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Apr 13, 2016
ارسالی‌ها
53
پسندها
7
امتیازها
0

اعتبار :

بسیاری از صاحبان کسب و کار کاردان می دانند که داشتن چند نام دامین در بازار کسب و کار شما ارزش بالایی دارد.
اما آیا می دانستید که ثبت دامین های متعدد در واقع می تواند به محافظت از نام تجاری و در نهایت بهبود کسب و کار شما کمک کند؟
به عنوان مثال اگر شما کسب و کاری به نام “کارخانه کیک باب” در یک مرکز خرید محبوب داشته باشید کسب و کار شما، تا زمانی خوب است که هنوز یک فروشگاه جدید به نام کیک باب درست در کنار شما باز نشده باشد. این می تواند یک حالت ایده ال را برای شما یا هر کسب و کار دیگر ایجاد کند، درست است؟
مانند آجر وملات که برای ساختمان است، برای حفاظت از حضور آنلاینتان، شما نیاز به محافظت از نام دامین خود دارید. یک راه برای شما این است که شما چند دامین ثبت کنید. به عنوان مثال اگر شما قبلا دامین www.POUYASAZAN.ORG را ثبت کرده باشید یا طرحی خاص برای ثبت یک دامین داشته باشید شما ممکن است بخواهید تحت همین نام دامین های دیگر را با پسوند های سطح بالای دیگر مانند .net یا TV. ثبت کنید.
علاوه بر این شما هم چنین ممکن هست بخواهید نامهای دیگری را نیز ثبت کنید.
زمانی که می خواهید تصمیم بگیرید برای ثبت دامنه ها، برای حفاظت از نام تجاری خود موارد زیر را در نظر بگیرید :
• طرحی برای رشد آینده
شما ممکن است به صورت محلی شروع به کار کنید اما کسب و کار شما ممکن است در سالهای بعد در سطح منطقه، سرار کشور یا حتی در جهان توسعه پیدا کند. فعال باشید و طرح ها را در ذهن خود توسعه دهید با خرید دامنه های متعدد از جمله پسوند دامین کشورهای دیگر.

اصلاح کردن غلط املایی
اگر شما یک نام دامین دارید که به راحتی اشتباه نوشته می شود، شما میتوانید کاربران خود را به جای اینکه صفحه ی خطا یا به سایت رقیب بروند به مسیر درست هدایت کنید. این یک راه است که چگونه شما نام تجاری خود را و نامهای نزدیک به آن را تغییر دهید. اگر شما در حال حاضر یک دامین داشته باشید، شما میتوانید urlتان را تجزیه و تحلیل کنید و ببینید که ترافیک آن چگونه بوده است در واقع لاگ های سایت خود را بررسی کنید. شما ممکن است متعجب شوید و ببینید که بعضی از این اصطلاحات در حقیقت از املای اشتباه سایت شما بوده است. بهتر است این دامین ها را خرید کنید قبل از اینکه رقیبان شما آنها را خریداری کنند.

حفاظت از نام خود و حذف رقبا
از آن جایی که نام شرکت شما و تصویر برای برند و هویت شما حیاتی است، نام شرکت شما و هر تغییر متداول دیگر، به حفظ شهرت آنلاین شما کمک خواهد کرد. ثبت بیش از یک نام دامنه برای شرکت شما هم چنین شانس رقیبانتان را برای ثبت مشابه کم می کند. بنابراین دامین اصلی خود را با ثبت متغیرهای وابسته کنترل نمایید جهت جلوگیری از ورود دیگران به محدوده ی شما.
کلید کسب و کار موفق، حفاظت از داراییتان می باشد و اینکه از هر فرصتی استفاده کنید. هنگام راه اندازی کسب و کار آنلاین این بدان معناست که از نام دامینتان که با ارزش ترین دارایی وب سایتتان است عاقلانه و به طور موثر حفاظت نمایید.

منبع: وبلاگ پویاسازان
 
بالا پایین