Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

تاثیر زالودرمانی

اطلاعات موضوع

Kategori Adı طب سنتی
Konu Başlığı تاثیر زالودرمانی
نویسنده موضوع armanweb.co
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan armanweb.co

armanweb.co

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Jul 28, 2016
ارسالی‌ها
14
پسندها
0
امتیازها
0

اعتبار :

زالو درمانی یک روش سنتی برای خروج خون اضافی و آلوده از بدن است. تاثیر زالودرمانی به علت وجود آنزیم‌های بزاق زالو است که دارای خواص متعددی مانند رقیق کردن خون و از بین بردن گرفتگی‌های عروقی است و بسیاری از بیماری ها مانند فشار خون، بیماری های پوستی و همچنین پیوند اعضا به خوبی با آن بهبود می یابد.
زالودرمانی یکی از روشهای سنتی و قدیمی در ایران است ک سابقه آن به 2 هزار و 500 سال پیش برمی گردد و از دیرباز در ایران از تاثیر زالودرمانی در درمان انواع بیماری ها استفاده می شود. اخیرا تحقیقات زالودرمانی تاثیر زالودرمانی در درمان برخی از بیماری ها را نشان داده اند. این تحقیقات صورت گرفته در دنیا نشان دهنده تاثیر مثبت زالودرمانی در درمان بعضی از بیماری ها شده اند. به همین دلیل پرورش زالو و بازار خرید زالو و فروش زالو اکنون در همه کشورها رونق دارد و آموزش پرورش زالو نیز با اهمیت تلقی می شود.
اکنون زالودرمانی هم در ایران و هم در سایر کشورها استفاده می شود مثلا در روسیه از بزاق دهان زالو پمادی برای رفع چین و چروک ساخته اند. در کشور روسیه درمان با زالو رواج یافته است به گونه ای که بیماری های متعددی از سردرد و بیماری قلبی و پوستی گرفته تا حتی ضعف قوای جنسی را با زالواندازی درمان می کنند و همچنین در ایالات متحده از زالودرمانی برای ترمیم عضوهای آسیب دیده بدن و تسریع در پیوند اعضا استفاده می شود.
امروزه علاوه بر زالودرمانی صادرات و فروش زالو نیز در بسیاری از کشورها مانند روسیه، فرانسه، انگلیس منبع درآمد محسوب می شود و حتی می تواند با درآمد حاصل از نفت ایران مقایسه شود.
كشور ما دارای ذخایر بسیار زیادی از این جانور است و با داشتن تجربیات بسیار در زمینه پرورش و آموزش پرورش زالو ، متأسفانه با روش زالو درمانی بیگانه است.
تاثیر زالودرمانی با استفاده از زالوی مناسب

علاوه بر زالودرمانی استفاده از زالوی مناسب برای درمان نقش بسیار مهمی در بهبود بیماری دارد. برای زالودرمانی باید به مراکز معتبر که اقدام به زالودرمانی می کنند مراجعه کنید. در هنگام خرید زالو نیز باید به بهداشتی و طبی بودن زالو دقت کنید زیرا در صورت استفاده از زالوی نامناسب و غیربهداشتی نه تنها بیماری معالجه نمی شود بلکه باعث انتقال بیماری و عفونت به بدن می شود.





 
آخرین ویرایش:
بالا پایین