Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

چند روش برای ترویج پروژه طراحی سایت (بخش دوم)

  • نویسنده موضوع SH369
  • تاریخ شروع
  • Tagged users هیچ

اطلاعات موضوع

Kategori Adı برنامه نویسی
Konu Başlığı چند روش برای ترویج پروژه طراحی سایت (بخش دوم)
نویسنده موضوع SH369
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan SH369

SH369

کـاربـر جـد یـد
تاریخ ثبت‌نام
Sep 8, 2016
ارسالی‌ها
43
پسندها
5
امتیازها
0

اعتبار :

[h=2][/h][h=2]چند روش برای ترویج پروژه طراحی سایت (بخش دوم)[/h]· یک بلاگ بسازید: با راه اندازی یک وبلاگ طراحی سایت ، پروژه ها و نظرات خود را در زمینه طراحی با دیگران به اشتراک گذارید. این روش باعث می شود تا افرادی که به شما علاقه دارند به صورت مداوم شما و فعالیت هایتان را دنبال کنند.
· یک تبلیغ خریداری نمایید: این روش نیازمند صرف هزینه می باشد، اما اطمینان داشته باشید که تبلیغات تاثیر بسیاری دارند. در یک روزنامه، مجله، تلویزیون یا رادیو یا رسانه های آنلاین تبلیغی خریداری کرده تا بیشتر خود را به مردم بشناسانید.
تبلیغ شما باید به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم نشان دهنده نوع طراحی شما باشد، پس در طراحی تبلیغ خود بیشتر تامل نمایید.

· به مخاطبین خود بسته های مجانی ارائه کنید:یکی از روش های مناسب برای جلب مخاطبین به وب سایت یا بلاگ شما می تواند قرار دادن بسته های مجانی باشد. مثلاً قرار دادن مجموعه ای از وکتورهای مجانی.
دانلود های مجانی خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذارید تا افراد بیشتر جذب شوند از وب سایت شما بازدید کنند. شرکت طراحی سایت

· در مسابقات طراحی شرکت نمایید: در صورتی که پروژه های خوبی ارائه می دهید، شرکت در مسابقات طراحی می تواند کار شما را به علاقمندان معرفی کند در صورتی که شما این مسابقه را برنده شوید افراد زیادی به کار شما تمایل نشان خواهند داد. در غیر این صورت نیز بار بسیاری از علاقمندان با شما و کار شما آشنا شده اند.
چیزی را طراحی یا اصلاح کنید که تمایلات نسبت آن زیاد است: این موضوع سخت تر از آن است که به نظر می رسد. شما می توانید طراحی های جدید برای گوگل، ویکی پدیا و دیگر وب سایت های شناخته شده ارائه دهید. با ساخت یا طراحی وب سایت دوباره چیزی که مردم به آن تمایل دارند شما قادر خواهید بود تا افراد بیشتری را جذب وب سایت و فعالیت های خود نمایید.
طراحی وب سایت
شرکت طراحی سایت
 
بالا پایین