Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

چرا میزبانی وب رایگان هرگز نمی تواند یک گزینه ی مناسب باشد؟

اطلاعات موضوع

Kategori Adı سرویس دهندگان وب
Konu Başlığı چرا میزبانی وب رایگان هرگز نمی تواند یک گزینه ی مناسب باشد؟
نویسنده موضوع ehsannasr
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan ehsannasr

ehsannasr

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Apr 13, 2016
ارسالی‌ها
53
پسندها
7
امتیازها
0

اعتبار :

چه کسی هست که سرویس رایگان را دوست نداشته باشد؟ ولی هر چیزی که رایگان باشد الزاما برای شما مناسب و کاربردی نیست. حتما می پرسید چرا؟ من مایلم راجع به این موضوع صحبت کنم که چطور افراد وب هاستینگ “رایگان” را انتخاب می کنند تا از هزینه های غیرضروری جلوگیری کنند اما این می تواند خطر ناک و بی ثمر باشد. در اینجا چندین دلیل ذکر شده برای اینکه شما قبل از انتخاب میزبانی وب رایگان کمی تامل نمایید.
۱- قالب محدود
به نظر می رسد شما باید گزینه های زیادی داشته باشید وقتی که اسم انتخاب قالب به میان می آید. انتخاب طیف محدودی از قالب ها ممکن است موضوع مهمی نباشد ولی دستکاری و ایجاد تغییرات در آنها ممکن است واقعا یک مسئله باشد.
ارائه دهندگان میزبانی وب رایگان ممکن نیست برای شما سیستم مدیریت محتوای کارامدی فراهم کنند که قابلیت های وب سایت شما را محدود نکند. نداشتن هاستینگ(ایران هاست) کارآمد فقط کار را مشکل تر می کند اگر شما بخواهید موارد بصری بیشتری در وب سایتتان اضافه کنید. اساسا شما مجبور خواهید بود هنجارهایی که توسط ارائه کنندگان سرویس میزبانی وب رایگان به شما داده می شود را دنبال کنید.
۲- غیر قابل پیش بینی
به طور فرضی، تصور کنید یک وب سایت برای کسب و کار خود دارید.یک سایت رایگان که مقدار زیادی ترافیک مصرف می کند و در نهایت به شما کمک می کند پول پارو کنید. اگر شما در حال استفاده از سرویس میزبانی وب رایگان باشید وب سایت شما عملا متعلق به فراهم کننده ی هاستینگ(خرید هاست) شماست. بنابراین ممکن است داون نشدن آن یک ریسک باشد. ارائه کننده ی سرویس وب رایگان به شما بکاپ های منظم ارائه نمی کند. شما مسئول بکاپ گیری از فایلها هستید در این حالت شما ممکن است کل اطلاعاتتان را از دست دهید. چیز دیگری که باید در ذهن داشته باشید این است که هیچ قرار داد رسمی و هیچ پشتیبانی ای وجود ندارد از آنجاییکه آن یک سرویس رایگان است. بنابراین هیچ کس مسئول نیست تا به شما پاسخ دهد اگر همه چیز به هم ریخت. ارائه دهندگان سرویس وب رایگان می تواند باعث شود شما درآمدتان را از دست بدهید. آنها هم چنین به سیاست های تبلیغاتی خود استوارند.
۳- مستعد هک
از آنجاییکه وب سایتهای رایگان فاقد تطبیق پذیری هستند. از نظر امنیتی هم شما نبایستی انتظار زیادی داشته باشید اگر شما قادر به یکپارچه سازی گواهینامه های ssl و آنتی مالور نیستید شما بسیار آسیب پذیر نسبت به هکرها و اسپم می باشید.
۴- موتور جستجو پسند نیست
چندین دلیل وجود دارد که برای اینکه موتور های جستجو از سایتهای رایگان دوری کنند. سرعت لود پایین وب سایت و خرابی(داون تایم)، برخی از دلایل برجسته آن است. بله سایتهای اسپم با کیفیت پایین که اغلب میزبانی شده روی سرورهای رایگان است می توانند روی رتبه بندی موتورهای جستجو روی رنج ضعیف تاثیر گذار باشند. وب سایتهای رایگان و سرورها زمین بازی یک هکر است. موتورهای جستجو ممکن است وضعیت بسیار غیر دوستانه ای نسبت به سایت شما داشته باشند.
۵- محدودیت آپلود فایل
وب سایتهای رایگان میزان مقرری از فضا برای هر وب سایت که میزبانی می کنند، ارائه می دهند و من می گویم آنها محدودیت واقعی در ارسال فایل، پهنای باند و محل ذخیره سازی دارند.
اگر شما در حال برنامه ریزی برای آپلود فایلهای بیشتر به صورت منظم و مدیریت شده هستید برای رسیدن به هدفتان باید به سمت پرداخت اضافی برای اضافه کردن میزان فضا برای وب سایتتان بروید. ارائه دهنده ی خدمات هاستینگ رایگان می تواند به شما یک پلت فرم با بسیاری محدودیت ها بدهد و شما می توانید خیلی زود به محدودیت منابع برسید. این باعث می شود که همه چیز برای شما و برای مخاطبانتان بسیار ناخوشایند شود. همچنین ارائه کنندگان خدمات هاستینگ ممکن است محتوای سایت شما را هر زمانی که دوست دارند حذف کنند و این مطابق با شرایط و ضوابط آنهاست.
همانطور که می بینید من فقط تعداد انگشت شماری از بسیاری مشکلات را که شما می توانید در استفاده از سرویس میزبانی وب رایگان با آن مواجه شوید، برشمردم. من توصیه می کنم تنها از میزبانی وب رایگان زمانی استفاده کنید که در حال تلاش برای آزمایش حضور آنلاین خود هستید هنگامی که شما تصمیم گرفتید برای ایجاد یک حضور آنلاین، خرید یک نام دامنه و انتخاب بسته های میزبانی وب مناسب جزو ملزومات می باشد.
عاقلانه ترین تصمیم برای شما این است که می توانید یک سرویس میزبانی اشتراکی هاست ویندوز ایران را انتخاب کنید. اگر هر زمان سایت شما ترافیک بیشتری در طول زمان دارا شد، نگران پهنای باند نیستید. ارتقا به پلن هاست بالاتر امکان پذیر است. بسته ی میزبانی وب کاراتر برای شما نیاز است با تغییر از یک هاستینگ رایگان به یک سرویس میزبانی وب با هزینه.

منبع: وبلاگ پویاسازان
 
بالا پایین