Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

در طراحی وب سایت محتوای قوی بسازید

اطلاعات موضوع

Kategori Adı مفاهیم حرفه ای طراحی سایت
Konu Başlığı در طراحی وب سایت محتوای قوی بسازید
نویسنده موضوع sitecode
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sitecode

sitecode

کـاربـر جـد یـد
تاریخ ثبت‌نام
Nov 13, 2015
ارسالی‌ها
50
پسندها
46
امتیازها
0

اعتبار :

در طراحی وب سایت محتوای قوی بسازید



در مقالات دیگری اهمیت محتوا را از منظر های مختلف بررسی نمودیم و به نقش یک محتوای قدرتمند در سئو سایت و طراحی وب سایت و نیز بهینه سازی سایت اشاره کردیم. در این مبحث نیز چند مورد از نکاتی که در این زمینه می تواند برای شما کارآیی داشته باشید را تجزیه و تحلیل خواهیم کرد.



محتوا سازی در طراحی وب سایت با مشارکت در مباحث روز


زمانی که به دنیای مجازی مراجعه می کنید مشاهده می کنید که مباحث زیادی در حال انجام گرفتن است. عناوین و موضوعات مختلفی می تواند مورد بحث قرار گیرد از بحث های فلسفی تا ورزشی و تفریحی همه و همه از بحث هایی است که در دنیای مجازی جریان دارد. شما باید از این موقعیت در بهتر نمودن طراحی وب سایت خود استفاده کرده و با ورود به این بحث ها و فعالیت قدرتمند و با شور و نشاط و نیز مستمر راه را برای خود باز نمایید تا بتوانید سایت خود را به کاربران معرفی کنید و لینک بگیرید. باید به گونه ای در بحث ها شرکت کنید که نماینده قابلی برای سایت خود باشید. در دنیای طراحی وب سایت اولویت ها را باید مد نظر قرار دهید. بهتر است از انجمن ها برای بحث استفاده کنید زیرا تعداد زیادی کاربر در آنجا با موضوعات مختلف مشغول به بحث هستند.



چند توصیه برای شرکت در مباحث برای تولید محتوا


برای اینکه توجه افراد حاضر در بحث را به طراحی وب سایت خود جلب کنید باید هنگام بحث برخی نکات را رعایت کنید. به افرادی که از نظر سنی و تخصصی و یا اعتبار برتری دارند ایمیل ارسال کنید و نظرات آنها را جویا شوید و در پست های خود از آنها اسم ببرید و موافقت یا مخالفت آنها را با بحث مطرح شده اعلام کنید، همیشه اشاره کردن به متن ها و محتوای سایت خود را در نظر داشته باشید و به مطالب خود لینک بدهید. به این صورت آنها را ترغیب می کنید که مطالب شما را بخوانند و در صورتی که مورد قبول آنها واقع شود از سایت شما در مباحث خود نام خواهند برد. این روش ها در طراحی وب سایت شاید چندان به چشم نیایند ولی تأثیر بسیار خوبی در افزایش بازدیدها از سایت شما دارند. اصل مهمی که باید به خاطر داشته باشید این است که هدف شما شکست یا پیروزی در بحث نیست و فقط می خواهید بحث های داغ تری را آغاز کنید و نظرات بیشتری را به سمت سایت خود جلب نمایید. در بحث پرخاشگر نباشید و سعی کنید شخصیت دوست داشتنی و انتقادپذیری را از خود نشان دهید.

 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Google
بالا پایین