Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

ترجمه مقاله isi

اطلاعات موضوع

Kategori Adı سایر رشته ها
Konu Başlığı ترجمه مقاله isi
نویسنده موضوع mahtabnaderimc
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan mahtabnaderimc

mahtabnaderimc

کـاربـر جـد یـد
تاریخ ثبت‌نام
Jun 15, 2016
ارسالی‌ها
20
پسندها
5
امتیازها
0

اعتبار :

ترجمه مقاله isi

یکی دیگر از موارد مهم ترجمه مقالات دانشجویی ترجمه مقالات isi است. این امر می تواند جهت چاپ مقاله فارسی شما به انگلیسی و در یکی از مجلات معتبر علمی پژوهشی یا آی اس آی صورت بگیرد. همچنین ممکن است بخواهید ترجمه مقاله آی اس آی یکی از ژورنال های معتبر را به فراسی برگردانید تا از دستاورهای آن بهره مند شوید و دانش جود را به روز کنید. ما در این مقاله در مورد اصول ترجمه مقالات isi از فارسی به انگلیسی صحبت خواهیم کرد.
ترجمه مقالات آی اس آی



کاشت مو، ارتودنسی ، ایمپلنت ، کانکس ، جراحی زیبایی بینی ، جراحی زیبایی سینه ، ارتوپدی ، دوربین مدار بسته

اگر مقاله ای نوشتید و می خواهید آن را در یکی از ژورنال های معتبر به چاپ برسانید حتما می دانید که ناچارید مقاله خود را به انگلیسی ترجمه کنید. ممکن است شما دانشی کلی از زبان انگلیسی داشته باشید اما برای موفقیت در چاپ مقاله خود در مجلاات آی اس آی باید از اصول بیشتری مطلع باشید. این ژورنال های بین المللی isi معمولا روی ویرایش زبانی مقاله بسیار حساس هستند و چندین بار مقاله را جهت ویرایش به شما برمی گردانند. برخی مقالات ممکن است به خاطر مشکلات دستور زبان انگلیسی ریجکت یا به اصطلاح شوند. باید از گرامر انگلیسی آگاهی کافی داشته باشید. نیاز نیست کلمات غلمبه سلمبه و یا گرامرهای بسیار پیچیده استفاده کنید. همین که همان انگلیسی ساده را شیوا و روان و بدون غلط بنویسید کافی است. بسیاری از مقالات معمولا مشکلات گرامری متعددی دارند. به علاوه باید به کاربرذ لغات نیز آگاه باشید. ممکن است کلمه ای را در جایی که نباید استفاده کنید. برخی لغات فقط در بسترهای متنی خاصی استفاده می شوند و از آن جا که ممکن است انگلیسی زبان اول شما نباشد در کاربرد درست این کلمات دچار مشکل شوید.
translateنکات مهم در ترجمه مقالات آی اس آی

ارجاع دهی و یا همان رفرنس دهی یکی از نکات مهم است. توصیه می کنیم شدیدا دقت کنید تا هر جا از کتابی یا مقاله ی دیگری استفاده می کنید حتما در همان جا ذکر کنید وگرنه مقاله شما به اتهام پلیجریزم رد می شود و ممکن است نام شما نیز تهدید شود. تصاویر و نمودارها نیز الگوی ترجمه ای خاص خود را دارد. این که از چه ترکیب عبارتی برای زیرنویس عکس ها و نمودارها استفاده کنید مهم است. معمولا بخش کتابشناسی مقالات ا حساسیت بیشتری برخوردار است. باید از سیستم ارجاع دهی یا رفرنسینگ واحدی تبعید کنید. اگر سیستم mla referencing را پی میگیرید باید با رعایت تمام ریزه کاری ها تا انتهای متن این کار را بکنید.
 
بالا پایین