Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

طراحی وب سایت سفارش غذا

اطلاعات موضوع

Kategori Adı طراحی سایت
Konu Başlığı طراحی وب سایت سفارش غذا
نویسنده موضوع sitecode
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan hasanem

sitecode

کـاربـر جـد یـد
تاریخ ثبت‌نام
Nov 13, 2015
ارسالی‌ها
50
پسندها
46
امتیازها
0

اعتبار :

طراحی وب سایت سفارش غذا


امروزه تقریبا تمامی کارها از طریق اینترنت انجام می شود. برای پیشروی بهتر و معروفیت موثر تر نیاز به حضور در این مجامع و طراحی وب سایت است. در گذشته اشخاص برای خرید و سفارش غذا مجبور به خرید حضوری بودند رفته رفته این سستم تغییر کرد و به صورت سفارش تلفنی درآمد و امروزه حتی دیگر نیازی به سفارش تلفنی نیست.
شما با داشتن یک سایت کامل و زیبا می توانید تمام سفارشات خود را ثبت کنید و کاربران میتوانند به انتخاب خود از منو موجود سفارش خود را ارسال کنند.

در چنین طراحی سایتی به چه چیز احتیاج دارید؟


در چنین طراحی سایت ی به قابلیت هایی از قبیل نمایش منو و تصویر غذاها , امکان انتخاب چندین نوع غذا و دسر ها و نوشیدنی ها , درج آدرس , ثبت سفارش و در نهایت محاسبه هزینه آن و در صورت رایگان نبودن ارسال اضافه کردن هزینه آن و انتخاب پرداخت به صورت آنلاین یا درب منزل و دیگر قابلیت هایی که مورد نیاز رستوران باشد مثل رزرو میزو یا عضویت در سایت برای خرید از کد اشتراک خاص کاربر یا اعمال تخفیف های احتمالی می توان اشاره کرد.اما همگی بر این موضوع واقفیم که یک طراحی سایت سفارش غذا قابلیت های زیادی را می تواند در خود جای دهد.
موارد مورد نیاز در طراحی وب سایت سفارش غذا


موارد مورد نیاز در طراحی وب سایت سفارش غذا زیاد است.اما اساسی ترین آن این است که سایت باید سئو خوبی داشته باشد.یک کاربر که رستوران خاصی را نمی شناسد با سرچ نوع غذا یا منطقه سکونتی خود سایت ها را پیدا می کند و عموما در طراحی سایت , سایت هایی معروف تر میشوند و به کار می آیند که در صفحات اولیه قرارداشته باشند و دیگری گرافیک سایت است که در چنین سایتی بایستی از تصاویر با کیفیت و جذابی استفاده کرد تا وقتی کاربر وارد سایت می شود آنقدری از غذاهی موجود لذت ببرد که راغب به خرید شود.

 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Google

hasanem

کاربر انجمن
تاریخ ثبت‌نام
Nov 27, 2018
ارسالی‌ها
3
پسندها
0
امتیازها
1
محل سکونت
تهران
وب سایت
nopardazco.net
تخصص
طراح سایت
برند گوشی
تیم باشگاهی مورد علاقه
تیم ملی مورد علاقه
جنسیت
نوع آنتی ویروس
ماه تولد

اعتبار :

سلام تشکر از پست خوبتون اکر ممکنه علاوه بر طراحی سایت درباره طراحی اپلیکیشن هم نکاتی را در سایت قرار دهید.
 
بالا پایین