Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

مدیریت سایت

اطلاعات موضوع

Kategori Adı طراحی سایت
Konu Başlığı مدیریت سایت
نویسنده موضوع sitecode
تاریخ شروع
پاسخ‌ها
بازدیدها
اولین پسند ارسالی
Son Mesaj Yazan sitecode

sitecode

کـاربـر جـد یـد
تاریخ ثبت‌نام
Nov 13, 2015
ارسالی‌ها
50
پسندها
46
امتیازها
0

اعتبار :

مدیریت سایت
مدیریت سایت : در مقاله ی امروز قصد داریم شما کاربران عزیز را با ماهیت مدیریت سایت و روند انجام آن آشنا کنیم . از این رو اگر به این موضوع علاقه مند می باشید تا انتهای این مقاله با ماا همراه باشید .
طراحی سایت در اصل یک پروسه ی کاملا فنی می باشد و این موضوع که شما بر اساس شکل ظاهری و رنگ بندی ، یک وب سایت انتخاب می نمایید تنها قسمتی از مراحل یک پروسه یی طراحی سایت تخصصی می باشد . اهداف کارفرما ازراه اندازی یک وب سایت توسط متخصیصن طراحی سایت مورد بررسی قرار می گیرد و روش ساز و کار وب سایت تان تحلیل خواهد شد وو در ادامه ایده پردازی وب سایت شروع می گردد ، بررسی های فنی صورت می گیرد و نهایتافرآیند طراحی وب سایت تان آغاز خواهد شد .
یک وب سایت در واقع بسان یک رسانه می باشد و یک رسانه نیازمند به روز رسانی و بارگذاری محتوا و اطلاعات ، آن هم به صورت مداوم می باشد . به روز نگه داشتن وب سایت به کمک تولید روزانه ی محتوا امری است که در روند مدیریت سایت به شکل کاملا تخصصی صورت می گیرد .
به چه شخصی مدیر وب سایت می گویند ؟
در واقع به فردی مدیر وب سایت گفته می شود که در ابتدا به طور کامل با برنامه ها و اهداف شرکت آشنایی داشته باشد و در زمینه ی برنامه نویسی و رفع مشکلات جزئی سایت از دانش کافی برخوردار باشد . یکی دیگر از ویژگی هایی که در دریافت پست مدیریت سایت بسیار حائذ اهمیت می باشد ، توانایی نگارش سریع و قوی فرد می باشد چرا که به شخصه می تواند طراحی سایت را به روز رسانی نماید ،هم چنین می بایست حتما با امور مربوط به سئو سایت و بهینه سازی کاملا آشنا باشد زیرا در غیر صورت استفاده از این فرد به عنوان مدیریت سایت بدون بازدهه خواهد بود . یک مدیر وب سایت خوب می بایست بتواند توسط نرم افزار فتوشاپ نیاز های روزانه ی خود را برطرف سازد و به این صورت دیگر در گیر مسائل روز مره نگردد .
 
  • Like
واکنش‌ها[ی پسندها]: Google
بالا پایین