Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

طراحی لوگو: آرم استاندارد

اطلاعات موضوع

Kategori Adı طراحی کارت ویزیت
Konu Başlığı طراحی لوگو: آرم استاندارد
نویسنده موضوع mahtabnaderimc
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan mahtabnaderimc

mahtabnaderimc

کـاربـر جـد یـد
تاریخ ثبت‌نام
Jun 15, 2016
ارسالی‌ها
20
پسندها
5
امتیازها
0

اعتبار :

[h=1]طراحی لوگو: آرم استاندارد[/h]




آرم استاندارد یکی از معروف ترین لوگوهای ایرانی است که تقریبا روی هرکالایی و در بسیاری از تبلیغات های تلویزیونی آن را می بینید.طراحی لوگوی آرم استاندارد در سال 1365 توسط مرتضی ممیز طراحی شد. اگرچه همه ما این لوگوی معروف را می شناسیم اما بسیاری از ما معنای آن را نمی دانیم. این طراحی لوگو با استفاده از حروف اختصاری نام موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران طراحی شده است. Institute of Standard and Industrial Research of Iran یا ISIRI در وسط این طراحی لوگو دیده می شود.
کاشت مو، ارتودنسی ، ایمپلنت ، کانکس ، جراحی زیبایی بینی ، جراحی زیبایی سینه ، ارتوپدی ، دوربین مدار بسته






[h=2]نکات جالب در طراحی لوگوی آرم استاندارد[/h]نکته جالب در طراحی لوگوی آرم یا نماد استاندارد این است که در واژه ای که وسط این لوگو نوشته شده اگر با حروف فارسی خوانده شود واژه “ایران” دیده می شود و اگر به انگلیسی خوانده شود مخخف نام سازمان ملی استاندارد ایران یعنی ISIRI دیده می شود. کادری که دورتادور این طراحی لوگو است با شکل هدسی مربع نماد توازن و تعادل است که با دو زاویه تیز و دو زاویه نرم فلش حداکثر و حداقل بازه استاندارد را نشان می دهد. این لوگو در عین سادگی، با دقت طراحی شده به طوری که تک تک المان های موجود در آن معنا دار است.

[h=2]طراحی لوگو نماد استاندارد ایران: طراح لوگو[/h]طراحی لوگوی این نماد معروف ایرانی، مرتضی ممیز پدر گرافیک نوین ایران است. مرتضی ممیز، متولد شهریور 1315 فارغ التحصیل رشته نقاشی از دانشگاه تهران و دانشگاه پاریس است. مرتضی ممیز طراح بسیاری از لوگوهای معروف ایرانی مانند لوگوی سازمان آتش نشانی و طراحی لوگوی شهرداری تهران، طراحی لوگو شرکت معروف خودورسازی سایپا، طراحی لوگوی سازمان چای کشور، طراحی نماد انجمن حسابداران خبره ایران، طراحی لوگوی موزه رضا عباسی را انجام داده است. وی در 5 آذر سال 1384 درگذشت.




 
بالا پایین