Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

طراحی لوگو با corel

اطلاعات موضوع

Kategori Adı نکات و ترفندهای فتوشاپ
Konu Başlığı طراحی لوگو با corel
نویسنده موضوع elhamsamc
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan elhamsamc

elhamsamc

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Jul 23, 2016
ارسالی‌ها
11
پسندها
0
امتیازها
0

اعتبار :

[h=1]طراحی لوگو با COREL[/h]اگر به دنبال لوگویی حرفه ای می باشید، طراحی لوگو با corel بسیار گزینه مناسبی برای شما می باشد . طراحی با این نرم افزار اگرچه نیاز به مهارت و تخصص در امر طراحی دارد ولی میتوان با کمک این نرم افزار لوگویی بسیار زیبا ، حرفه ای و جذاب طراحی کرد.

[h=2][/h][h=2]نرم افزار COREL در طراحی لوگو[/h] طراحی لوگو

طراحی لوگو باید با خلاقیت و شناخت مناسب از موضوعی که قرار است برای آن لوگو طراحی شود انجام گیرد که پس از در نظر گرفتن این معیارها به راحتی میتوان طراحی لوگو با corel را انجام داد فقط کافیست ابزار یا نرم افزاری را که در دست دارید بشناسیددر این صورت دیگر حد و مرزی برای اجرای طرح و خلاقیت در پیش روی شما وجود نخواهد داشت. طراحی لوگو با corel دید شما را نسبت به امر طراحی باز خواهد کرد و دیگر به راحتی میتوانید طراحی های خود را انجام داده و نگرانی برای انجام آن نداشته باشید.با این نرم افزار با کمی خلاقیت و ابتکار عمل میتوان ططراحی زیبا و حرفه ای انجام داد .




[h=1]طراحی سایت کاربرپسند[/h]
طراحی سایت کاربرپسند را با نام های دیگری مانند طراحی وب سایت یوزر فرندلی و طراحی سایت کاربرمحور میشناسند. کاربرپسندی سایت تحت تاثیر تجربه کاربران در سایت می باشد. اگر کاربر با طراحی سایت شما احساس راحتی کند و از حضور در سایت شما لذت ببرد سایت شما طراحی کاربرپسند دارد. اهمیت کاربر پسندی سایت از نظر بهینه سازی سایت و همچنین جلب مخاطب و درامدزایی بیشتر است. برای یک طراحی سایت کاربر پسند باید نکات مختلفی را در طراحی ظاهری سایت، نکات فنی قالب سایت، تولید محتوای سایت و سایر المان های سایت در نظر بگیرید. در ادامه به برخی از این موارد می پردازیم.


[h=2]طراحی سایت کاربرپسند و طراحی ظاهری سایت[/h]طراحی ظاهری سایت په تنها باید توسط یک گرافیست حرفه ای صورت بگیرد تا زیبایی بصری کافی را داشته باشد، هم چنین باید المان های مختلف سایت در بهترین مکان خود و با بهترین شاخصه های ظاهری چیده شوند. برای مثال اگر طراحی سایت دانلود فایل دارید، گزینه دانلود باید برجسته شود تا فونت و رنگ و افکت ها مخاطب را به سنت ان لینک راهنمایی کند. صفحات سایت شما نباید بیش از حد شلوغ شود تا کاربر احساس سردرگمی نکند. همچنین نسبت اجزا در سایت باید باتوجه به نسبت طلایی طراحی سایت صورت بگیرد.
ارتودنسی ، ایمپلنت دندان ، کانکس ، جراحی زیبایی بینی ، جراحی زیبایی سینه ، ارتوپدی ، کاشت مو

طراحی سایت

[h=2]طراحی سایت کاربرپسند و تولید محتوای سایت[/h]طراحی لوگو ، طراحی سایت ،ترجمه مقاله، سئو سایت ، دوربین مدار بسته، سئو سایت ، تور لحظه آخری ، انجام پایان نامه ، سئو ، پشتیبانی سایت، خرید کریو ، iptv
محتوای سایت شما باید با توجه به نیاز کاربر تولید شود. به این معنا که هر مطلب مقاله با محتوا و فایلی که در سایت خود به اشتراک میگذارید باید جواب سوال اصلی کاربر را بدهد و حتی فراتر از نیاز پی به ذهن مخاطب خوراک فکری بدهد. همچنین محتوا باید جذاب تولید شود تا زمان حصور کاربر در سایت شما را بیشتر کند.

 
بالا پایین