Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

طراحی وب سایت تخفیف

اطلاعات موضوع

Kategori Adı برنامه نویسی
Konu Başlığı طراحی وب سایت تخفیف
نویسنده موضوع tehran-design
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan tehran-design

tehran-design

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Jan 12, 2017
ارسالی‌ها
2
پسندها
0
امتیازها
0
وب سایت
inten.asia

اعتبار :

امروزه بیشتر افراد به صورت مجازی در پی یافتن کالای مد نظرشان با قیمت کمتر می باشند. کاربران در فضای مجازی می توانند با بازدید از فروشگاه های مختلف، کالای مدنظرشان را با مناسب ترین قیمت بخرند. چون حق انتخاب مشتری در فضای اینترنت خیلی بیشتر است و به راحتی می تواند تعداد فروشگاه های بیشتری را برای خرید کالای مد نظر بررسی کند لذا دادن تخفیف های خوب روی کالاها، کاربران را به خرید تشویق می نماید.
لذا طراحی وب سایت های تخفیف باعث جذب کاربران آنلاین زیادی شده است. وب سایت تخفیف با صاحبان سایر کسب و کارها می تواند به عقد قرارداد اقدام نماید و پس از انجام شدن خرید مشتری از ایشان بوسیله سایت تخفیف شما، مقدار درصدی از خرید انجام شده به شما تعلق خواهد گرفت.
ارایه کالاهای متنوع و حتی کوپن های تخفیف جهت جلب کاربران موثر است و به خرید بیشتر تشویق شان می نماید. به علت داشتن کالاهای گوناگون در سایت تان، موتور جستجوی گوگل هم آن را در رتبه ای بالاتر قرار خواهد داد.
از طراحی سیستم جستجو درون سایت هم می توان استفاده کرد تا کاربران آنچه را که می خواهند راحت تر بیابند. با طراحی و پیاده سازی یک سایت تخفیف، کسب و کار مناسبی خواهید داشت و از سود خوبی هم برخوردار خواهید شد. پنل مدیریتی مدیر سایت قسمتی حایز اهمیت است. طراحی این قسمت توسط کارشناسان ما با بهترین فن آوری انجام خواهد شد. پنل مدیریتی سایت تان را به شکلی در نظر می گیریم تا بتوانید به سهولت سایت تان را مدیریت کنید.
طراحی سایت در تهران : در طراحی وب سایت بخشی در نظر گرفته می شود تا کاربران بتوانند تخفیف های موجود را زود به دیگران معرفی کنند تا بازدیدکنندگان بیشتری داشته باشید و نتیجتا رتبه بهتر در یافته های گوگل خواهید داشت.
صفحه اصلی سایت شما را به شکل مناسبی طراحی می کنیم چون اثر زیادی بر کاربر می گذارد تا تخفیف های سایت را ببینند و قسمتی هم برای تبلیغات در نظر می گیریم.


در یک وب سایت تخفیف می توان بخش های ذیل را در نظر گرفت:
• طراحی صفحه دسته بندی کالاها
• طراحی صفحه تخفیف جهت کاربران
• طراحی صفحه معرفی محصولات به دوستان و عضویت در سایت
• طراحی صفحه امتیاز دهی به کاربران برای خرید ارزان از سایت
• طراحی صفحه ارایه کوپن تخفیف جهت ایجاد انگیزه خرید بیشتر
 
بالا پایین