Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

سئو سایت: چرا سایت از نتایج گوگل حذف شده است؟

اطلاعات موضوع

Kategori Adı فناوری اطلاعات
Konu Başlığı سئو سایت: چرا سایت از نتایج گوگل حذف شده است؟
نویسنده موضوع anitazadmc
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan anitazadmc

anitazadmc

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Jul 3, 2016
ارسالی‌ها
31
پسندها
3
امتیازها
0
وب سایت
mcseo.ir

اعتبار :

سئو سایت: چرا سایت از نتایج گوگل حذف شده است؟


چرا سایت شما از نتایج جستجو گوگل حذف شده است؟ برخی وب مسترها این مشکل برایشان پیش می آید که سایت آنها از نتایج گوگل حذف شده است و یا ابتدا با افت رنکینگ روبه رو می شوند و پس از مدتی از نتایج جستجو گوگل حذف می شود. در ادامه این موضوع را در منظر سئو سایت بررسی می کنیم.


حذف سایت از گوگل یا پنالتی شدن سایت
گوگل سایت هایی که متریک های سئو و المان هایی که در الگوریتم های گوگل در نظر گرفته می شود را انجام ندهند را از نتایج جستجو حذف می نماید یا بعبارتی سایت را پنالتی می کند. این پنالتی شدن سایت می تواند به واسط الگوریتم پاندا ، پنگوئن ، مرگ مگس خوار گوگل باشد که هریک المان های متفاوتی را در سئو سایت بصورت مواردی داخلی و خارجی سایت بررسی می کند.
دوربین مدار بسته ، دوربین مدار بسته ، تور لحظه آخری، اتوبار تهران ، اتوبار غرب




نصب وب مستر تولز در سئو سایت
سئو:مطالب کپی و حذف سایت از گوگل

وجود مطالب کپی در سایت که از دیگر سایت های باشد موجب می شود که سایت شما به دلیل تولید و انتشار محتوای بی کیفیت پنالتی شود. در واقع الگوریتم پاندای گوگل سایت هایی که محتوای کپی تولید می نمایند را پنالتی می نمایند. پس از محتوای کپی در سایت خود دارید بدانید که گوگل با توجه به الگوریتم پاندای گوگل شما را پنالتی نموده است.

سئو: لینک های بی کیفیت و حذف سایت از گوگل
cccam server ،سئو سایت ، چاپ و رایت سی دی، طراحی لوگو ،ترجمه مقاله

اگر شما لینک های بی کیفیت بسیاری را به صورت یکباره و یک شبه به عنوان بک لینک برای سایت خود فراهم کرده اید پس باید بدانید که اگر از نتایج جستجو گوگل حذف شده اید به دلیل لینک های بی کیفیت شما بوده است. در واقع الگوریتم پنگوئن گوگل کیفیت بک لینک های شما را در نظر می گیرد و اگر بک لینک های بی کیفیت را در مدت زمان کوتاه فراهم کرده اید پس منتظر پنالتی شدن و حذف از نتایج جستجو گوگل باشید. عکاسی صنعتی ، آتلیه عکاسی ، کیف ، آتلیه کودک
 
بالا پایین