Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

طراحی کابینت آشپزخانه + عکس

اطلاعات موضوع

Kategori Adı دکوراسیون
Konu Başlığı طراحی کابینت آشپزخانه + عکس
نویسنده موضوع پیرامید
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan کابینت شاپ

پیرامید

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Jan 15, 2017
ارسالی‌ها
2
پسندها
1
امتیازها
0
وب سایت
pyramidtarh.com

اعتبار :

آشپزخانه را می توان بعنوان یکی از اصلی ترین فضای خانه های امروزی بر شمرد و این مسئله تا آنجا پیش می رود که افراد در انتخاب خانه دلخواه،توجه خود را معطوف به زیبایی و جای گیری مناسب آشپزخانه می نمایند.آشپزخانه فضایی برای طبخ غذا تعریف شده است ولی در منازل امروزی با تغییر ساختار آشپزخانه ها از فضای بسته به ایده آشپزخانه های باز(اپن) طراحی اصولی آن،نقش مهمی در دکوراسیون داخلی منزل ایفا می کند.


شاید وجود تعدادی جعبه چوبی هم اندازه و یک رنگ در کنار هم زیبا به نظر برسد ولی این اصلاً یک دیدگاه طراحانه نیست.بازی با حجم ها ،رنگ ها و نورپردازی یکی از راه کارهای بهتر جلوه دادن این فضای مهم در ساختمان به شمار می آید. برای طراحی زیبا و خلاقانه کابینت آشپزخانه منزل خود با طراحان ما همراه باشید.







منبع: طراحی دکوراسیون پیرامید طرح - http://pyramidtarh.com/
 

گیتی بهروز

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Nov 2, 2020
ارسالی‌ها
7
پسندها
6
امتیازها
3
وب سایت
moodkitchen.ir

اعتبار :

سلام. من فکر می کنم که طراحی مدرن توی آشپزخونه خیلی زیباتر و کاربردی تر از طراحی کلاسیک هستش. به نظرم طرح های کلاسیک با اون حجم های دکواتیوش مثل تاج و سرستون و گل و بته و منبت کاری خیلی جاگیریه. و فضای آشپزخونه رو پرت می کنه. البته اگه آشپزخونه فضای بزرگی داشته باشه که هیچ. اما من کلا سبک طراحی مدرن رو بیشتر می پسندم .
 

کابینت شاپ

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Jul 11, 2021
ارسالی‌ها
4
پسندها
0
امتیازها
1

اعتبار :

طبیعتاً در یک آشپزخانۀ کوچک که هیچ فضایی کم‌اهمیت نبوده و جایگذاری هر وسیله‌ای به‌گونه‌ای منظم در آن اهمیت دارد، می‌توان یک آب‌چکان‌های آویز را جایگزین مدل‌های دیواری نموده و به محیط نظم بخشید. با این کار علاوه بر استفاده بهینه از فضا، می‌توانید کابینت بالای سینک را به ظروف یا هر وسیله دیگری اختصاص دهید و از آن به‌منظور نصب آب‌چکان دیواری استفاده نکنید.
 
بالا پایین