Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

هتل آرمازی پالاس تفلیس

اطلاعات موضوع

Kategori Adı قاره آسیا
Konu Başlığı هتل آرمازی پالاس تفلیس
نویسنده موضوع پریما
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan پریما

پریما

کـاربـر جـد یـد
تاریخ ثبت‌نام
Sep 17, 2016
ارسالی‌ها
2
پسندها
3
امتیازها
0

اعتبار :

لذت سفر گرجستان را با اقامت در هتل های 3 ستاره گرجستان دو چندان کنید! اگر تور گرجستان انتخاب شما برای سفر است ، برای اقامت هتل های 3 ستاره را برگزینید . هتل های گرجستان در جذب رضایت گردشگران بسیار موفق ظاهر شده اند و گردشگرانی که این هتل ها را انتخاب کرده اند از تصمیم خود بسیار خرسند بوده اند ، در سایت های جامع رزرو هتل میتوانید درصد رضایتمندی این میهمانان را ببینید .



هتل آرمازی پالاس (Armazi Palace) یکی از هتل های 3 ستاره شهر تفلیس می باشد که در فاصله ی 4 کیلومتری تفلیس و 7 کیلومتری فرودگاه بین المللی تفلیس واقع شده است.کارکنان مهربان و با دقت هتل، آماده خدمت رسانی میباشند و کارکنان به انگلیسی و روسی با شما سخن خواهند گفت.

هتل آرمازی پالاس تفلیس گرجستان در مجموع 10 اتاق دارد .اتاقهای این هتل بسیار زیبا و با طراحی خاصی تزیین شده اند و شيشه هاي دوجداره اتاق ها نيز از ورود هرگونه سر و صدا درهنگامي که شما چرت ميزنيد؛ جلوگيري ميکند از دیگر امکانات این هتل سه ستاره می توان به :پارک ماشین، ماساژ،خدمات اتاق،ملاقات امکانات ،تور ،مرکز تجاری ،ورزش های آبی (غیر موتوری)،بار ،صندوق امانات ،انتقال فرودگاه ،رستوران ،خدمات لباس های شسته شده ،دربان ،منطقه سیگار کشیدن ، Wi-Fi در مناطق عمومی ،خدمات شاتل ، پارکینگ نوکر اشاره کرد.




اطلاعات هتل سه ستاره آرمازی پالاس تفلیس








 
آخرین ویرایش:
بالا پایین