Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

سنجش سئو سایت

اطلاعات موضوع

Kategori Adı بانک قوانین
Konu Başlığı سنجش سئو سایت
نویسنده موضوع sherman
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan khabis

sherman

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Aug 28, 2016
ارسالی‌ها
4
پسندها
0
امتیازها
0

اعتبار :

سنجش سئو سایت



سنجش سئو سایت به معنای بررسی عملکرد شما براساس متریک های سئو می باشد و اینکه تا چه میزانی شما الگوریتم های گوگل را در سایت خود پیاده سازی نموده اید. با توجه به نقشی که سئو سایت و بحث بهینه سازی سایت در مارکتینگ و بازاریابی ایفا می کند، لزوم رعایت پارامترهای سئو شاید به عنوان امر ضروری تلقی گردد و سنجش سئو سایت می تواند کمکی در جهت بهبود عملکرد و نیز اصلاح آن باشد. سایت های آنلاین بسیاری براساس متریک های تعریفی خود به سنجش سئو سایت اقدام می نمایند.




Woorank در سنجش سئو سایت
سایت woorank متریک های سئو مختلفی مانند هدینگ ها ، کلمات کلیدی ، بهینه سازی تصاویر ، بهینه سازی آدرس صفحات ، سرعت سایت ، وضعیت لینک دهی داخلی ، لینک دهی خارجی ، اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی ، موبایل فرندلی بودن و دیگر آیتم های سئو را آنالیز می کند و در خروجی عددی را به عنوان سنجش سئو سایت شما نشان می دهد.


پارامترهای سئو سایت
پارامترهای سئو سایت
Majestic در سنجش سئو سایت
سایت majestic.com نیز از دیگر سایت های آنلاین در سنجش سئو سایت می باشد که مواردی همچون حجم بک لینک ها ، میزان فالو و نوفالو بودن بک لینک ، متن انکر تکست ، مهم ترین صفحات سایت ، تعداد دامنه هایی که بک لینک تهیه شده است ، تعداد رنج ip دامنه هایی که از آن بک لینک گرفته شده است و غیره را آنالیز می نماید و در خروجی عددی را به عنوان تراس رنک به عنوان سنجش سئو سایت شما نشان می دهد. مقایسه و بررسی سایت رقبا می تواند کمکی در جهت عملکرد بهتر شما شود.


هتل کایا لاله پارک تبریز، درب اتوماتیک ، راهبند ، کرکره برقی ، جک برقی ، درب شیشه ای ، کانکس ، ماژول تابلو روان ، پاور تابلو روان ، ماژول قرمز، پاور تابلو روان ،عکاسی صنعتی ، آتلیه عکاسی ، کیف ، آتلیه کودک ، آتلیه عروس ، تابلو روان ، آرایشگاه زنانه ، اجاره اسپیس ، قیمت اسپیس ، اسپیس ، غرفه سازی اسپیس ، خرید vpn ، iptv server





Open site explorer در سنجش سئو سایت
از دیگر سایت های آنلاین در سنجش سئو سایت moz.com/resaerchtools/ose می باشد که در آن پارامترهای سئو متعددی مانند میزان بک لینک در کلمات کلیدی مختلف ، لینک دهی داخلی ، کلمات کلیدی استفاده شده و غیره را آنالیز می نماید و در خروجی عددی را به عنوان تراس و اعتبار شما معرفی می کند که می تواند سنجش سئو سایت شما نیز محسوب گردد.
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

ایلیا

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Oct 1, 2016
ارسالی‌ها
5
پسندها
2
امتیازها
0
وب سایت
www.targetedwebtraffic.com
مدل گوشی
جنسیت
ماه تولد

اعتبار :

این هم عالیه وو رنک پولیه ولی این وب سایت کاملان رایگان هست

www.URLrate.NET
 

mahtabnaderimc

کـاربـر جـد یـد
تاریخ ثبت‌نام
Jun 15, 2016
ارسالی‌ها
20
پسندها
5
امتیازها
0

اعتبار :

khabis

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Oct 31, 2016
ارسالی‌ها
3
پسندها
0
امتیازها
0
وب سایت
jorda.ir
دل نوشته
http://sofile.ir

اعتبار :

به نظر من ک به آمار هیچ کدوم دل خوش نکنین ... سئو موفق یعنی بازدید خوب ! وقتی بازدید ندارین یعنی سئو ندارید ...
 
بالا پایین