Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

تور ارمنستان ارزان - کلیسای گریگور

اطلاعات موضوع

Kategori Adı بخش اطلاعات گردشگری و سفر
Konu Başlığı تور ارمنستان ارزان - کلیسای گریگور
نویسنده موضوع negar.74.abc
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan negar.74.abc

negar.74.abc

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Dec 7, 2015
ارسالی‌ها
19
پسندها
1
امتیازها
0

اعتبار :

تور ارمنستان یکی از پرطرفدارترین تورهای خارجی چه در بین ایرانیان و چه گردشگران سراسر جهان است و هر ساله میلیون ها گردشگر از طریق تور زمینی و تور هوایی ارمنستان از این کشور زیبا دیدن میکنند.
دلایلی چون فرهنگ غنی و مردمان مهمان دوست ارمنستان و همچنین جاذبه های توریستی ,مناطق بکر طبیعی و تاریخی بسیاز زیاد این سرزمین باعث افزایش ترافیک گردشگران در این کشور میباشد.

تور ارمنستان ارزان - کلیسای گریگور فرصت بازدید از دیدنی های ارمنستان را از دست ندهید چرا که بعضی از این آثار در دنیا نظیری ندارند . کلیسای گریگور لوساوریچ هم از اماکن مذهبی ارمنستان است که گردشگران زیادی مشتاق بازدیدش هستند . این کلیسا یکی از بزرگترین کلیساهای ارمنستان است که به خاطر آداب و مراسم های مختلف دینی و مذهبی مورد استفاده مردم قرار می گیرد .

کلیسای گریگور لوساووریچ ارمنستان

ساخت کلیسای گریگور لوساوریچ ایروان به دستور اسقف اعظم زاون اول در سال ۱۹۸۰ به مناسبت هزار و هفتصدمین سالگرد مسیحییت آغاز شد و در سال ۲۰۰۱ به بهره برداری رسید البته در سال ۲۰۰۰ میلادی باز مانده پیکره گریکر لوساوریچ مقدس توسط اسقف اعظم گارگین دوم از واتیکان طی مراسم باشکوهی به این کلیسا آورده شد و در حال حاضر در جایگاهی که روبروی در اصلی کلیسا واقع شده نگهداری می شود .

کلیسای گریگور ارمنستان

در ساخت کلیسای گریگور لوساووریچ ارمنستان سنگهای دوف به کار رفته و در زیر ستونها شمش طلا قرار گرفته است . ناقوسها در قسمت شرقی کلیساست و در قسمت پایین کلیسا کتابخانه و مجموعه ای از یاد بودهای گریکرلوساوریچ ( روشنگر) از پیشوایان ارامنه و یک کتابخانه موجود است . کلیسای سنت گریگوری ارمنستان یکی از بزرگترین کلیسای ارمنی دنیا در منطقه کنترون ایروان است وقف این کلیسای ۳۸۲۲ متر مربعی به ارتفاع ۵۴ متر ، که سمبل هزار و هفتصدمین سالگرد اعلام مسیحیت بعنوان مذهب رسمی کشور ارمنستان است در سپتامبر ۲۰۰۱ انجام شده است .
 
بالا پایین