Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

اشتباهات طراحی لوگو

اطلاعات موضوع

Kategori Adı آرم و لوگو
Konu Başlığı اشتباهات طراحی لوگو
نویسنده موضوع anitazadmc
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan anitazadmc

anitazadmc

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Jul 3, 2016
ارسالی‌ها
31
پسندها
3
امتیازها
0
وب سایت
mcseo.ir

اعتبار :

[h=2]اشتباهات طراحی لوگو[/h]
[h=1]اشتباهات طراحی لوگو[/h]همه ما کمابیش اصول طراحی لوگو را می دانیم. میدانیم که یک طراحی لوگو حرفه ای باید زیبا، ساده، ماندگار و به یاد ماندنی باشد و در عین حال نیز در کمترین فضا بیشترین معنا و پیام را به مخاصب القا کند. نمونه ساده این نوع طراحی لوگو تخصصی طراحی لوگوی برندهای معروف نایک یا آدیداس و یا طراحی لوگوی برند اپل است که با کمترین اجزا در عین سادگی، زیبا و پرمعنا و استاندارد است. این به این دلیل است که امروز مسیر طراحی لوگو از طراحی لوگوی کلاسیک که پر از جزییات و پیچیدگی بود فاصله گرفته. لوگو برند مک دونالد یا حتی همین برند اپل در ابتدا بسیار پیچیده بودند اما به مرور زمان طراحی لوگوی خود را به روز و مدرن کردند. اما چه اشتباهاتی در طراحی لوگو ممنوع است؟
[h=2]اشتباه رایج در طراحی لوگو[/h]مهم ترین فاکتور در طراحی لوگو زیبایی است. طراحی لوگوی زشت هرچند اصولی باشد چهره تجارت شما را زشت می کند. دوم این که باید لوگوی شما قابلیت تغییر سایز باشد. در علم طراحی لوگوی مدرن به چنین لوگوهایی لوگوی ریسپانسیو می گویند. لوگوی شما باید روی یک بیلبورد همانقدر شکیل باشد که وقتی آیکون بالای بروزر شما می شود. بنابراین لوگوی شما نباید بسیار جزییات داشته باشد زیرا جززیات در مقیاس کوچک ناخوانا می شوند. به علاوه طراحی لوگوی پر جزییات ذهن مخاطب را دچار آشفتگی می کند زیرا نمی داند با کدام پیامی که لوگوی شما به ناخوداگاه ذهن وی می فرستند ارتباط برقرار کند.
طراحی لوگو هنری

طراحی لوگو صنایع غذایی

[h=2]اصول طراحی لوگو حرفه ای[/h]برای طراحی لوگوی حرفه ای باید زمان بگذارید. همچنین باید با دانش به روز طراحی لوگو مسلط باشید. بدین منظور هرگز طراحی لوگو را بیش از حد سریع انجام ندهید. سرعت کیفیت لوگو را پایین می آورد. به علاوه استفاده از نرم افزارهای طراحی لوگو می تواند به شما در طراحی یک لوگوی حرفه ای تر کمک کند. طراحی لوگو باید به صورت وکتوری باشد. طراحی لوگوی سه بعدی باید عاری از افکت های گرافیکی غیر ضروری باشد. در نهایت به یاد داشته باشید که در لوگوی خود نمادهای معروف را استفاده نکنید. برای مثال استفاده از پرچم کشورها، لوگوی سایر برندها، یا المان های نژادی و ملی و مذهبی ممنوع است.
ارتودنسی ، ایمپلنت دندان ، کانکس ، جراحی زیبایی بینی ، جراحی زیبایی سینه ، ارتوپدی ، کاشت مو


 
بالا پایین