Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

پیش بینی گارتنر از آینده پرینت سه بعدی/ درآمدی بیش از ۱۳٫۴ میلیارد دلار

اطلاعات موضوع

Kategori Adı مقالات سخت افزاری
Konu Başlığı پیش بینی گارتنر از آینده پرینت سه بعدی\/ درآمدی بیش از ۱۳٫۴ میلیارد دلار
نویسنده موضوع novinmarketing
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan novinmarketing

novinmarketing

کـاربــر حـرفــه ای
تاریخ ثبت‌نام
Feb 15, 2016
ارسالی‌ها
452
پسندها
34
امتیازها
0

اعتبار :

[FONT=&quot]
[/FONT]

[FONT=&quot]در سال‌های اخیر، استفاده از پرینت سه بعدی بیش از پیش رونق یافته و در بخش‌های مختلفی مانند صنعت، پزشکی، فناوری، نظامی و حتی خوراکی‌ها نیز وارد شده است. در این میان، پیش بینی موسسه گارتنر در رابطه با آینده پرینترهای سه بعدی قابل توجه است.به گزارش خبرگزاری مهر، چاپگر یا پرینتر یکی از تجهیزات جانبی رایانه است که متن یا تصویر ایجاد شده را به وسیله رایانه بر کاغذ چاپ می کند، اما در سال های اخیر و با ورود چاپگرهای سه بعدی، نسل قدیمی چاپگرها به حاشیه رفته اند.
دستگاه های پرینت سه بعدی چند سالی است که به صورت تجاری در کشورهای مختلف صنعتی مورد استفاده قرار گرفته اند. امروزه برای ساخت ماکت ها یا تهیه قطعات دقیق و پیچیده از روش پرینت سه بعدی استفاده می شود که باعث افزایش سرعت و دقت در ساخت قطعات شده است.
اکنون موسسه گارتنر پیش بینی جالبی راجع به آینده پرینترهای سه بعدی منتشر کرده است. بنا به گزارش منتشر شده از سوی این موسسه، گارتنر پیش بینی می کند، استفاده از پرینترهای سه بعدی در سال ۲۰۱۵ میلادی به دو برابر فعلی افزایش پیدا کرده و از مرز ۱٫۶ میلیارد دلار عبور خواهد کرد. اما این آمار در سال ۲۰۱۸ میلادی در حدود ۱۳٫۴ میلیارد دلار تحمین زده شده اند.
استفاده از پرینترهای سه بعدی در سال های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ میلادی به اوج خود خواهد رسید و از مرز ۲٫۳ میلیارد دلار عبور خواهد کرد تا حوزه صنعت و فناوری با تغییرات شگرفی در این حوزه مواجه شوند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت پرینتر سه بعدی مراجعه نمایید.


[/FONT]
 
بالا پایین