Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

دکوراسیون منزل خانواده گنابادی، خانه ای پر از عشق!

  • نویسنده موضوع sting
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı گالری تصاویر دکوراسیون و مبلمان
Konu Başlığı دکوراسیون منزل خانواده گنابادی، خانه ای پر از عشق!
نویسنده موضوع sting
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sting

sting

معـاون ارشـد انجمـن
تاریخ ثبت‌نام
Jun 26, 2013
ارسالی‌ها
27,708
پسندها
5,661
امتیازها
113
محل سکونت
تهـــــــــــران
وب سایت
www.biya2forum.com
تخصص
کیسه بوکس
دل نوشته
اگه تو زندگی یکی از سیم های سازت پاره شد... آهنگ زندگیتو رو جوری ادامه بده هیچکس نفهمه به تو چی گذشت ، حتی اونیکه سیم رو پاره کرد!
بهترین اخلاقم
نــــدارم
سیم کارت
تیم ایرانی مورد علاقه
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه

اعتبار :

[h=1] فضاهای مسکونی: جای جای سرزمین من هنر است و زندگی. عشق که باشد دلم خوش است؛ چه شمال باشم چه جنوب، شرق یا غرب... به سراغ گناباد می‌رویم شهری از خراسان. خانواده نیک‌روش ۵ سال است که در این خانه پر عشق زندگی می‌کنند؛ از شور، عشق و تلاش خود در نحوهدکوراسیون داخلی منزل و تهیه وسایل می‌گویند. با اینکه تنوع کمی از وسایل و مبلمان خانگی در بازار وجود داشت و فرصت زمانی کمی داشته‌اند؛ ولی سادگی در عین هارمونی را به خوبی می‌توان حس کرد.[/h]


تبلیغات

خانه لوکس ایرانی برای چرم پسندها!
مبلمان مدرن و خاص برای دکوراسیون خانه های امروزی













رضا رمضانی اول ...




عکاس:
رضا رمضانی اول باغسیا



[h=2]دکوراسیون پر انرژی آشپزخانه [/h]قلب خانه با حرارت و گرمای زیاد عشق را به فضاهای خانه پخش می‌کند! آشپزخانه با دیوار قرمز و کابینت‌ سفید رنگ جدا اشتهاآور است! نور مخفی زیر کابینت‌ها فضا را تلطیف کرده و به افراد خانه آرامش می‌دهد. شما هم زمانی که رومیزی چهارخانه سفید و قرمز را روی میز آشپزخانه ببینید، متوجه می‌شوید که با چه ظرافتی این رنگ‌ها در فضا حل ‌شده‌اند و تم رنگی به خوبی حفظ شده است. تلفن قدیمی روی دیوار روبروی آشپزخانه دید خوبی به این ورودی داده است.

آینه کنسول به شکل متفاوتی در گوشه راهرو توجه را به خود جلب می‌کند. به‌جای کنسول پایه بلند کلاسیک و منبت‌کاری شده، در زیر آینه‌ای که قاب سفیدش در پس‌زمینه طوسی رنگ نصب شده، کتابخانه سفید کوچکی با کتاب‌های مورد مطالعه و چند وسیله دکوری وجود دارد. در کنار آن گلدان سفید با گل‌های زیبا این ترکیب ر کامل می‌کند.






رضا رمضانی اول ...





[h=2]
رنگ قرمز در دکوراسیون نشیمن خانه گناباد
[/h]می‌بینید که رنگ‌های اصلی نشیمن قرمز، قهوه‌ای و خاکستری است. چشمتان که به فرش نشیمن بیفتد هماهنگی آن را با ترکیب رنگی دکوراسیون و مبلمان کاملاً درک می‌کنید. تغییر رنگ این بخش به کسی که در خانه است می‌گوید که اتفاق متفاوتی از باقی قسمت‌های منزل دارد. به دلیل حجم رنگی بالا در دکوراسیون داخلی، خانه نیازمند پارچه‌های ساده برای پرده است. پرده‌های ساده توری نشان می‌دهد که انتخابشان با دقت بوده است. بوفه کوچک با تزیینات دکوری قرمز رنگ، قاب‌های کوچک سفید و قرمز دکوری هم که ارتباط رنگی و هماهنگی را تکمیل می‌کنند!
با خواندن مطلب کدام پرده برای کدام فضا در دکوراسیون مناسب است، از نوع ایده آل برای خانه خود استفاده کنید.

برای تفکیک ماهیت فضا در بخش نشیمن و پذیرایی از ترکیب رنگی متفاوت استفاده شده است. رنگ قرمز و خاکستری به دلیل تنالیته رنگی گرم در فضای صمیمی نشیمن دیده می‌شود و مبلمان نیز به رنگ قهوه‌ای تیره و با رومبلی نرم و مخملی است. خوب که دقت کنید به انتخاب درست رنگ قرمز به عنوان یکی از رنگ‌های این قسمت پی می‌برید، رنگ آشپزخانه در مجاورت نشیمن هم تم قرمز دارد!






رضا رمضانی اول ...





در قسمت نشیمن خانه گناباد گلدان کوچک با گیاه مینیاتوری بر روی میز کوتاه سفید طرح دار، حس و حال خوبی به دکوراسیون خانه داده و مبل‌ها با کوسن‌های رنگی شادابی را بیشتر کرده است. دیوارها به رنگ خنثی و خاکستری است که تضادی با قرار گرفتن در کنار رنگ‌های متنوع ندارد.






