Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

یک طراحی چطور کاربر را تحت تاثیر قرار می دهد؟

  • نویسنده موضوع SH369
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı بخش نرم افزار
Konu Başlığı یک طراحی چطور کاربر را تحت تاثیر قرار می دهد؟
نویسنده موضوع SH369
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan SH369

SH369

کـاربـر جـد یـد
تاریخ ثبت‌نام
Sep 8, 2016
ارسالی‌ها
43
پسندها
5
امتیازها
0

اعتبار :

[h=2]کاربران به طور ناخودآگاه جذب طراحی و ظاهر سایتی می شوند که راحت باشد و خواندن مطلبشان سخت نباشد. در این زمینه مهم است که چند مورد را در طراحی وب سایت رعایت کنید.[/h]آن ها را زیاد شگفت زده نکنید.
درست است که یک وب سایت با طراحی نوآورانه و زیبا می تواند چشم کاربر را خیره کند، اما اگر از هدف اصلی خود منحرف شوید می تواند آن ها را از شما دور کند. دستورالعمل های یک طراحی وب سایت خوب بر اساس عادات کاربران در هنگام جست و جو در اینترنت و دنبال کردن آن ها است. با نگاهی به سایت های پر بازدید و محبوب متوجه می شوید که آنها از قوانین اولیه طراحی زیاد دور نشده اند و می توانید مواردی مانند دکمه های log-in در قست راست، تب های پیمایش در بالا و لوگو های لینک شده به اطلاعات بیشتری در مورد شرکت در سمت چپ را ببینید. تصور کنید که چقدر گیج کننده خواهد بود اگر وارد سایتی شوید و ببینید که کلید log-in در انتهای صفحه قرار گرفته باشد. اگر کاربران را بیش از اندازه شگفت زده کنید احتمال گیج شدن آن ها وجود دارد.
ولی بکوشید خلاقیت و نوآوری در سایتتان به چشم بخورد. شرکت طراحی سایت
Facebookاز کجا می داند کاربرهایش به دنبال چه جیزی هستند؟ جواب سوال آسان است. بعضی وقت ها چیز هایی به کاربرانش ارائه می دهد که خود آن ها نمی دانند می خواهند. فیسبوک بعضی از تغییرات خود را به آرامی و کم کم ایجاد می کند . به کاربر اجازه می دهد تا به آن عادت کند. سه مهره اصلی طراحی وب، طراحی سه ستونه، پنل log-in، ویندوز گونگی، یک زمانی جدید و قالب شکن بوده اند.

سایت Pinterest، که یکی از شبکه های اجتماعی محبوب برای به اشتراک گذاری عکس است، یک نمونه جالب برای نشان دادن نوآوری و خلاقیت در طراحی وب می باشد.
طراحی وب سایت
شرکت طراحی سایت
 
بالا پایین