Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

بلندی های گنتینگ کوالالامپور

اطلاعات موضوع

Kategori Adı کشورهای جنوب شرقی آسیا
Konu Başlığı بلندی های گنتینگ کوالالامپور
نویسنده موضوع نازنین زهرا91
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan نازنین زهرا91

نازنین زهرا91

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
May 27, 2016
ارسالی‌ها
10
پسندها
5
امتیازها
0

اعتبار :

بلندی های گنتینگ کوالالامپور


بلندی های گنتینگ کوالالامپور با امکانات تفریحی و سرگرمی خوبی که دارد یکی از برترین تفریحات مالزی می باشد این مجموعه تفریحی همان گونه که از نامش بر می آید در ارتفاعات واقع شده و برای رهائی از آب و هوای گرمسیری و استوایی کشور مالزی طراحی شده است. اولین برنامه ریزی برای پیدایش یک مجموعه تفریحی در بلندی های گنتینگ در سال ۱۹۶۴ توسط شخصی به نام تن سری لیم گوه تونگ انجام شد. بلندی های گنتینگ مالزی بر فراز یکی از قلل رشته کوه های تی تی وانگسا (Titiwangsa) با ارتفاع بیش از ۱۸۰۰ متر از سطح دریا و در قسمت شمالی کوالالامپور قرار گرفته است و تا مرکز شهر کوالالامپور یک ساعت فاصله دارد.

برای رسیدن به بلندی های گنتینگ گردشگران می توانند از تله کابین استفاده کنند این تله کابین در سال ۱۹۹۷ میلادی افتتاح شده و طول آن ۳٫۳۸ کیلومتر می باشد. تله کابین گنتینگ که بلند ترین و سریع ترین تله کابین جنوب شرق آسیا می باشد مراجعه کنندگان را در ۱۱ دقیقه به گنتینگ هایلند می رساند. ظرفیت هر کابین آن ۸ نفر می باشد و هر ساعت ۲۰۰۰ نفر را به بلندی های گنتینگ منتقل می کند همچنین ایستگاه ابتدایی آن در شهر گوهتون جایا (Gohtong Jaya) واقع شده است. در طول مسیری که با تله کابین طی می شود گردشگران می توانند از تماشای مناظر جالب و دیدنی اطراف و زیر پای خود لذت ببرند.

گنتینگ هایلند کوالالامپور خود یک شهرک توریستی کامل می باشد و هر تفریح و سرگرمی که بخواهید در آن یافت می شود. شهر بازی های سرپوشیده و روباز با وسایل تفریحی هیجان انگیز، استخر های آبگرم، پارک آبی سرپوشیده، سالن بازی های آنلاین، سالن بولینگ، سینما ۴ بعدی، تونل باد، مرکز خرید و رستوران های متنوع از امکانات متنوعی هستند که در این مجموعه دور هم گرده آمده اند و آن را به یکی از جاذبه های گردشگری کوالالامپور تبدیل کرده اند. همچنین دره یاسمن و معبد غار چین سویی از دیدنی های گنتیگ هایلند می باشد.


اگر بخواهید بیش از یک روز در مجموعه بلندی های گنتینگ کوالالامپور بمانید و از تفریحات آن لذت ببرید می توانید به جای برگشتن به هتل های کوالالامپور از هتل هایی که در این مجموعه تعبیه شده اند استفاده کنید. پنج هتل با نام های هتل تم پارک (Theme Park Hotel)، هتل گنتینگ (Genting Grand Hotel)، هتل هایلندز (Highlands Hotel)، هتل ریزورت ( Resort Hotel) و هتل فرست ورد (First World Hotel) از اولین هتل هایی هستند که در بلندی های گنتینگ مالزی به بهره برداری رسیده اند.




 
آخرین ویرایش:
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: DaniyaL
بالا پایین