رضا رمضانی اول ...




عکاس:
رضا رمضانی اول باغسیا



[h=2]دکوراسیون پذیرایی خانه گناباد[/h]علاقه خانم خانه، رنگ فیروزه‌ای را به بخش پذیرایی کشانده است. ترکیب رنگی در دکوراسیون داخلی منزل با دقت و علاقه انتخاب شده و در این فضا رنگ قهوه‌ای در کنار فیروزه‌ای دیده می‌شود. بعد از هم‌نشینی این دو رنگ در دکوراسیون پذیرایی و حس سردی در خانه، وقت آن بود که رنگ دیگری برای گرمابخشی به آنها اضافه شود. برای رنگ مکمل فیروزه‌ای و قهوه‌ای، انتخاب نارنجی بود.
۷ ترکیب رنگی جذاب با نارنجی را دنبال کنید، تا بتوانید این رنگ را در خانه خود استفاده کنید.






رضا رمضانی اول ...





روی میزهای پذیرایی قفس‌های تزیینی کوچکی وجود دارد که در کنار طرح شاخه و برگ کاغذ دیواری خاکستری رنگ معنای جالبی را در ذهن یادآور می‌شود. انتخاب رنگ فیروزه‌ای پرده، بوفه و میز پایه بلند کنار مبل‌ها معلوم است اتفاقی نبوده و با رنگ کوسن‌ها ست است. گیاهان شاداب سبز و گلدان‌های هماهنگ، تابلوهای دیواری با رگه‌های فیروزه‌ای، قهوه‌ای و سفید از دیگر اعضای این فضای با آرامش است.

[h=2]آرامش خانه گناباد[/h]"همه می‌گویند چه خانه آرومی داری! چون در طراحی خانه نقشی نداشتیم و خانه آماده تحویل داده شد، کف‌پوش و فرم آشپزخانه را نمی‌توانستیم تغییر دهیم. با همسرم دست به کار شدیم و در قسمت پایین اوپن آشپزخانه که رو به فضای نشیمن بود از سنگ‌های دیواری جدید استفاده کردیم. کاغذ دیواری‌های کل خانه را نیز خودمان نصب کردیم. علاوه بر مقرون به صرفه بودن این کار از دکوراسیون داخلی نتیجه خوبی گرفتیم."






رضا رمضانی اول ...





[h=2]کارهای هنری در دکوراسیون خانه[/h]آقای نیک‌روش هنرمند نقاش سرشناس و در ترکیب رنگی و انتخاب رنگ‌ها خبره است. تابلوهای نقاشی در دکوراسیون خانه هنر دست مرد خانه است. تکنیک رنگ روغن برای هر بخش متناسب با رنگ دکوراسیون و سبک آن انجام شده است.
خانم نیک‌روش به دلیل تنوع‌طلبی و علاقه به نو کردن، هرماه دکوراسیون داخلی خانه را تعویض می‌کند. تغییر رنگ کوسن، رومیزی، گلدان و یا تغییر چیدمان مبلمان با هزینه کم، تغییر چشمگیری در دکوراسیون خانه پر از عشق ایجاد می‌کند. ناگفته نماند که کوسن و رومیزی‌ها کار دست خود خانم نیک‌روش است و به خاطر علاقه‌اش، همیشه سعی می‌کند کارهای هنری را خودش انجام دهد.


[h=2]گیاهان سبز در دکوراسیون خانه گناباد[/h]با وجود اینکه گناباد شهری گرم و خشک است و گیاهان خانگی حتی به سختی دوام می‌آورند، تعدادی گلدان سبز با گیاهانی مانند پوتوس و سرخس در قسمت‌های مختلف به‌ صورت تکی و یا در میزهای چند طبقه حضور دارند. قفس زیبای سفید رنگ آویزان از سقف نیز به فضا روح داده است.
"شاید خیلی از افراد فکر کنند با هزینه بالا می‌توان همه چیز به دست آورد؛ ولی حتی ممکن است خانه بسیار گران‌قیمتی را ببینیم که به دل نمی‌نشیند. قیمت گزاف ملاک خوبی برای زیبایی نیست، هر چیزی در عین سادگی می‌تواند به بهترین شکل استفاده شود. خانه با عشق قدرت دارد."

ایده های جدیدی برای استفاده از قفس های تزیینی در دکوراسیون خانه وجود دارد!

[h=2]
دکوراسیون اتاق‌خواب در خانه گناباد
[/h]وقتی وارد فضای اتاق‌خواب در خانه گناباد شوید، شاید تصور می‌کنید که با تم رنگی متفاوتی روبرو خواهید شد. ولی سخت در اشتباهید! اتاق خواب روبروی شما هم دنباله‌روی باقی فضاها به رنگ فیروزه‌ای و نارنجی است که این بار هم در کنار رنگ قهوه‌ای قرار دارد. مجموعه‌ای از تابلوها با رنگ‌های به کار برده شده در دکوراسیون اتاق و تابلوی تکی از رنگ روغن هم کاملاً تطابق رنگ را با خود به همراه دارند. گلدان سبز گیاهی در زمان خواب شیرین هم حضور دارد.
شما هم با مراجعه به بخش مشاوره دکوراسیون چیدانه می‌توانید سؤال‌های خود را برای هماهنگ کردن رنگ‌ها و استفاده از رنگ‌های مکمل در دکوراسیون خانه خود مطرح کنید.
 
بالا پایین