Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

طراحی لوگو نوشتاری

اطلاعات موضوع

Kategori Adı اینترنت
Konu Başlığı طراحی لوگو نوشتاری
نویسنده موضوع asgharji
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan asgharji

asgharji

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Aug 20, 2016
ارسالی‌ها
3
پسندها
0
امتیازها
0

اعتبار :

نوشتاری که به نام دیگر طراحی لوگوی وردمارک یا طراحی لوگوی سفاری شناخته شده است از نام برند یا بخشی از نام آن برای طراحی خود استفاد می کند. بسیاری از انواع طراحی لوگو برندهای معروف مانند فیسبوک، دیزنی، گوگل، کوکاکولا، پپسی، ایسوز و غیره از این نوع طراحی لوگو هستند. عنصر فونت، افکت و رنگ در این نوع طراحی لوگو بسیار مهم هستند. فونت انتخاب شده باید با توجه به نوع مخاطب و هدف نهایی شرکت تعریف شود. اگر فونت انتخاب دیزنی فانتزی است بخاطر مخاطب این برند می باشد و به همین ترتیب نیز فونت گوگل یا فیسبوک یا اسوز رسمی تر و جدی تر و کلاسیک تر هستند.
text-logo-mcseo
text-logo-mcgraphic
طراحی لوگو حرف نماد یا لترمارک

نوع دیگری از طراحی لوگو نوشتاری نیز مطرح است به نام طراحی لوگوی لترمارک یا حرف نماد که در آن حرف اول نام شرکت با یک نماد ترکیب شده و طراحی لوگوی برندهای معروفی مانند الجی، اچ پی، وردپرس و غیره از این نوع طراحی لوگو می باشند.
طراحی لوگو فارسی

در زبان فارسی نیز با توجه به ظرفیت های بالای گرافیکی زبان فارسی مانند فونت های نستعلیق، شکسته و غیره می توان طراحی لوگوی زیبایی را برای شرکت یا سازمان خود انتخاب کنید. طراحی لوگوی مربوط به شبکه های دو و سه صدا و سیمای کشور عزیزمان نیز از نمونه های موفق طراحی لوگو به زبان فارسی محسوب می شوند.
امسی گرافیک لوگو طاها
[FONT=&quot][FONT=&quot]مشاوره تحصیلی[/FONT][/FONT][FONT=&quot] ، [/FONT][FONT=&quot][FONT=&quot]کانکس[/FONT][/FONT][FONT=&quot] ،[/FONT][FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot][FONT=&quot]دوربین مدار بسته[/FONT][/FONT][FONT=&quot] ، [/FONT][FONT=&quot][FONT=&quot]دوربین مدار بسته[/FONT][/FONT][FONT=&quot] ، [/FONT][FONT=&quot][FONT=&quot]تور لحظه آخری[/FONT][/FONT][FONT=&quot]، [/FONT][FONT=&quot][FONT=&quot]اتوبار تهران[/FONT][/FONT][FONT=&quot] ، [/FONT][FONT=&quot][FONT=&quot]اتوبار غرب[/FONT][/FONT][FONT=&quot] ، [/FONT][FONT=&quot]cccam server[/FONT][FONT=&quot] ،[/FONT][FONT=&quot][FONT=&quot]سئو سایت[/FONT][/FONT][FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot]، [/FONT][FONT=&quot][FONT=&quot]انتخاب رشته تلفنی[/FONT][/FONT][FONT=&quot] ، [/FONT][FONT=&quot][FONT=&quot]تخفیف[/FONT][/FONT][FONT=&quot] ، [/FONT][FONT=&quot][FONT=&quot]اتوبار[/FONT][/FONT][FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot]،[/FONT][FONT=&quot][FONT=&quot] باربری[/FONT][/FONT][FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot]، [/FONT][FONT=&quot][FONT=&quot]طراحی لوگو[/FONT][/FONT][FONT=&quot] ، [/FONT][FONT=&quot][FONT=&quot]سئو سایت [/FONT][/FONT][FONT=&quot] ،[/FONT][FONT=&quot][FONT=&quot]ترجمه مقاله[/FONT][/FONT][FONT=&quot] ، [/FONT][FONT=&quot][FONT=&quot]انجام پایان نامه[/FONT][/FONT]
امسی گرافیک لوگو طاها
طراحی لوگو با اسم

طراحی لوگو با اسم افراد نیز یکی دیگر از زمینه های محبوب طراحی لوگو می باشد. بسیاری از افراد از اسم برای نام گذاری شرکت سازمان یا موسسه و یا کب و کار خود استفاده می کنند. عنوان بسیاری از سالن ها، رستوران ها، آتلیه ها، و حتی مراکز تجاری بازرگانی از اسم های فارسی اتخاذ شده است. با یک طراحیل وگوی اسمی زیبا می تواند نام شرکت خود را برند کنید.
 
بالا پایین