Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

معرفی مراکز خرید مشهد

اطلاعات موضوع

Kategori Adı استان خراسان رضوی
Konu Başlığı معرفی مراکز خرید مشهد
نویسنده موضوع javid
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan javid

javid

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Oct 2, 2016
ارسالی‌ها
1
پسندها
0
امتیازها
0
وب سایت
xn----4mcbuhcsd6mvade17j9n.com

اعتبار :

بازارها و مراكز خريد مشهد مشهد همواره به عنوان مهم ترین شهر مذهبی کشور شناخته می شود که همه ساله پذیرای گردشگران داخلی و خارجی می باشد .امروزه مراکز خرید مشهد علاوه بر بازارهای سنتی و قدیمی ،شامل مراکز خرید مدرن وپاساژهای پیشرفته است كه گردشگران را برای خرید کالاهای سنتی و سوغات ، لباس ،عطر و ادكلن و ...به خود جلب می کند.بعد از زیارت بدون شک دومین جذابیت مشهد مراكز خريد محسوب می شود.انواع سوغات فروشی ها و سوغاتیهای مذهبی در اطراف حرم و فروشگاههای متنوع در بازار رضا ، فروشگاههای فروش ادویه و زعفران که در جای جای مشهد به چشم می خورند. در این پست برخی از مراکز مهم خرید مشهد را برای گردشگران تور مشهد و تور ارزان مشهد معرفی می کنیم.

برخي از مهمترين بازارها و مراكز خريد مشهد:
بازار رضا، مجتمع تجاري الماس شرق، مجتمع تجاري زيست خاور، مجتمع تجاري پروما و......



بازار رضا
از مراكز خريد بسيار قديمي شهر مقدس مشهد است كه در جوار بارگاه امام رضا (ع) قرار دارد. بازار دارای دو ورودی و خروجی اصلی در میدان بیت المقدس (فلکه آب) و میدان 17 شهریور است (17 شهريور داراي بسياري مراكز خريد با اجناس وقيمت هاي مناسب است) و طول بازار در دو دالان و دو طبقه جمعاً حدود 3 کیلومتر است و درازای هر بازار 750 متر می باشد.بازار رضا در 2 طبقه همکف و فوقانی با طول ۹۶۰ متر و عرض ۳۳ متر با ۱۷۱۱ واحد تجاری ایجاد شده و شامل تاسیسات، انتظامات، آبخوری، اطلاعات، ‌نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی می‌باشد.در طبقه دوم آن کارگاه‌های کوچک صنایع دستی، طلاکاری، فیروزه تراشی و گلدوزی ایجاد شده است. از هتل های نزدیک به بازار رضا می توان به هتل 5 ستاره درویشی و هتل قصر طلایی اشاره کرد.

آدرس:مشهد.ميدان بيت المقدس



مجتمع تجاری زیست خاور
در مرکز شهر و در نزدیکی میدان دکتر علی شریعتی قرار گرفته‌است و از اماکن مذهبی و نقاط دیدنی شهر فاصله چندانی ندارد و در هر نقطه شهر مشهد باشید به راحتی می توانید به این مرکز خرید دسترسی پیدا کنید.این مجتمع دارای ۴ طبقه و ۶۹۸ واحد تجاری می باشد و از مراکز خرید مهم مشهد به حساب می آید. گردشگران داخل این مجتمع می توانند انواع و اقسام لوازم لوکس و زینتی، لباس، کفش و …رو خریداری کنند. مجتمع زیست خاور دارای معماری داخلی منحصر به فرد با تلفیقی زیبا از معماری ایرانی و مدرن با سقف ها و گچ بریهای بی نظیر می باشد. در این مجتمع بعد از خرید می توانید در کافی شاپ و رستوران به استراحت بپردازید و از یک نوشیدنی و غذای دلچسب لذت ببرید.

امکانات مجتمع تجاری زیست خاور مشهد:
سیستم آنتن داخلی تلفن همراه، دستگاههای خود پرداز، مسجد، بانک الکترونیکی ۲۴ ساعته، بانک ارزی، آژانس های مسافرتی و خدماتی، نمایندگی شرکت های بیمه، رستوران، کافی شاپ، تاکسی تلفنی، مرکز انتظامات، فروشگاههای مختلف

آدرس:میدان شریعتی-اول خیابان کوهسنگی



مجتمع تجاري پروما
در سال 1383 با زیر بنایی حدود 25000 متر مربع به بهره برداري رسيد.پروما داراي فضاي مدرن ميباشد وقسمت شهربازي آن پر از هيجان براي كودكان است.سوپر مارکتی با زیر بنای ۶۰۰۰ متر مربع متشکل از واحدهای نان، شيريني، خشكبار، مواد پروتئینی، لبني،ميوه و... در طبقه همکف قرار دارد. در پروما غرفه‌های تجاری متعددی موجود است که به فروش پوشاك و لوازم آرايشي، لوازم الکترونیکی، انواع ظروف، مبلمان و... می‌پردازند.در كنار اين مجتمع،مجتمع تجاري جديدي به نام نيكا احداث شده است.

امكانات مدرن مجتمع تجاری پروما :
سیستم های خنك كننده و گرم كننده مركزی (كریر) ساخت آمریكا، سیستم اعلام حریق C-TEC ساخت انگلستان، سیستم پیجینگ مركزی TOA ساخت ژاپن، سیستم تلفن سانترال Panasonic ساخت ژاپن (500 خط)، سیستم مدار بسته و نظارت تلویزیونی AXIS ساخت سوئیس، نما تماماً از شیشه سكوریت آبی رفلكس بلژیك، پاركینگ های مسقف در حدود 600 متر مربع با دارا بودن سیستم تهویه، تایل سقف از نوع آموستیك آرمسترانگ با ریلینگ اصلی، ساخت آمریكا، UPSمركزی ساخت GE آمریكا، SERVER ها و كلیه تجهیزات شبكه Legrand ، Gigabyte ، 3 - Com،Linksys ، HP، آسانسورهای پانوارمیك، ساخت ایتالیا، پله های برقی (OTIS) ساخت فرانسه، اینترنت بی سیم رایگان

امكانات رفاهي مجتمع تجاري پروما مشهد:
فست فود، کافی‌شاپ، شهربازي، پارکینگ، سالن بولينگ، سالن بيليارد

آدرس: میدان جانباز



مجتمع تجاري الماس شرق
يكي از بزرگترين مراكز خريد شهر مشهد است. با زیربنایی حدود 75 هزار متر مربع بیش از هزار باب واحد تجاری دارد و با شش طبقه دارای نمایی از معماری مدرن است. گنبدی به قطر 50 متر شبیه الماسی تراشیده شده است كه جلوه‌ی خاصی به نمای بیرونی مرکز و آب نماي داخل زيباي بي نظيري به آن بخشیده است.بزرگترين شهربازي مشهد كه سرزمين عجايب است در اين مجتمع قرار دارد.

امكانات مجتمع تجاري الماس شرق:
رستوران، بازار چند منظوره، مراکز بانکی، مرکز فوریت‌های پزشکی، پارکینگ طبقاتی، شبکه بی سیم وای فای، مغازه پوشاک و لوازم خانگی ولوازم صوتی و تصویري واسباب بازي و.... مي باشد.


آدرس:انتهای بلوار خیام شمالی، مجتمع الماس شرق

منبع: تورکیش-تورمشهد.com
 
آخرین ویرایش:
بالا پایین