Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

آزمایش ژنتیک برای ازدواج | آزمایشگاه ژنتیک پارس ژنوم

اطلاعات موضوع

Kategori Adı ژنتیک
Konu Başlığı آزمایش ژنتیک برای ازدواج | آزمایشگاه ژنتیک پارس ژنوم
نویسنده موضوع kasrakh93
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan kasrakh93

kasrakh93

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Jan 25, 2017
ارسالی‌ها
1
پسندها
0
امتیازها
0

اعتبار :

کلینیک و آزمایشگاه ژنتیک پارس ژنوم، در سال ١٣٩١، با هدف ایجاد دسترسی شهروندان استان البرز و شهر کرج به امکانات تشخیصی بروز در زمینه های مختلف و رو به گسترش دانش ژنتیک پزشکی و ارائه ی سرویسهای تشخیصی و بررسی اختلالات ژنتیکی در کرج راه اندازی شد.

دستیابی به بالاترین سطح کیفی در حد استانداردهای بین المللی و ارائه ی جواب در کمترین زمان ممکن (که بخصوص در آزمایش ژنتیک پیش از تولد، به لحاظ محدود بودن فرصت سقط جنین های مبتلا به نقائص ژنتیکی حیاتی می باشد) از اهدافی است که کلینیک پارس ژنوم توانسته با تلاش بسیار در نیل به آن موفق باشد.

این کلینیک دربردارندۀ آزمایشگاه ژنتیک پزشکی و بخش تشخیصی و مشاوره ژنتیک است. آزمایشگاه ژنتیک این مرکز با بهره گیری از جدیدترین تکنیک های تشخیصی، بروزترین تجهیزات آزمایشگاهی و کادر فنی مجرب دانش آموخته در رشته ژنتیک، آماده ی خدمت رسانی به مراجعین محترم جهت آزمایش ژنتیک و همکاری با کلیه مراکز درمانی- آموزشی و همکاران گرامی می باشد.

دکتر شهرام سواد، موسس و مسئول فنی آزمایشگاه ژنتیک پارس ژنوم، پزشک و متخصص ژنتیک پزشکی فارغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی تهران و دارای تاییدیۀ پزشکی از کشور آمریکا (ECFMG Certification) می باشند.

ایشان همزمان مدیریت آزمایشگاه ژنوم (بخش ژنتیک آزمایشگاه نیلو تهران) و آزمایشگاه ژنتیک مرکز درمان ناباروری امید در تهران را برعهده دارد.

فعالیت های آموزشی که ماحصل آن ورود ده ها نفر از دانش جویان ایشان به مقطع دکترای تخصصی در دانشگاه های معتبر وزارت بهداشت در رشته های ژنتیک پزشکی، بیوتکنولوژی، ایمونولوژی، پزشکی مولکولی و… می باشد، فعالیت های پژوهشی در زمینۀ ژنتیک پزشکی با ارائۀ مقالات متعدد در مجلات معتبر خارجی و داخلی و همچنین راه اندازی ژنتیک بر بالین بیمار برای اولین بار در ایران در بیمارستان کمالی کرج از افتخارات ایشان است.

ارائه مشاوره و ویزیت تخصصی و تشخیصی ژنتیک در بیمارستان شهید باهنر کرج، بیمارستان امام خمینی کرج و مرکز درمان ناباروری رویش از فعالیت های دیگر وی می باشد.

 
بالا پایین