Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

سوالاتی در ارتباط با انتخاب سیستم مدیریت محتوا (cms)

اطلاعات موضوع

Kategori Adı سیستم های مدیریت محتوا
Konu Başlığı سوالاتی در ارتباط با انتخاب سیستم مدیریت محتوا (cms)
نویسنده موضوع ehsannasr
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan ehsannasr

ehsannasr

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Apr 13, 2016
ارسالی‌ها
53
پسندها
7
امتیازها
0

اعتبار :

انتخاب یک سیستم مدیریت محتوا، یا CMS، برای حمایت از کسب و کار و حضور آنلاین شما، بسیار مهم است.
آیا شما در حال حاضر از CMS استفاده می کنید و دنبال تغییراتی در آن هستید؟ شما بایستی با نگاهی به موارد مورد نیاز فعلی خودتان، لیست اولویت های خود را ایجاد نمایید. ممکن است برای شما جالب باشد بدانید که چطور اغلب، تکنسین های پویاسازان با مشتریانی کار می کنند که می خواهند سی ام اس خود را ارتقا دهند ولی دلایل این کار خود را نمی دانند. درک قوی از اینکه چرا سیستم فعلی تان برای شما کار نمی کند، می تواند پروسه ی انتخاب سی ام اس جدید را بسیار ساده سازد.
۱- آیا کسب و کار شما یا سرویس فروش سایتتان خوب است؟
سی ام اس های متفاوت زیادی توانایی های تجارت الکترونیک را برای فروشگاه های آنلاین چه بزرگ و چه کوچک، ارائه می دهند، برخی از طریق پلاگین یا ماژولها. بعضی دیگر در درجه ی اول برای تجارت الکترونیک ساخته شده اند. از آنجایی که شما تحقیق کرده اید، نیازمندی هایی که از یک فروشگاه آنلاین انتظار دارید، سادگی استفاده، شخصی که سایت شما را نگهداری می کند، چه تعداد محصولات و سرویسهایی دارید، و اینکه چه گزینه های پرداختی می خواهید ارائه دهید. از بین سی ام اس های open source بزرگ، جوملا برای قابلیتهای تجارت الکترونیک شناخته شده است. با این حال وردپرس(سرور مجازی وردپرس) و دروپال هم چنین گزینه های خوبی هستند.
۲- آیا کسب و کار شما نیاز به پشتیبانی از چندین سایت از طریق نصب همان CMS دارد؟
اطمینان حاصل کنید که با سی ام اس انتخابی، پشتیبانی چند سایته ی بالقوه قابل انجام است، متناسب با کسب و کار شما است و مدیریت آن برای شما ساده است.
در وبلاگ ما جزییات جوانب مثبت و منفی پلت فرم های سی ام اس open source بزرگ، که ما می توانیم به دروپال اشاره کنیم به خاطر برتری پشتیبانی از چند سایت را ارائه کرده ایم. با این حال، دیگر پلت فرم های open source، (مثل وردرپرس و جوملا) نیز وجود دارند که انتخاب از بین آنها وابسته به نیازهای شماست.
۳- آیا اطلاعات حساسی بر روی سایت خود جمع آوری کرده اید؟
اگر اطلاعات و داده های حساسی دارید شما نیاز دارید که مطمئن شوید پلت فرم انتخابی شما قادر به تامین امنیت داده است و سازگار با هرگونه مقررات صنعت، مانند HIPA. به علاوه شما از یک سی ام اس خواهید خواست که فعالانه نرم افزارش را آپدیت کند تا اطلاعات شما در برابر حملات آنلاین و نقص ها حفاظت شود.
خبر خوب این است که همه ی سی ام اس های open source بزرگ، مرتبا آپدیت می شوند برای اینکه سایت شما را امن نگهدارند.
البته هنوز هم مهم است که شما بهترین شیوه ی امنیتی را پیگیری کنید تا وب سایتتان را امن بسازید.
۴- آیا شما نیاز دارید که یک پلت فرم ارتباطی برای کاربران و کارکنانتان داشته باشید؟
اگر شما نیاز دارید انجمنی برای کاربرانتان داشته باشید تا با آنها در تعامل باشید یا حتی یک فروم داخلی برای کارمندانتان، مهم است که شما یک سی ام اس بیابید که فراهم کند دقیقا آنچه را که نیاز دارید. بسته به اینکه چطور نیازهایتان را گسترش دهید فروم ارتباطی می تواند مفید باشد. تعداد زیادی از CMS ها وجود دارند که می توانند این سرویس را فراهم کنند. همانطور که در وبلاگ ما شرح داده شده است پلت فرم های CMS بزرگ خصوصا دروپال اغلب ایده آل برای پلت فرم های ارتباطی است.
۵- آیا مدیران سایت شما یا ویراستاران محتوا، پلت فرم ترجیحی ای دارند؟
با وجود ارائه ی بسیاری از ویژگی های مشابه، هر پلتفرم CMS، نگاه متفاوتی دارد و احساس و امکان خاصی به مدیران سایت می دهد مخصوصا وابسته به اینکه از لحاظ فنی نیاز سیستم شما چیست. بهترین راه برای تعیین قابلیت استفاده از CMS، این است که یک تیم آزمون داشته باشیم. بیشتر پلت فرم های open source بزرگ، برای ساده در دسترس بودنشان، شناخته شده تر هستند با این حال ورد پرس به عنوان ساده ترین ابزار برای استفاده توسط آنها، شناخته شده است.
توجه: انتخاب یک سیستم مدیریت محتوا برای حمایت از حضور آنلاین شما پروسه ای است که نباید ساده گرفته شود. لازم است که نیازهای جاریتان را پشتیبانی کند و توانایی برای هر رشدی که در آینده دارید، فراهم کند. این راهنمایی کمک خواهد کرد به شما تا برروی نیازهایتان متمرکز شوید، آنها را اولویت بندی کنید و تحقق آن را ساده تر نمایید. پس از توجه به این ویژگی ها، روی سه پلت فرم CMS معروف بازار بررسی عمیق تری کرده که آیا متناسب با نیاز شما هست یا خیر.
مثل همیشه تیم پشتیبانی ما برای پاسخگویی به هر سوالی که داشته باشید، آماده است.

منبع: وبلاگ پویاسازان
 
بالا پایین