Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

استفاده از زمینه سفید در طراحی وب سایت

  • نویسنده موضوع SH369
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı طراحی سایت
Konu Başlığı استفاده از زمینه سفید در طراحی وب سایت
نویسنده موضوع SH369
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan SH369

SH369

کـاربـر جـد یـد
تاریخ ثبت‌نام
Sep 8, 2016
ارسالی‌ها
43
پسندها
5
امتیازها
0

اعتبار :

[h=2]استفاده از زمینه سفید در طراحی وب سایت[/h]این روزها بسیار از رنگ سفید در زمینه وب سایت ها استفاده میشود. رنگ های تیره و پترن ها که مدت ها بخش بزرگی از طراحی بودند حال بنظر میرسد که جای خود را به رنگ سفید داده اند. ممکن است بنظر برسد که استفاده از زمینه سفید رنگ میتواند بسیار ساده باشد، اما در بکارگیری این روش هم باید به انتخاب عکس ها توجه داشت و هم متن سایت. زمینه سفید باید در هارمونی با طراحی کلی شما باشد. شما باید در طراحی وب سایت با زمینه سفید هدفی داشته باشید. حال برای بکار گیری صحیح این رنگ در زمینه چه چیزهایی پیشنهاد میشود؟
[h=3]از تضاد استفاده نمایید.[/h]
استفاده از رنگ ها تیره یا روشن که در تضاد با رنگ سفید باشند. بکاربردن رنگ مشکی یکی از رایج ترین انتخاب ها میباشد. همین موضوع در رابطه با رنگ خاکستری تیره نیز صدق میکند چرا که این رنگ ها به خوبی روی سفید خود را نشان میدهند و به راحتی خوانده میشوند.
[h=3]از عکسی استفاده کنید که تمرکز اصلی آن بر رنگ سفید نباشد.[/h]بهتر است برای تصاویری که تمرکز آن ها بر سفید است، کادری تیره دور تصویر شما وجود داشته باشد که آن را از زمینه جداسازد.
[h=3]طراحی وب سایت خود را ساده نگه دارید.[/h]
اصول اولیه استفاده از رنگ سفید، به وجود آوردن سادگی میباشد. برای بیشترین تأثیر از طراحی های ساده و یا مینیمال استفاده کنید. شرکت طراحی سایت
[h=3]از تصاویر ساده استفاده نمایید.[/h]تصاویر، گرافیک ها و عکس ها باید بازتابی از طراحی کلی باشند. به جای تصاویر پیچیده و شلوغ، تصاویری ساده میتواند جذابیت بیشتری به طراحی شما هدیه کند.
[h=3]بر تایپوگرافی تمرکز کنید.[/h]استفاده از تایپوگرافی های ساده میتواند کاملاً در هماهنگی با طراحی کلی شما باشد. سعی کنید از 1 یا دو تایپ ساده و زیبا استفاده کنید و آن ها را درست به کار ببرید.
[h=3]فضای خالی یکی از دوستان شما در طراحی میباشد.[/h]در صورتی که شما از فضای خالی در چنین طراحی هایی استفاده نمایید میتوانید بیشترین تأثیر را بر دید مخاطب خود داشته باشید. حاشیه ها را زیاد کرده و میان موارد مختلف فضای خالی بیشتری در نظر بگیرید.
[h=3]بر یک رنگ تمرکز نمایید.[/h]رنگی را انتخاب کرده و برای جذابیت بیشتر آن را در تضاد با زمینه سفید و تایپ مشکی قرار دهید. چنین رنگی میتواند تمرکز بیننده را بر بخش های مختلفی که این رنگ در آن بکار رفته جلب نماید.
در صورتی که شما بدانید دقیقاً چگونه باید از زمینه سفید در طراحی وب سایتاستفاده نمایید میتوانید بهترین تأثیرها را بر دید مخاطبین خود داشته باشید. بنابراین با در نظرگرفتن سادگی در چنین طراحی هایی و استفاده از موارد بالا میتوانید طراحی خود را ارتقا بخشید.
طراحی وب سایت
شرکت طراحی سایت
 
بالا پایین